Gjest gjesta Skrevet 16. november 2006 #541 Skrevet 16. november 2006 *legger igjen et realt lamasleik*
Frida Frosk Skrevet 16. november 2006 #542 Skrevet 16. november 2006 Hurra for 12 uker. Begynner magen din å synes på ordentlig nå? Min er ikke så veldig stor, men må nok ut på shopping om ikke lenge jeg også. Omslagsskjorter og -kjoler er supert da. Har tenkt å satse på det jeg også.
Petra Prøvedokke Skrevet 17. november 2006 #543 Skrevet 17. november 2006 har du fått en fin liten babymage? grattis min ser fortsatt bare fleskete ut, blir jo bare lei meg av å kle på meg om dagen... håper du har det bra!!!
Catus Skrevet 17. november 2006 #544 Skrevet 17. november 2006 *roper på smile* Skulle ikke vi skravle i dag, da? Nå må du komme før jeg drar til byen! Eller; først må jeg vel få i meg litt frokost, og så ta en dusj. SÅ kan jeg dra. Og det kan sikkert ta litt tid før jeg kommer i hakk, i og med at jeg fortsatt sitter på KG. Kom liksom aldri lengre i dag..
smile Skrevet 17. november 2006 Forfatter #545 Skrevet 17. november 2006 Gratulerer med 12 uker! ← Takk!!! Skal si du har shoppa!! Åh, jeg vil også shoppe... for 12 uker ...og magen,- begynner den å vises!? Husker da magen min kom,- jeg kunne gått naken rundt ut, for å vise den fram eeeeeeeeeeeeeeeeeelsker magen min! Men det har jo noe med innholdet å gjøre da! ← Jepp, jeg fikk endelig shoppa litt!!! Så nå føler jeg at jeg kan gå i klesskapet med friskt mot! Magen vises for alvor ja! Har skjedd VELDIG mye på en liten uke. Nå er det ikke noe mer å skjule. (Men så går jeg heller ikke å digre slamsete gensere heller da. Hadde veø klart å skjule det litt mer da.) Jeg begynner å bli glad i magen og trollet ja!!! Nå gleder vi oss til det begynner å sparke! *legger igjen et realt lamasleik* ← Herlig!!!! tilbake! Hurra for 12 uker. Begynner magen din å synes på ordentlig nå? ← Skrev litt om magen over. Tok forresten magebilder nå. Kanskje jeg får lagt ut på galleri en liten periode? har du fått en fin liten babymage? grattis min ser fortsatt bare fleskete ut, blir jo bare lei meg av å kle på meg om dagen... håper du har det bra!!! ← Din kommer nok også snart!! Plutselig er den der!!! *roper på smile* Skulle ikke vi skravle i dag, da? Nå må du komme før jeg drar til byen! Eller; først må jeg vel få i meg litt frokost, og så ta en dusj. SÅ kan jeg dra. Og det kan sikkert ta litt tid før jeg kommer i hakk, i og med at jeg fortsatt sitter på KG. Kom liksom aldri lengre i dag.. ← HALLO!!!! Spiser frokost nå jeg... Klar for litt skravling jeg, men det er kanskje ikke du??? Drøya den lenge i senga i dag siden smilemannen også hadde fri. Lå bare og skravla. Koselig!!! Ikke så ofte vi gjør det.
smile Skrevet 17. november 2006 Forfatter #546 Skrevet 17. november 2006 Usj! Ryggen har begynt å slå seg vrang. Snakka med ei som har ganske så god peiling på det med bekkenløsning og hun var helt sikker på at det var det, trøsten er at i denne perioden har veldig mange vondt i ryggen fordi det skjer så mye så det kan gå over. Nå har jeg begynt å ligge med pute mellom beina så vi får se om det hjelper selv om det ikke føles sånn. Så det var dagens klaging! Ellers har jeg det helt super-fint!!!
smile Skrevet 17. november 2006 Forfatter #547 Skrevet 17. november 2006 Skal se om jeg får lagt ut magebilde i dag. Må bare først.....
Gjest marthepia Skrevet 17. november 2006 #548 Skrevet 17. november 2006 Jeg vil se magebilde!! Synd om du også skal plages med bekkenløsning. Jeg vet at det er ikke godt! Håper det går bedre med deg da
Gjest uri Skrevet 17. november 2006 #550 Skrevet 17. november 2006 *minner om at du har emailadr min* *hint hint* vilhamagebildeeeeee...... God helg smilepia
smile Skrevet 17. november 2006 Forfatter #551 Skrevet 17. november 2006 huhei, det var da fælt så mas da Nå skal vi se her.....
smile Skrevet 17. november 2006 Forfatter #552 Skrevet 17. november 2006 Nå ligger det under galleri og magebilder
Kakao Skrevet 17. november 2006 #555 Skrevet 17. november 2006 Herlig gravidmage! Nå er det ingen tvil. Koselig med mage, synes jeg. Vi skal ut og kjøpe våre første babybodyer nå, var noen fine på kjøpesenteret med figurer på. Har en liten nattdrakt liggende, men den kjøpte jeg før vi ble gravide, for jeg var så babysyk. Kan alle legge ut bilder i galleriet? For da trenger en jo ikke å bli supermedlem for å få lagt ut magebilde? :klø:
Petra Prøvedokke Skrevet 17. november 2006 #557 Skrevet 17. november 2006 så fin mage!! har fått skikkelig babymage du, jo! -synes den så litt større ut enn iss sin håper du har en fin fredagskveld!
Frida Frosk Skrevet 17. november 2006 #558 Skrevet 17. november 2006 Kjempefin mage, men den så litt større ut enn Iss sin ja. Men nå vet du jo at det ikke er flere inni der.
Burpen Skrevet 17. november 2006 #559 Skrevet 17. november 2006 Wow SÅ fin mage du har allerede!! DEN hadde jeg vært så stolt av om jeg hadde hatt den i uke 12... Kanskje det er to!? Riktig god helg til deg og magen
Gjest uri Skrevet 17. november 2006 #560 Skrevet 17. november 2006 Nydelig mage, smile Nyt den tiden går fort!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå