Frida Frosk Skrevet 22. november 2006 #681 Skrevet 22. november 2006 Tror det er greit med badekar når man får barn ja. Funker jo med ei balje også, men enklere med badekar da.
Vannmelon Skrevet 22. november 2006 #682 Skrevet 22. november 2006 Nei, og barn er jo som oftest veldig glade i å bade.
Kakao Skrevet 22. november 2006 #684 Skrevet 22. november 2006 Ellers er jeg 100% sikker å at jeg kjenner spark nå. Har kjent det noen få ganger før også som små brusbobler som kiler og liksom klør litt på innsiden. Nå har jeg akkurat spist og den er tydlig hyper for det bobler og kiler jevnt og trutt. ← Så herlig!!!! Har lest om andre som har kjent spark så tidlig, også, men det varierer masse hvor tidlig en kan kjenne. Gleder meg til min tur. Kos deg med boblene fra den lille.
Petra Prøvedokke Skrevet 22. november 2006 #685 Skrevet 22. november 2006 Hus på landet er oppskrytt... Og jeg har aldri sett rotter i blokk ← er som jeg skulle sagt det selv. hvem vil vel ha hus på landet? Tror det er greit med badekar når man får barn ja. Funker jo med ei balje også, men enklere med badekar da. ← jeg kan ihvertfall se langt etter badekar. har et veldig lite bad, så her får vi klare oss med balje! går vel greit det også! så gøy at du kjenner bobler!! kjenner ingen ting, jeg... men jeg ligger jo et stykke bak i løypa, da...
smile Skrevet 22. november 2006 Forfatter #686 Skrevet 22. november 2006 Du er på dagens ti på topp! ← Hmm... ja, er visst ikke første gangen Så herlig!!!! Har lest om andre som har kjent spark så tidlig, også, men det varierer masse hvor tidlig en kan kjenne. Gleder meg til min tur. Kos deg med boblene fra den lille. ← Ja vi koser oss. I kveld var det så mye bobler som jeg aldri har kjent før. Men mannen kjente det ikke Jeg har også hørt om andre som har kjent så tidlig, men det er ikke første i kveld men bare mye i kveld. er som jeg skulle sagt det selv. hvem vil vel ha hus på landet? JEG!!!!! så gøy at du kjenner bobler!! kjenner ingen ting, jeg... men jeg ligger jo et stykke bak i løypa, da... ← Du kommer så snart etter så!!!
smile Skrevet 22. november 2006 Forfatter #688 Skrevet 22. november 2006 Vet ikke om du vil trives her heller Daria Dessuten får jeg ikke med meg mannen dit du er
Daria Skrevet 22. november 2006 #689 Skrevet 22. november 2006 Og om du hadde fått ham med deg, ville dere neppe hatt dette huset... Bill. mrk. oppussingsobjekt.
smile Skrevet 22. november 2006 Forfatter #690 Skrevet 22. november 2006 Og ikke dette hullet du bor i heller!!! Skikkelig søkk! Finnes MYE penere steder enn akkurat der du bor. I'm sorry to tell
Daria Skrevet 22. november 2006 #691 Skrevet 22. november 2006 Det har jeg vel skjønt helt av meg selv Blir nesten litt latterlig med alle som forteller meg hvor flott natur det er her (et helt naturlig svar når jeg snakker om å savne livet i byen...), har litt lyst til å fortelle dem akkurat hvor jeg bor og jobber...
