Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Herlig gravidmage! :hoppe: Nå er det ingen tvil. Koselig med mage, synes jeg. Vi skal ut og kjøpe våre første babybodyer nå, var noen fine på kjøpesenteret med figurer på. Har en liten nattdrakt liggende, men den kjøpte jeg før vi ble gravide, for jeg var så babysyk.  :ler:

Kan alle legge ut bilder i galleriet?  :) For da trenger en jo ikke å bli supermedlem for å få lagt ut magebilde? :klø:  :)

Takk ;) Ja alle kan legge ut i galleriet!!! Jeg kjøpte også en søt body da vi var i usa (da var jeg gravid) der det stod I :hjerte: daddy! Måtte bare ha den!!! :hjerter:

så fin mage!!

har fått skikkelig babymage du, jo!  :overrasket:

-synes den så litt større ut enn iss sin  :ler:

håper du har en fin fredagskveld!  :klem:

Mulig den er det selv om hun er en uke lengre....

Wow  :overrasket:  SÅ fin mage du har allerede!!

DEN hadde jeg vært så stolt av om jeg hadde hatt den i uke 12... Kanskje det er to!?

Riktig god helg til deg og magen :klem:

Niks, det er ikke to!!! Det er sjekket :ler: Har vært litt nervøs selv for det siden det er første gangen og magen er jo ganske stor! Kan ikke si jeg hadde nevneverdig mage før....

Takk til alle kommentarer, også til de jeg ikke klippet ut!!! Synes jo magen er finere med klær på da men..... Den er stor til å være førstegangsfødende ja men det gjør meg ingen ting så lenge den lille har det bra! :hoppe: Magen har vokst noe sinnsykt den siste uken. Da klarte jeg såvidt å skjule den men det går ikke nå som dere ser :ler: Men sjiit au-jeg er jo gravid!!!!! :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Glemte å si at bildet er tatt sent på kvelden, og den er litt større da altså. ;)

Skal på ultralyd igjen til uken!!! Gleder meg til å se den lille igjen!!!! :kyss:

Endret av smile
Skrevet
:sur: Ny mus på fella i natt og jeg er hjemme alene til i morgen!!! :overrasket: Hva skal man gjøre??? Ringe til naboen??? Orker bare ikke tanken på å hverken fjerne musa eller ha den der. :sinna:
Skrevet

Må på butikken og kjøpe meg noe godt til i kveld. Men for et dritt vær!!! Det øsepøser med og blåser noe innmari. Vil ha vinter NÅ!!!! Frister egentlig ikke å gå ut engang....

Skrevet
Ikke bruke musefelle da  :tristbla:

*stalk stalk*  :sjarmor:

Skal de få lov til å leve og knage i stykker huset vårt da???

Og hva betyr forresten stalk???? :klø:

Oi, så fin mage!

Takk;) Den har forandret seg ja!

------

Nå har jeg vært på butikken og endelig funnet meg støvletter! Jeg har brukt litt tid, men av alle ting kjøpt jeg det på en klesbutikk.... Så kjøpte jeg meg en mammasinglet. Nå må jeg roe ned kleskjøpet mitt og begynne å tenke julegaver!

Skrevet

Så fikk jeg endelig gravd ned de 50 tulipanløkene jeg kjøpte for lang tid tilbake! Tror det blir fint til våren! Elsker tulipaner!!!!

Nå skal jeg slenge meg ned på sofaen med litt god mat og boka mi.

Skrevet

Nå har jeg vært på venninne-besøk. Det var hyggelig! Men hvorfor i huleste kan jeg ikke bare gå og legge meg???

Skrevet

Tulipaner er kjempefine. Kanskje jeg burde grave ned noen selv. Takk for påminnelsen :)

Skrevet

Jeg hadde ikke orka å bruke de vanlige musefellene, men alternative feller som gjør at musa overlever og kan slippes ut i det fri :)

Håper formen er bra og at den lille behandler deg pent :klem:

Skrevet

Lamadama: Den lille er så snill så. Ikke skriker den eller maser noe! Lettvindt! :ler:

Angående musa... så skal jeg bære de ut i et bur der de løper rundt og slippe de fri??? Nei, ellers takk. Mus er det ok av her i verden! :kvalm:

Kylling: Jepp, sett litt løker! Det blir bra såååå fint til våren! :blomst:

Skrevet

Innom med en søndagsklem. :klem:

Håper du har hatt ei fin helg. Kos deg videre med magen. (Kakao er litt opptatt av mager for tiden :ler: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...