Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare innom og leser litt. Er alltid så koselig å lese i smileboka. :kose:

Jøss, kommer du deg allerede inn i de gamle buksene dine?

Det gjør ikke jeg engang, og jeg har ingen graviditet å skylde på! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:duskedame: for smile som kommer seg inn i buksene sine. Koselig å lese om dagene med lille snuppa, å, slik som jeg gleder meg :rødme:
Skrevet
Bare innom og leser litt. Er alltid så koselig å lese i smileboka. :kose:

Jøss, kommer du deg allerede inn i de gamle buksene dine?

Det gjør ikke jeg engang, og jeg har ingen graviditet å skylde på! :fnise:

Så koselig å høre kylling!!! :klemmer:

Jeg kommer meg inn i buksene ja men jeg sa jo ingen ting om de var pene på :hoho: Det tyter litt på oversiden på en måte :ler: Men den ene er ok da! ;)

:duskedame: for smile som kommer seg inn i buksene sine. Koselig å lese om dagene med lille snuppa, å, slik som jeg gleder meg :rødme:

:ler: Takk angelou! (se svar ang. bukse over) :ler:

Åhhhh- sukk og stønn! Det er bare å glede seg! :rødme:

Ha en fin helg :klem:

Takk det samme Eeyore!!!

Skrevet

:dåne: :dåne: :dåne: :dåne:

JEG ER SÅ DØNN FORELSKET I LILLESMILE!!!! :love:

I dag har vi vært på helsestasjon og nå veier hun 6370gr. og er 61,5 cm. Akkurat passe og midt på gjennomsnittskurven!!! Helsesøsteren var veldig imponert over hvor sterk hun var i kroppen og nakken og jeg var selvsagt veldig stolt!

Så fikk hun vaksine da :( Og jeg som har gruet meg sånn til det. Men det gikk overraskende bra. Jeg tok bilde mens mannen holdt henne! :ler: Sikkert gøy for henne å se når hun blir stor. Ellers mente hun at hun hadde det godt hos oss og hun var så rolig fordi vi ikke var noe stresset eller oppkavet når hun gråt osv. Det er jo veldig koselig å høre da!

Ellers koser vi oss fælt om dagen. Jeg trodde aldri det skulle bli såååå bra å bli mamma men det er jo stort sett bare kos. Jeg kan jo ikke annet enn å være glad når jeg våkner om morran og er egentlig veldig trøtt men titter oppi sengen hennes og hun ler og sparker når hun ser meg :rødme: Sukk!.....

I kveld har hun vært litt grinete og hatt vondt i beina hvis vi har tatt/kommet borti de. Derfor ga vi henne smertestillende og det hjalp tvert. Så nå sover hun så søtt i sengen sin! :rosasmil:

Jaja, det ble mye skryt av lillesmile men det er jo liksom greit å skryte litt i dagboka mi istedet for å tute det ut til alle jeg møter. Jeg er jo bare så stolt! :ler:

Nå skal jeg snart ta kvelden. :vinke:

Skrevet

:ler:

Det er bare hyggelig å høre skryt vet du ;)

:vinke: Ha en fin kveld!

Skrevet

Må da vel være lov til å skryte over det lille mirakelet vel!!! :jepp:

Blir så :rødme: når jeg leser her inne...dere har det jo bare sååå bra!!! :klemmer:

Skrevet

Innom en litn tur jeg også:) Lillesmile høres nusselig ut.

Vaksinen gruer jeg meg til hver gang...Men det går som regel bra. Tror det er verst for meg, ikke guttn:)Men men, ferdig med 2 trippelvaksiner nå da, 2 sprøyter igjen...

Ha en flotters søndag:)

Skrevet
:dåne: :dåne: :dåne: :dåne:

JEG ER SÅ DØNN FORELSKET I LILLESMILE!!!! :love:

I dag har vi vært på helsestasjon og nå veier hun 6370gr. og er 61,5 cm. Akkurat passe og midt på gjennomsnittskurven!!! Helsesøsteren var veldig imponert over hvor sterk hun var i kroppen og nakken og jeg var selvsagt veldig stolt!

Så fikk hun vaksine da :( Og jeg som har gruet meg sånn til det. Men det gikk overraskende bra. Jeg tok bilde mens mannen holdt henne! :ler: Sikkert gøy for henne å se når hun blir stor. Ellers mente hun at hun hadde det godt hos oss og hun var så rolig fordi vi ikke var noe stresset eller oppkavet når hun gråt osv. Det er jo veldig koselig å høre da!

Ellers koser vi oss fælt om dagen. Jeg trodde aldri det skulle bli såååå bra å bli mamma men det er jo stort sett bare kos. Jeg kan jo ikke annet enn å være glad når jeg våkner om morran og er egentlig veldig trøtt men titter oppi sengen hennes og hun ler og sparker når hun ser meg :rødme: Sukk!.....

I kveld har hun vært litt grinete og hatt vondt i beina hvis vi har tatt/kommet borti de. Derfor ga vi henne smertestillende og det hjalp tvert. Så nå sover hun så søtt i sengen sin! :rosasmil:

Jaja, det ble mye skryt av lillesmile men det er jo liksom greit å skryte litt i dagboka mi istedet for å tute det ut til alle jeg møter. Jeg er jo bare så stolt! :ler:

Nå skal jeg snart ta kvelden. :vinke:

ååååå :rødme: herlig lesning...

Forstår veldig godt at du skryter.. Hun er jo bare så skjønn!! Det siste bildet på facebook.... :rødme: Nydelig.. Jeg er innom og ser så ofte jeg kan :sjenert: :rødme: Må bare.. Har ingen andre babyer å snuse på.. :gråte:

Håper dere har hatt en fin helg :kose:

Skrevet

Ja de er til å spise opp! Og når de ler og gliser mot oss så blir jo hjertet helt varmt... Kan sitte og prate med henne leeeenge og bare se henne dypt i øynene.. De er så gode...

Skrevet

Det er absolutt lov til å skyte :) På samme måte som det er lov til å være sint, sur og lei seg. Vi er her uansett, men synes selvsagt at det er morsomst med skyt :klem:

Skrevet
Det er absolutt lov til å skyte :) På samme måte som det er lov til å være sint, sur og lei seg. Vi er her uansett, men synes selvsagt at det er morsomst med skyt :klem:

:redd:

:skratte:

Skrevet

Det er bare hyggelig å høre skryt vet du ;)

:vinke: Ha en fin kveld!

:rosasmil: Jo det er sant Mrs.N. Det er bedre enn mye annet men det er jo liksom ikke helt typisk norskt da......

Må da vel være lov til å skryte over det lille mirakelet vel!!! :jepp:

Blir så :rødme: når jeg leser her inne...dere har det jo bare sååå bra!!! :klemmer:

Ja det er jo et mirakel!!!! :dåne: Fatter ikke jeg at det går an å få til noe så fint! :ler:

Ja vi er heldige og har det superbra Madden. Jeg synes det har vært en stigende kurve. De 2 første månedene hadde vi det bra da også men det var mye slit også med amming, brystbetennelse, mer vondt i bekken, vi kjente ikke hverandre+++ Men heldigvis har alt dette bedret seg :)

:vinke: innom for å ønske deg en fin helg! :)

Takk for det! :klem:

Innom en litn tur jeg også:) Lillesmile høres nusselig ut.

Vaksinen gruer jeg meg til hver gang...Men det går som regel bra. Tror det er verst for meg, ikke guttn:)Men men, ferdig med 2 trippelvaksiner nå da, 2 sprøyter igjen...

Ha en flotters søndag:)

:vinke: og :velkommen: innom dagboka mi!

Vaksine var ikke noe særlig nei men det gikk mye bedre enn forventet! :hoppe: Ble litt surving på kvelden men....

Skrevet
ååååå :rødme: herlig lesning...

Forstår veldig godt at du skryter.. Hun er jo bare så skjønn!! Det siste bildet på facebook.... :rødme: Nydelig.. Jeg er innom og ser så ofte jeg kan :sjenert: :rødme: Må bare.. Har ingen andre babyer å snuse på.. :gråte:

Håper dere har hatt en fin helg :kose:

Skaff deg en baby å snuse på da vel! :ler: Hvis ikke får vi ta oss en tur til vestlandet! :ler:

Hun er ganske herlig ja! :rosasmil: Lurte på det siste bildet på facebook om jeg skal ha det som takkekort? Burde bli bra det! :rødme:

Ja de er til å spise opp! Og når de ler og gliser mot oss så blir jo hjertet helt varmt... Kan sitte og prate med henne leeeenge og bare se henne dypt i øynene.. De er så gode...

Ja de er helt fantastiske! Så er det veldig spesielt å være mor til noe så vakkert!

:hallo:

:vinke: Er litt stille her om dagen ja...

:dåne: Hjelp!

:hoho:

Skrevet

:rodme: Og så klarte jeg å gjøre det to ganger... :sjenert:

Det var dette med laptop som jeg skrev om hos Kylling da :fnise:

Ja, ja dere fikk dere en god latter da :ler:

Skrevet

Litt stille her om dagen men jeg føler liksom ikke jeg har så mye tid til å stikke innom som før....

Nå er jeg godt i gang med en jakke som hekler og da blir jeg helt hekta på det. Typisk meg.... Så har jeg så mye annet småplukk som jeg koser meg med.

Nå veier lillesmile 6370 gr og hun er 61,5 cm. Midt på gjennomsnittet faktisk! Så er hun jo blitt 3 mnd!!!! :juhu:

Nei nå skal jeg faktisk legge meg.... Natta!!! :vinke:

Skrevet
Ja, ja dere fikk dere en god latter da :ler:

Det skal være sikkert og visst!!! :ler:

Oi, i morra er det jo 12-ukers fest hos deg skjønner jeg!!! Sier gratulerer på forhånd jeg! :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...