Burpen Skrevet 23. november 2006 #692 Skrevet 23. november 2006 Ellers er jeg 100% sikker å at jeg kjenner spark nå. Har kjent det noen få ganger før også som små brusbobler som kiler og liksom klør litt på innsiden. Nå har jeg akkurat spist og den er tydlig hyper for det bobler og kiler jevnt og trutt. ← Herlig Endelig har det blitt din tur!! Ha en fin dag
Gjest marthepia Skrevet 23. november 2006 #693 Skrevet 23. november 2006 Arti å kjenne spark!! Går vel mer opp for mannen når han kan kjenne sparkene. Det gjorde det for sambo. Var litt bekymret i går jeg,da var de lite aktivitet. Kjente noe når jeg la meg. Sånn er det i dag også. Kjenner små spark eller er det hikke? Han er ikke som han bruker å være. Må få i meg litt mat tror jeg og dytte litt på`n
smile Skrevet 23. november 2006 Forfatter #694 Skrevet 23. november 2006 Det har jeg vel skjønt helt av meg selv Blir nesten litt latterlig med alle som forteller meg hvor flott natur det er her (et helt naturlig svar når jeg snakker om å savne livet i byen...), har litt lyst til å fortelle dem akkurat hvor jeg bor og jobber... ← Godt du har skjønt det da!!! Ja jeg må vel innrømme at naturen er fantastisk, det er bare at du bor i en sump og ser svært lite til den i det daglige, men det hjelper jo lite det når man vil bo i byen. Herlig Endelig har det blitt din tur!! Ha en fin dag ← Ja det er veldig herlig, men det klør egentlig og kiler Ofte må jeg klø på magen etterpå før det er så rar prikking/bobling i huden. Gleder meg til den sparker mer, kanskje det ikke kiler sånn da??? :klø: Arti å kjenne spark!! Går vel mer opp for mannen når han kan kjenne sparkene. Det gjorde det for sambo. Var litt bekymret i går jeg,da var de lite aktivitet. Kjente noe når jeg la meg. Sånn er det i dag også. Kjenner små spark eller er det hikke? Han er ikke som han bruker å være. Må få i meg litt mat tror jeg og dytte litt på`n ← Men er du i tiden da du skal kjenne spark hver dag??? Godt du kjente det da du la deg da. Pappa'n kjenner ikke sparka enda. De er nok for godt gjemt enda tror jeg! Men det blir nok ikke så lenge til.
smile Skrevet 23. november 2006 Forfatter #695 Skrevet 23. november 2006 Har masse å fortelle fra i dag men må ta det senere. SKal på farten igjen nå. Dagen starta med at jeg drømte at jeg var hos uri. Har vært litt i vil i hele dag på hvor jeg har vært for det var så ekte.... Huset deres ble iallefall veldig bra uri! Og barna dine var litt skuffa over meg for at jeg ikke hadde tid til å prate og leke med de for jeg og du bare skravla Men IRL har jeg vært på UL Sukk.... Snakkes!
Daria Skrevet 23. november 2006 #696 Skrevet 23. november 2006 Så spennende med UL *hilsen fra Sumpen city*
Gjest uri Skrevet 23. november 2006 #698 Skrevet 23. november 2006 Har masse å fortelle fra i dag men må ta det senere. SKal på farten igjen nå. Dagen starta med at jeg drømte at jeg var hos uri. Har vært litt i vil i hele dag på hvor jeg har vært for det var så ekte.... Huset deres ble iallefall veldig bra uri! Og barna dine var litt skuffa over meg for at jeg ikke hadde tid til å prate og leke med de for jeg og du bare skravla Men IRL har jeg vært på UL Sukk.... Snakkes! ← weeee Så koselig at du har vært på besøk hos meg da :-D bare så dumt at jeg ikke fikk det med meg.. Gøy med ul da :-D regner med at alt sto bra til med den lille bebisen!?
smile Skrevet 23. november 2006 Forfatter #699 Skrevet 23. november 2006 Ja det var gøy å være på besøk hos deg uri!! City-Daria???? :klø: Jeg startet dagen med å få faktisk få to rørleggere i hus så nå er alt montert og jeg har allerede pissa inn doen! Kanskje det blir et bad på meg i morgen-kveld??? Men vi har ikke varme og lys der enda da men.... Så reiste jeg på julehandel og fikk kjøpt en hel del faktisk. Aldri vært så tidlig ute før jeg, men det føles faktisk godt! Etterpå reiste vi på UL. Etter laaaaang ventetid fikk vi endelig se gullet! Hun holdt på lenge for de hadde fått et nytt ultralydapparat som hun og overlegen gjerne ville prøve ut. Ja-takk sa jeg Fikk med 4 bilder hjem! Trodde ikke man fikk så mange jeg! Knøttet var 7,1 cm fra isse til sete. Det var litt vanskelig å måle for den var litt vel aktiv etter at jeg vekte den. Jeg synes jo det var litt kjedelig å bare se et hjerte til å begynne med så etter et par dytt var det full boksekamp der! Herlig! Hun trodde ikke jeg var lengre på vei og boblene jeg kjente var nok helt sikkert spark! Alt er helt bra og vi kan bare begynne å igjen!!! Så jeg får vel legge meg snart!!! Så nå blir det vel en mer aktiv tid på meg igjen. Det er godt!!!! I kveld har vi styra fælt med kattungen. Den bæsja og tissa der den slettes ikke skal tisse! Fisj! I morra skal jeg kjøpe spray så den ikke har lyst til å være der den har liksom laget sitt eget do i stua... I morra er det helg igjen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå