Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

*vil ikke lure på den halve katten. Får teite assosiasjoner fra da vi hadde katt når jeg var lita og kattemor spiste opp kattungene sine.... Da jeg kom ut så jeg jo bare en halv kattunge.....* Nok detaljer??? :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mer enn nok, faktisk...

*spør ikke mer...*

Skrevet
:overrasket: Katta mi kom tilbake etter 5 uker på tokt! Jeg skal og hente ny katt i morra..... Hm.... :klø: Hva gjør vi nå??? :ler:

Da har du to katter da!! :-D

Jeg har pelsdyrallergi og har nå to kaniner og en hund - funker som bare det :tommel:

*vil ikke lure på den halve katten. Får teite assosiasjoner fra da vi hadde katt når jeg var lita og kattemor spiste opp kattungene sine.... Da jeg kom ut så jeg jo bare en halv kattunge.....* Nok detaljer??? :ler:

:hakeslepp:

*banker Daria pga hennes nysgjerrighet*

Skrevet

:overrasket::grine:

Skrevet
:hakeslepp:

:hoho:

Nå stikker jeg og henter lille-pus. Langhåret, spraglete med tigerstriper :hjerter:

Skrevet

Forhåpentligvis har han hatt en snill mor så han har alle lemmer i behold...

Skrevet
:overrasket:  :grine:

:riste:

Du trengte en omgang for å true fram den historien Smile kom med.

Skrevet

Jepp, har sett på den!!! Er så sinnsykt søt! Har hatt halvsøstra før og det var en ålreit katt. Men nå måjeg stikke... Skal bare....

Skrevet
:riste:

Du trengte en omgang for å true fram den historien Smile kom med.

Spurte ikke om noe som helst, bare undret litt over Iss' kommentar. Smile kom med historien sin helt på egen hånd *furter*

Skrevet

Daria... hvofor skal du alltid ro deg unna?!

Du må ta ansvar for dine handlinger! Du må nok gjennom en lang prosess for å komme dit, men det er verdt det og med styrke fra meg skal du klare det!!!

*hører hallelujaenglene synger*

Skrevet

*tror Lamaen må slutte å se så mye på Dr Phil -det kan være skadelig i store mengder*

Skrevet
Her har jeg to og en halv katt. Funker det!

Altså, det var en gang for mange år siden. Vi hadde en liten søt kattepus som vi hadde skaffet oss! Den vokste seg stor og nydelig. Men så var det en sommer som naoben fant en grå pus halvdød i byen, den var avmagret og sulten.. Hun kunne ikke beholde den selv, fordi hun hadde en jevngammel hannkatt selv... Det endte med at den fremmede katten begynte å gå litt rundt i nabolaget, og fikk bank av den jevngamle! Den ble utrygg og redd, og hadde ikke noe sted å gjøre av seg.. Den var innom oss en gang i mellom og snikspiste med løp fort ut igjen.

Så var det en dag den lille grå pusen spiste av matskåla hos oss. Vi hadde fått lov til å stake den litt i det siste, så den var pittelitt tryggere. Etter å ha spist ferdig gikk den opp i 2. etg (en leilighet vi drev og pusset opp) og la seg innerst i en bod. Og den kom ikke ut igjen :overrasket: . Den stakkarslige grå pusen kom ned for å spise en gang i mellom, men så fort vi gikk mot utgangsdøra pilte den opp til kroken sin igjen, livredd for å bli kastet ut. Etter hvert turte den å gå ut, men kun korte turer. Så vi sa på den tiden at vi hadde 1,5 katt. Vår + halvparten av den som flyttet inn...

Men jeg skrev jo at jeg hadde 2,5 katt!! Nå er det ett par år siden, og den grå katten er nå kattt nr to. Alså at vi har to hele katter. Den siste halve katten er nå naboens jentekatt som har flyttet inn.. Naboen har blitt med i dyrebeskyttelsen og drar nå inn all verdens av fremmede katter!! Og da vil jo ikke de kattene som bodde der bo der.. Derav den siste halve katten....

Langt, men oppklarende??? :hoho:

Skrevet
*tror Lamaen må slutte å se så mye på Dr Phil -det kan være skadelig i store mengder*

:ler:

Skrevet

Snakker forøvrig av erfaring -så mye Dr.Phil da jeg var arbeidsledig og plutselig tenkte jeg i kvasi-psykologiske vendinger :overrasket::ler:

Skrevet

*sitter og ser på dr.phil og mødre som ikke slipper kontrollen på sin barn selv om de er voksne*

Skrevet
Snakker forøvrig av erfaring -så mye Dr.Phil da jeg var arbeidsledig og plutselig tenkte jeg i kvasi-psykologiske vendinger  :overrasket:  :ler:

*sitter og ser på dr.phil og mødre som ikke slipper kontrollen på sin barn selv om de er voksne*

Har sett på det en del før, men blitt lite den siste tia gitt.

Gjest marthepia
Skrevet

Liker dr phil jeg også :Nikke: Han sier mye fornuftig. Det er mange gale folk i verden!!!!

Ellers..er bare innom en liten tur og legger igjen spor :klem:

Skrevet

Dr Phil kan være ganske underholdende, ja.... Mye bra tv å glede seg til for en hjemmeværende moder :ler: Jeg gleder meg til å se Days of our lives, jeg :ler: Handlingen går jo så sakte at man klarer å henge med selvom det går 1/2 år mellom hver gang. Husker vi fulgte med på det da venninna mi fikk barn - i 1999 :ler:

:klem:

Skrevet
Nå renner det vann ned gjennom pipa så det drypper på gjesterommet, oppdaget det tilfedigvis!

Tenk om det hadde vært snø :hoppe:

Snø ja!!! Det vil jeg også ha! Mye bedre enn dette drittværet!

*komme på besøk til smiiii :sjarmor: iiiile og lage snømann på gjesterommet!*

:overrasket: Katta mi kom tilbake etter 5 uker på tokt! Jeg skal og hente ny katt i morra..... Hm.... :klø: Hva gjør vi nå??? :ler:

To katter fanger flere mus enn en, gjør det ikke ;)

Den hørtes forresten helt herlig-nydelig ut! :Nikke:

Her har jeg to og en halv katt. Funker det!

Langt, men oppklarende??? :hoho:

Satt her med mange rar bilder i hodet, så takk for oppklaring :ler:

Planer for dagen da, smile?

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...