Frida Frosk Skrevet 19. november 2006 #581 Skrevet 19. november 2006 Har du det bra, lille Smilevenn?
smile Skrevet 19. november 2006 Forfatter #582 Skrevet 19. november 2006 Innom med en søndagsklem. Håper du har hatt ei fin helg. Kos deg videre med magen. (Kakao er litt opptatt av mager for tiden ) ← Ja koser meg med magen, det er så hyggelig at den synes Har blitt litt mer hekta på mager jeg også ja, gravidmager vel og merke!!!! Hvordan går det med musa!? ← Musa ligger i skapet enda.... Resten av familien er vel i husveggene At de ikke snart kan gi seg!!! Hu har sikkert drept den ← Jeg har ikke drept noen, den drepte jo seg selv ved å gå i fella! Har du det bra, lille Smilevenn? ← Ja jeg har det bra, og får det enda bedre nå når smilemannen kommer hjem. Blir litt lange dager når man ikke jobber og i tillegg er hjemme alene. Men formen er det ikke noe å klage på. I'm in love in my baby!!!!
smile Skrevet 19. november 2006 Forfatter #583 Skrevet 19. november 2006 Nå er det på tide å få den hjemmelagde pizzaen i ovnen!
Frida Frosk Skrevet 19. november 2006 #584 Skrevet 19. november 2006 Tror det er lurt å la musa ligge i fella jeg, så blir sikkert de andre musene så skremt at de holder seg borte. Helt enig at den drepte seg selv. Det var en selvmordsmus.
Gjest marthepia Skrevet 19. november 2006 #585 Skrevet 19. november 2006 Da fikk jeg endelig tid til en liten dagbokrunde. Er så treg med det.. Bestilte oss pizza i dag vi Hjemmelaget pizza er også kjempegodt!! Vises magen din nå? Herlig Har du tenkt på å bli supermedlem? Sånn at du kan legge ut bilder av magen? Arti med bilder vettu!
Gjest marthepia Skrevet 19. november 2006 #586 Skrevet 19. november 2006 Så bilde av magen din Fiiin!!
smile Skrevet 19. november 2006 Forfatter #587 Skrevet 19. november 2006 Frida: Ja, rett og slett selvmord! Nå skraper det i veggen her! Snart smeller det vel igjen Marthepia: Takk! Nei, har ikke tenkt å bli supermedlem selv om jeg er her rimelig ofte Men da fant du bildet mitt i galleriet ja? Ikke så veldig tvil om at de ter noe på gang vel???
Gjest marthepia Skrevet 19. november 2006 #588 Skrevet 19. november 2006 Det vises veldig godt på deg ja Det vil jeg si. Skrev det samme i dagboka mi, men jeg spør igjen. det med sex hos dere. Hvor lenge må dere vente før dere kan prøve igjen? Regner med at det er ikke i hele svangerskapet? Eller?
Petra Prøvedokke Skrevet 20. november 2006 #589 Skrevet 20. november 2006 mmmmm - var det godt med hjemmelaget pizza? denne ulvehungeren min vil liksom ikke ta slutt håper alt er bra med deg i dag!
Kylling Skrevet 20. november 2006 #590 Skrevet 20. november 2006 Ha en fortreffelig mandag, smilemor! Petra: Jeg har ulvehunger selv om jeg ikke er gravid
smile Skrevet 20. november 2006 Forfatter #592 Skrevet 20. november 2006 Det vises veldig godt på deg ja Det vil jeg si. Skrev det samme i dagboka mi, men jeg spør igjen. det med sex hos dere. Hvor lenge må dere vente før dere kan prøve igjen? Regner med at det er ikke i hele svangerskapet? Eller? ← Vet faktisk ikke hvor lenge, skal til lege nå igjen på kontroll og da må jeg spørre. Ganske slitsomt å ha det sånn faktisk. mmmmm - var det godt med hjemmelaget pizza? denne ulvehungeren min vil liksom ikke ta slutt håper alt er bra med deg i dag! ← Her er alt bra Hjemmelaget pizza var veldig godt siden jeg klarte å vente lenge og la den heve godt! Mannen mente det var den beste pizzaen jeg hadde laget Ha en fortreffelig mandag, smilemor! Petra: Jeg har ulvehunger selv om jeg ikke er gravid ← Takk i lige måde kylling. Snart blir det din tur igjen også vettu og da kan du iallefall skylde på at du er gravid med ulvehungeren din! :smile: ← Du galopperer videre?
smile Skrevet 20. november 2006 Forfatter #593 Skrevet 20. november 2006 Fytty grisen for et vær!!! Det knaker i huset og blåser infernalsk! I tillegg kommer det regnskurer der det bare fosser ned. Skikkelig vestlandsvær på østlandet. I dag blir det godt å holde seg inne. Venter på snekkeren som skal gjøre litt på badet. Jeg lurte på å finne fram symaskina og sy litt juleting som jeg ikke fikk gjort i fjor. Så nå venter litt stoff på meg. Sydde faktisk litt da jeg var i tenårene men nå har jeg bare lappet bukser i flere år. I fjor kjøpte jeg meg ny symaskin men jeg har jo nesten ikke brukt den. Blir spennende å se
Vannmelon Skrevet 20. november 2006 #594 Skrevet 20. november 2006 Åh.. Du har fått skikkelig mage. Gleder meg til jeg og får gravidmage. Tror jeg har det noen ganger, og andre ganger virker det som om alt er som før... Vel vel. Du får kose deg med magen! Morsomt, da. Også får vi håpe at legen mener at det ikke er nødvendig med sølibat i et halvt år til.
smile Skrevet 20. november 2006 Forfatter #595 Skrevet 20. november 2006 hvis han mener sølibat så lenge skal jeg snik som en fjortis!!! Ja magen er stor ja. Vurdere å ta et morgenbilde nå når det libr 13 uker for det er litt forskjell ser jeg. Bra med deg?
Gjest uri Skrevet 20. november 2006 #596 Skrevet 20. november 2006 Fytty grisen for et vær!!! Det knaker i huset og blåser infernalsk! I tillegg kommer det regnskurer der det bare fosser ned. Skikkelig vestlandsvær på østlandet. I dag blir det godt å holde seg inne. Venter på snekkeren som skal gjøre litt på badet. Jeg lurte på å finne fram symaskina og sy litt juleting som jeg ikke fikk gjort i fjor. Så nå venter litt stoff på meg. Sydde faktisk litt da jeg var i tenårene men nå har jeg bare lappet bukser i flere år. I fjor kjøpte jeg meg ny symaskin men jeg har jo nesten ikke brukt den. Blir spennende å se ← Så da vet du hvor fælt jeg har hatt det de siste.. uhm *regner på fingrene*... 4 ukene... Hva slags juleting du skal sy da?? Har lagt ut tråd på julen 2006, trenger tips ser du!
smile Skrevet 20. november 2006 Forfatter #597 Skrevet 20. november 2006 Jepp, da skal jeg sjekke! Tenkte å sy en duk med litt hjerte-applikasjon på. Har en bok med litt mønster i som jeg skal sjekke. Så har jeg en nisse som har ligget i flere år, nå må jeg få sydd kroppen for klærne er ferdige.
Vannmelon Skrevet 20. november 2006 #598 Skrevet 20. november 2006 hvis han mener sølibat så lenge skal jeg snik som en fjortis!!! ← Syns jeg ser dere. I mørket under dyna. "Hysj, kanskje legen oppdager oss!"
Daria Skrevet 20. november 2006 #600 Skrevet 20. november 2006 Så flott mage -ingen tvil om at det er noen der nei...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå