Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

fikk du shoppet noe i går??

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Begynner det å bli trangt om plassen?  :ler: God jakt!

Det skal jeg love deg! Nå har magen virkelig forandret seg mye den siste uka!

Hva shoppa du, smile?

Det med kjønn er litt snålt. Jeg var gravid i én uke (eller egentlig mye lenger da, jeg er vel faktisk pr. definisjon litt gravid enda..), men jeg var overbevist om at det var en gutt ca. to sekunder etter at jeg så strekene på testen.  :ler:  Kanskje underbevisstheten min hadde mest lyst på gutt. Men slikt er uvesentlig.

Ha en fortsatt fin kveld!

Det er uvesentlig ja, men spennende!

fikk du shoppet noe i går??

Jepp, svarer her fra kylling også jeg da!

Yes, jeg fikk faktisk shoppet mer enn jeg trodde. :hoppe: Var ganske så negativ etter første butikken men har fått kjøpt meg:

* gravidbukse med bredt strikk øverst! Det er nå MYE mer behagelig enn å gå med mine egne bukser åpne i smekken og knappene! :ler:

* omslagskjole/tunika. Det er jo masse av det nå så det passer oss gravide bra!

* lang, smal genser med mye strikk i. Fint med disse lange modellene som er kommet

*lange singletter som jeg kan ha under de korte gensrene jeg har fra før så slipper alle å se det brede strikket på buksa

* Skjerf og votter

*smykke

*svart topp som jeg kan bl.a bruke i jula.

Og faktisk er det bare buksa som er gravid-klær!!!! Godt å slippe å ha bare klær fra H&M :)

I dag får jeg besøk. Det blir kjekt. Så nå skal jeg rydde litt så er det klart her!

Æsj-det pissregner ute. I går som det var rene julestemninga :(

Endret av smile
Skrevet

Høres ut som en innbringede tur ;)

Så jeg trenger ikke ta med vinterstøvler nedover?

:hoppe: for 12 uker!

Skrevet

Jepp det var en innbringende tur. Nå mangler jeg bare fortsatt disse støvlettene mine....

Neppe vinterstøvler men støvler! ;) Det har ikke vært minusgrader i Oslo disse dagene ihvertfall.

Skrevet

Skosesongen er nok over her også :ler: Vanntette støvler er vel årstidens slager...

Skrevet
Gratulerer med passerte 12 uker :hoppe:

Det må være deilig

Takk! Ja det er veldig deilig. Nå har jeg stor tro på dette!!! :babysmokk: Blir spennende å følge deg også nå!

Skrevet
Skosesongen er nok over her også  :ler:  Vanntette støvler er vel årstidens slager...

Men det finnes jo så utrolig mange fine gummistøvler nå! Digger det!!!!

Skrevet

Jeg har mine trofaste blomstermalte drMartins -de går til det meste (bortsett fra snø...) ;)

Skrevet

Men det hjelper ikke når jeg skal ut på litt finere ting med pent skjørt (dog jeg ikke har skjørt som passer :ler: ) og ikke har støvletter :sur:

Skrevet

Gikk i operaen med lang penkjole og før nevnte støvler en gang -alt går :ler: Kanskje ikke så elegant, men ganske så praktisk...

Skrevet

hmmm.... Kanskje ikke så pent nei :ler:

Nei, nå må jeg rydde og få på meg klær! :overrasket: Kanskje det kommer beøsk snart her!!! :ler:

Skrevet

Ja jeg også fikk kjøpt flere lange singletter/topper sist jeg var ute! Genialt med de lange modellene, passer jo perfekt for våre mager nå!!

Jeg må nok innse at jeg trenger ny bukse.. Nå går jeg i linbuksa mi på jobb :ler:

Skrevet

Linbukse ja! De blir gjerne litt store de :ler: Ja det er helt genialt med de lange modellene så slipper vi å se ut som levende potetsekker der vi går.

Hadde på meg en trang genser i går da vi gikk ut. Begynner å bli litt stolt av magen min jeg!!! :hjerter:

Skrevet

Nå er det ryddet her og skiftet litt duker. Så får vi se hvor lenge det holder jeg sånn....

Skrevet

ÅHHHH! :sur: Huden min i anskitet er så tørr at den ser ut som en skilpaddehud!!! Tror det skyldes været, også har jeg begynt med ny cleanser.... :sur: Ekkelt!

Skrevet

Skal si du har shoppa!! Åh, jeg vil også shoppe... :sjenert:

:hoppe: for 12 uker :hoppe:

...og magen,- begynner den å vises!? Husker da magen min kom,- jeg kunne gått naken rundt ut, for å vise den fram :ler:

:hjerter: eeeeeeeeeeeeeeeeeelsker magen min! Men det har jo noe med innholdet å gjøre da! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...