smile Skrevet 20. november 2006 Forfatter #601 Skrevet 20. november 2006 nei den har blitt svær!!!! Er så glad jeg vet det er en der!!!
smile Skrevet 20. november 2006 Forfatter #602 Skrevet 20. november 2006 Nei, nå er det en drøy time siden jeg har spist, på tide å spise igjen
Frida Frosk Skrevet 20. november 2006 #603 Skrevet 20. november 2006 Bra det er flere som spiser for mange. Magen min er blitt større, men mistenker at det er like mye av maten jeg dytter innpå som av at det bor noen inni der... Så flink du er som syr. Ikke ofte den nye symaskina mi blir brukt heller. Tenk om jeg hadde byttet ut litt KG-tid med sånne syprosjekter istedet. Da skulle jeg få gjort mye da.
smile Skrevet 20. november 2006 Forfatter #604 Skrevet 20. november 2006 KG-tid ja... Jeg tror også jeg hadde fått gjort mer da. Nå har det ikke blitt så mye sying enda men har fått maskina på kjøkkenbordet iallefall. Satte meg ned og skravla med ei venninne i tlf og i sted ble det strikking istedet. Hyggelig det også! Nå har jeg forresten barnevogn og bilsete i boks! Hjelp! Dette her begynner å bli alvor!!!!
smile Skrevet 20. november 2006 Forfatter #605 Skrevet 20. november 2006 Arghhh!!! Når skal regnet gi seg??? Nå renner det vann ned gjennom pipa så det drypper på gjesterommet, oppdaget det tilfedigvis!
Catus Skrevet 20. november 2006 #606 Skrevet 20. november 2006 Det har regnet som et h*lvete her også i dag! Kan tro det var kjassent å stå å vente på bussen på morran i dag. Klarte så vidt å holde på paraplyen, og regnet piska rundt meg.. Men det ser ut til at det har roet seg litt nå. Kattene er ute, og har ikke mast på å komme inn enda. Så da tror jeg det er oppholdsvær!
Catus Skrevet 20. november 2006 #607 Skrevet 20. november 2006 Men regner det inn gjennom pipa, sa du?
Kylling Skrevet 20. november 2006 #608 Skrevet 20. november 2006 Arghhh!!! Når skal regnet gi seg??? Nå renner det vann ned gjennom pipa så det drypper på gjesterommet, oppdaget det tilfedigvis! ← :klø: Har dere pipe på gjesterommet? Eh? Vår pipe lekker. Det pipler vanndråper ut der pipa er montert i taket liksom. Måtte til med bøtter og håndklær før jeg dro på jobb i dag. Må vel kontakte pipemontøren tenker jeg.. Æsj, jeg hater når slike ting skjer. Ha en fin kveld!
Vingedama Skrevet 20. november 2006 #609 Skrevet 20. november 2006 Tenk om det hadde vært snø Pleier å være ivrig i akebakken. Naboungene trodde jeg var søstra til stesønnen, he he...
Gjest *kosejoker* Skrevet 20. november 2006 #611 Skrevet 20. november 2006 Hellu først til deg smile, hvordan er magen? og et lite til Bippe som det er så lenge siden jeg har sett..
smile Skrevet 20. november 2006 Forfatter #612 Skrevet 20. november 2006 Men regner det inn gjennom pipa, sa du? ← Ja langsmed pipa/muren som går gjennom gjesterommet og ned på stua! :klø: Har dere pipe på gjesterommet? Eh? Vår pipe lekker. Det pipler vanndråper ut der pipa er montert i taket liksom. Måtte til med bøtter og håndklær før jeg dro på jobb i dag. Må vel kontakte pipemontøren tenker jeg.. Æsj, jeg hater når slike ting skjer. Ha en fin kveld! ← Ja, eller vi har mur der da..... Tenk om det hadde vært snø Pleier å være ivrig i akebakken. Naboungene trodde jeg var søstra til stesønnen, he he... ← Snø ja!!! Det vil jeg også ha! Mye bedre enn dette drittværet! Fine magen ← Ja den begynner å bli god!!! Hellu først til deg smile, hvordan er magen? ← Magen ser ut til å ha det bra, vokser og gror som bare det!! ------------ Mannen har malt lister til badet nå så det stinker i hele huset! Tror jeg skal legge meg snart for det lukter ikke sånn på soverommet. Ikke så bra å være i denne gassen kanskje??? Nå er det faktisk oppholds!
smile Skrevet 20. november 2006 Forfatter #613 Skrevet 20. november 2006 (endret) Katta mi kom tilbake etter 5 uker på tokt! Jeg skal og hente ny katt i morra..... Hm.... :klø: Hva gjør vi nå??? Endret 20. november 2006 av smile
Gjest uri Skrevet 20. november 2006 #614 Skrevet 20. november 2006 Stinker maling hos meg og.. Gått rundt i min ruset lille verden i fire uker nå.. Kan umulig være heldig for kroppen.. Så kjekt at pusen kom hjem igjen da :-D Det hender vel at sånnt skjer med katter!? Så nå får du to katter og en hund!? Rene dyrehagen jo.. Nuh tenkte jeg å ta kvelden.. Tar på å skru opp lamper.. Natti natt
iss Skrevet 20. november 2006 #615 Skrevet 20. november 2006 Her har jeg to og en halv katt. Funker det!
Kylling Skrevet 21. november 2006 #616 Skrevet 21. november 2006 To katter er bra! (lurer fryktelig på hvordan en halv katt ser ut, iss) Ha en fin dag, smiley!
Petra Prøvedokke Skrevet 21. november 2006 #617 Skrevet 21. november 2006 jeg har hverken pipe eller katt, jeg... har veldig lyst på begge deler!!
smile Skrevet 21. november 2006 Forfatter #618 Skrevet 21. november 2006 Det er jo veldig kjekt med dyr! Men det bør ikke bli for mange. Må ta en prat med mannen! Han er jo egentlig allergisk men glad i dyr..... Jaja... JEg må vel finne meg noe frokost, her starter vi ikke dagen før vi må
Daria Skrevet 21. november 2006 #619 Skrevet 21. november 2006 Så deilig å kunne ta det med ro om morgenen *lurer også litt på den halve katten...*
smile Skrevet 21. november 2006 Forfatter #620 Skrevet 21. november 2006 Åhhhh-fikk dritlyst på røde puter i stua til jul. Så en reklame fra Kid nå, i tillegg til at uri har inspirert meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå