smile Skrevet 21. november 2006 Forfatter #641 Skrevet 21. november 2006 (endret) Hvilken kanalgår forresten Dr.Phil på? Aldri sett det jeg.... *komme på besøk til smiiii iiiile og lage snømann på gjesterommet!* To katter fanger flere mus enn en, gjør det ikke Den hørtes forresten helt herlig-nydelig ut! Planer for dagen da, smile? ← Snømann på gjesterommet ja Pusen er veldig herlig!!! Ligger på sofaryggen og sover!!! Planer? Nja, har jo fått henta pus, laget god middag til meg og mannen, skravla i tlf, skal ut på kor og ellers spise kakemann og drikke gløgg tror jeg! Glemt å fortelle at jeg klemte og trykka litt nede på magen da jeg lå i senga, jammen meg kjente jeg en rar klump der inne!!! Jeg dytta nok helt sikkert på babyen, kan ikke skjønne hva det ellers var for jeg kjente tydelig at det var noe hardt. Da mannen skulle kjenne var den selvfølgelig borte! Endret 21. november 2006 av smile
Catus Skrevet 21. november 2006 #642 Skrevet 21. november 2006 og et lite til Bippe som det er så lenge siden jeg har sett.. ← Så koselig, da! tilbake til deg! Katta mi kom tilbake etter 5 uker på tokt! Jeg skal og hente ny katt i morra..... Hm.... :klø: Hva gjør vi nå??? ← Åh, så godt h*n kom tilbake! Hører ofte om katter som forsvinner, og det er så trist synes jeg. Godt å få med seg en solskinnshistorie også! :-D Dessuten er det bare fint med to katter. Har jo det selv, og de har veldig mye selskap i hverandre. Så det er bare kos!
Vingedama Skrevet 21. november 2006 #643 Skrevet 21. november 2006 Skjebnen vil at du skal ha to katter
smile Skrevet 21. november 2006 Forfatter #644 Skrevet 21. november 2006 (endret) Men mannen vil det ikke.... Endret 21. november 2006 av smile
Frida Frosk Skrevet 22. november 2006 #645 Skrevet 22. november 2006 Men mannen vil det ikke.... ← Du får fortelle Smilemannen at ingen, selv ikke han kan bestemme over skjebnen.
smile Skrevet 22. november 2006 Forfatter #647 Skrevet 22. november 2006 Har ikke hjerte til å sende bort noen, men regner med når eldstemann slipper ut igjen blir han borte i flere dager igjen. Jeg bare tvinger han til å være inne noen dager først... Den lille er helt propell!!!
smile Skrevet 22. november 2006 Forfatter #650 Skrevet 22. november 2006 Takk! I morra er det UL igjen! Gleder oss!!!
smile Skrevet 22. november 2006 Forfatter #651 Skrevet 22. november 2006 WWWWÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ Det skrapa så fælt i kjøkkenskapet da jeg satt her og skrev nå. Åpna den nederste tørrskuffen der de har vært, og der satt musa!!!!! Jeg kunne bare ha nappa halen og dratt den ut!!! ÆÆÆÆÆÆSJJJJJJJJJ!!! JEG HATER DETTE!!! KAN IKKE FÅ SAGT DET NOK! Skal gå og hente katta.... Igjen....Håper den sitter der igjen
smile Skrevet 22. november 2006 Forfatter #652 Skrevet 22. november 2006 Sprengte dagboka å ..... men verdt det!
Daria Skrevet 22. november 2006 #653 Skrevet 22. november 2006 Fant mus i senga i natt Så hvis en av kattene er glad i å fange mus, kan den godt få komme på ferie hit...
Daria Skrevet 22. november 2006 #655 Skrevet 22. november 2006 Nei, det er blodig (hvertfall pelskledt) alvor... Fant den da jeg skulle legge meg og trodde den var ute av rommet, da jeg våknet et par timer senere, var den tilbake. Sov ikke mer etter det... *ut og kjøpe gift*
Petra Prøvedokke Skrevet 22. november 2006 #656 Skrevet 22. november 2006 (endret) mus?? noen fordeler skal man altså ha ved å bo i blokk i byen! ikke en mus i mils omkrets edit: hadde sneket seg inn en liten skriveleif, gitt.... Endret 22. november 2006 av Petra Prøvedokke
smile Skrevet 22. november 2006 Forfatter #658 Skrevet 22. november 2006 Men i blokkeleiligheter er det desto større sjanse for rotte! Vet ikke om det er så mye bedre :klø: Men Daria, det virker ikke som pusene mine orker å fange musene, de er for feite, iallefall eldstemann
Vingedama Skrevet 22. november 2006 #659 Skrevet 22. november 2006 Hva er dette med blokk og rotter? Gamle damer som legger ut mat på fuglebrettet? Bestemora til venninna mi fikk rotte på fuglebrettet i 3.etasje :hår: Hvordan har du det ellers?
smile Skrevet 22. november 2006 Forfatter #660 Skrevet 22. november 2006 Usj, takke meg til mus heller, hvis jeg må velge liksom Jeg har det bra, lubelillen. Trives med å være gravid Nå har jeg vaska over flisene på det nye badet vårt og rydda bort alt etter snekkeren ut fra badet, så nå ser ikke gangen ut. Tror ikke jeg bør bære alt det ut. Men nå er iallefall selve badet klart til at rørlegger kan komme i morra tidlig. Kanskje jeg kan gå på do der til helga???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå