Frida Frosk Skrevet 22. november 2006 #661 Skrevet 22. november 2006 *Frida Frosk drømmer plutselig ikke om hus på landet lengre... Mus i senga!? :hår:
Daria Skrevet 22. november 2006 #662 Skrevet 22. november 2006 Hus på landet er oppskrytt... Og jeg har aldri sett rotter i blokk
Kylling Skrevet 22. november 2006 #664 Skrevet 22. november 2006 Jeg får helt fnatt av å lese om alle musene her. Mus i kjøkkenskap og i senger.. Hurra for 13 uker! Krysser fingrene for deg... ...for at du.... kan gå på do på det nye badet deres til helga.
Vannmelon Skrevet 22. november 2006 #665 Skrevet 22. november 2006 Æsj, så mye mus... Mus er søte nok de, men ikke inne i huset, og særlig ikke i kjøkkenskapene.
smile Skrevet 22. november 2006 Forfatter #666 Skrevet 22. november 2006 Ja vi kan gjerne snakke om et lystigere tema Som f.eks at jeg snart kan gå på do på det nye badet ja Er spent på hvordan det blir! Ellers er jeg 100% sikker å at jeg kjenner spark nå. Har kjent det noen få ganger før også som små brusbobler som kiler og liksom klør litt på innsiden. Nå har jeg akkurat spist og den er tydlig hyper for det bobler og kiler jevnt og trutt. Har hørt at noen hevder det er altfor tidlig men når jeg har forklart hvordan det kjennes er de enige i at det høres ut som det. Artig!!!! Lurer på hvor ofte og hvordan den snur seg nå for nå er det helt tydelig på venstre side, før har jeg kjent mest på høyre, men den har da så god plass enda at det er jo rene danseplattingen
Vannmelon Skrevet 22. november 2006 #667 Skrevet 22. november 2006 Sikker på at du ikke er lenger på vei enn du tror du er? Når jeg leser dagboka di blir jeg enda mer i tvil på om det er noen som har bosatt seg hos meg Høres kjempekoselig ut, da!
Vannmelon Skrevet 22. november 2006 #668 Skrevet 22. november 2006 Har dere bestemt hvem som skal få gå først på do/dusje først på det nye badet, da?
smile Skrevet 22. november 2006 Forfatter #669 Skrevet 22. november 2006 Huffsann!!!! Mener jo ikke å skremme deg akkurat! Tror det er mest normalt å ikke kjenne så tidlig akkurat. Ja jeg er så å si 100% sikker på at min termin stemmer. Har veldig stabil mens, vi brukte prevensjon måneden før og jeg kjente eggløsning den måneden jeg ble gravid. (bruker å merke det) Men i morra skal jeg på UL igjen og da tar de vel mer mål enn de gjorde sist, men de sa ingenting spesielt om str. sist. Men det er litt pussig for når jeg leser sånn fra uke til uke på diverse sider og bøker føler jeg at jeg ligger 1-2 uker foran if.t. fysiske ting, men det kan ikke stemme. Men jeg har hørt om andre som har kjent bobler også i denne tiden altså!
Frida Frosk Skrevet 22. november 2006 #670 Skrevet 22. november 2006 Oi, sier som Vannmelon jeg. Kanskje du er lengre på vei? Men da hadde de vel sett det når du var på UL. Kjempegøy å kjenne den lille allerede da. Jeg kjenner meg fortsatt like lite gravid, men vet ikke helt hva jeg forventer å kjenne? Jeg er jo litt småkvalm innimellom, har litt såre brystvorter og ømme pupper, og magen begynner å bli stor. Tror nesten det er flere der inne... Så jeg burde jo absolutt føle meg gravid...
smile Skrevet 22. november 2006 Forfatter #671 Skrevet 22. november 2006 Har dere bestemt hvem som skal få gå først på do/dusje først på det nye badet, da? ← Nei, blir vel meg siden jeg betaler det!!!
smile Skrevet 22. november 2006 Forfatter #672 Skrevet 22. november 2006 Eller begge to samtidig??????
Vannmelon Skrevet 22. november 2006 #673 Skrevet 22. november 2006 Du skal se at knotten din er veldig fremmelig og utvikler seg raskt for alderen.
Vannmelon Skrevet 22. november 2006 #674 Skrevet 22. november 2006 Eller begge to samtidig?????? ← Da blir det i dusjen, håper jeg. Alternativet tror jeg ikke at jeg vil vite noe om.
iss Skrevet 22. november 2006 #675 Skrevet 22. november 2006 Jeg er 14 uker idag, og kjenner ingenting
smile Skrevet 22. november 2006 Forfatter #676 Skrevet 22. november 2006 Da blir det i dusjen, håper jeg. Alternativet tror jeg ikke at jeg vil vite noe om. ← Du får høre det: badekaret
smile Skrevet 22. november 2006 Forfatter #677 Skrevet 22. november 2006 Jeg er 14 uker idag, og kjenner ingenting ← Ikke noen små bobler heller??? Nei, det er vel det som er normalt men det er nok ikke så lenge til du kan kjenne noe. Andregangsfødende sier jo at de kjenner det tidligere da for de vet mer hvordan det er o.s.v. Ikke vet jeg, men jeg er iallefall rimelig sikker på at det er liv i knotten min.
Vannmelon Skrevet 22. november 2006 #678 Skrevet 22. november 2006 Jeg er 14 uker idag, og kjenner ingenting ← Det er godt det er to av oss Du får høre det: badekaret ← Ok, det var ikke så ille. Så deilig med badekar. Det får ikke vi plass til når vi flytter heller, men dusjen er ikke så ille den heller Sånt stort boblebadekar? Må være kjempedeilig med nytt bad.
smile Skrevet 22. november 2006 Forfatter #679 Skrevet 22. november 2006 Du skal se at knotten din er veldig fremmelig og utvikler seg raskt for alderen. ← Vis og klok som sin mor og far???
smile Skrevet 22. november 2006 Forfatter #680 Skrevet 22. november 2006 Ok, det var ikke så ille. Så deilig med badekar. Det får ikke vi plass til når vi flytter heller, men dusjen er ikke så ille den heller Sånt stort boblebadekar? Må være kjempedeilig med nytt bad. ← Ikke boblebad nei. Ble for dyrt og digert. Insisterte på badekar til vi skulle få barn. Angrer nok ikke på det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå