iss Skrevet 1. september 2007 #4341 Skrevet 1. september 2007 Tør du bade med babyen i badekaret da? Synes det høres så skummelt ut jeg. De er jo så myke at de er såpeglatte Men koselig høres det ut da Ja jeg også synes det høres så skummelt ut! Leser om mange som dusjer sammen med babyene, men det tørr jeg ikke.. De er så såpeglattte!
Vannmelon Skrevet 1. september 2007 #4343 Skrevet 1. september 2007 Ja jeg også synes det høres så skummelt ut! Leser om mange som dusjer sammen med babyene, men det tørr jeg ikke.. De er så såpeglattte! Vi dusjer med dem.. Nesten lettere enn å styre med å sette stellebordet tilbake over baljen og sånn. Du er så flink til å strikke! Jeg er enda ikke ferdig med det jeg begynte med før jentene ble født... Får bli litt inspirert av deg, skal jeg bli ferdig så de får brukt genseren.
Gjest Madden Skrevet 2. september 2007 #4344 Skrevet 2. september 2007 Venter spent på link jeg!! Jeg er aldeles bitt av strikkebasillen for tia, holder på med to babytepper.... (må alltid ha flere prosjekter..ifall jeg går litt lei det ene!! ) Er da vel ikke noe problem å bade med babyen vel! Det gjorde mine foreldre mye med oss da vi var babyer! Var enklere det enn å bale med balje sa de! Pluss at det sikkert er veldig kos da!! :rødme:
Catus Skrevet 3. september 2007 #4345 Skrevet 3. september 2007 Åh, jeg så nettopp det nyeste bildet ditt av lillesmile. Herlighet, så nydelig hun er! :rødme:
Catus Skrevet 3. september 2007 #4346 Skrevet 3. september 2007 Kan jeg spørre deg om når og hvordan du begynte å merke bekkenløsningen, smile? Jeg har nemlig hatt vondt i venstre side til tider denne uka. Liksom inni rompeballen, helt øverst (vanskelig å forklare helt eksakt). Føles nesten som om jeg er støl inni der. Jeg håper i det lengste at det bare er stivhet fordi jeg sitter og ligger for mye. Skulle nesten tro at det er for tidlig å få bekkenløsning, iallfall? *tviholder på håpet*
Burpen Skrevet 3. september 2007 #4347 Skrevet 3. september 2007 Vil legge igjen en liten, men innmari god før jeg rekker å oppdatere meg! Gleder meg til å lese om dagene med lillesmile!
smile Skrevet 3. september 2007 Forfatter #4348 Skrevet 3. september 2007 Så mye herlig og koselig besøk da!!! Omtrent samme sovemønster som her da. Gleder meg til en hel natts søvn jeg... Knerten har også vært litt snørrete de siste dagene, men heldigvis ikke mer enn det. Kos dere i badekaret! Jeg har jo faktisk hatt 3 netter der lillesmile har sovet seg igjennom natten og det var litt rart, godt og litt vondt for jeg fikk sånn spreng! SÅ det er flere snørrunger her?? Det ble visst bare med snørr her også, heldigvis!!!! Og ja, vil gjerne se jakka. Er ikke noe flink til å strikke, men hekling har jeg drevet en del med. Finner bare så lite å hekle til baby. Skal vi se.... Kanskje finest til jente? Jeg har kjøpt i mørk, gammel lilla farge som er så in nå. Her er den! Tør du bade med babyen i badekaret da? Synes det høres så skummelt ut jeg. De er jo så myke at de er såpeglatte Men koselig høres det ut da Ja det var ikke noe problem! Bare kos!!! :rødme: Jeg holdt henne slik at hun sparket inni magen og lå over beina mine og da ble det så grunt at hun kunne faktisk ligge på beina mine uten å være under med hodet. Det er jo ikke mer skummelt enn å bade henne i balje. Følte jeg hadde mer kontroll på henne nå faktisk. ANBEFALES! Innom og ønsker deg en fin helg Takk! Det samme når neste helg kommer. Er ikke så ofte innom her lenger... Ja jeg også synes det høres så skummelt ut! Leser om mange som dusjer sammen med babyene, men det tørr jeg ikke.. De er så såpeglattte! Dusje har ikke jeg tørt heller enda for vi står i badekaret så jeg er redd for å skli med henne. Da er det tryggere og enda mer koselig å sitte i badekaret. Men det var jo ikke mange minuttene da for det blir jo litt fort kaldt til de små. :smile: :kys_2:
smile Skrevet 3. september 2007 Forfatter #4349 Skrevet 3. september 2007 Vi dusjer med dem.. Nesten lettere enn å styre med å sette stellebordet tilbake over baljen og sånn. Du er så flink til å strikke! Jeg er enda ikke ferdig med det jeg begynte med før jentene ble født... Får bli litt inspirert av deg, skal jeg bli ferdig så de får brukt genseren. Har ikke prøvd å dusje med henne enda jeg men har tenkt å prøve snart. Høres kjekt ut det også! Jeg har hatt en liten pause men nå er det godt å strikke litt igjen. Begynte på en vott i går som nesten er ferdig nå Kjekt å sitte inne nå på høsten og strikke sammen med en god kopp te synes jeg! Venter spent på link jeg!! Jeg er aldeles bitt av strikkebasillen for tia, holder på med to babytepper.... (må alltid ha flere prosjekter..ifall jeg går litt lei det ene!! ) Er da vel ikke noe problem å bade med babyen vel! Det gjorde mine foreldre mye med oss da vi var babyer! Var enklere det enn å bale med balje sa de! Pluss at det sikkert er veldig kos da!! :rødme: Heklet jakke Jeg skal ha den i en mørk lilla farge. Tror det blir bra men først må jeg strikke ferdig noen votter. Jeg har også flere prosjekter om gangen. Kjekt med noe enkelt sammen med tv-titting så kan jeg ha noe vanskeligere også til kos. Nei det finnes ikke noe problem å bade med en baby! EN har jo ikke noe særlig såpe i vannet (vi har iallefall ikke det) så de blir ikke så glatte. Føler jeg har mer tak på henne da enn å bade henne i balje faktisk! Anbefales dette altså! Og ja!!! Det er skikkelig kos!!!! Åh, jeg så nettopp det nyeste bildet ditt av lillesmile. Herlighet, så nydelig hun er! :rødme: :rødme: Takk!!! :rosasmil: Måtte bare legge det ut. Hun var så søt med spenne der hun lå på gulvet i kveld Kan jeg spørre deg om når og hvordan du begynte å merke bekkenløsningen, smile? Jeg har nemlig hatt vondt i venstre side til tider denne uka. Liksom inni rompeballen, helt øverst (vanskelig å forklare helt eksakt). Føles nesten som om jeg er støl inni der. Jeg håper i det lengste at det bare er stivhet fordi jeg sitter og ligger for mye. Skulle nesten tro at det er for tidlig å få bekkenløsning, iallfall? *tviholder på håpet* Bare spør i vei!! Føler jeg vet litt om bekkenløsning nå! Det er ikke for tidlig å få bekkenløsning dessverre. Er du i uke 8 nå??? Jeg fikk det i uke 10. Stikker det nedover låret samtidig eller? Jeg er litt redd for å si det men det høres veldig kjent ut!!! Det startet i høyre rompeball med meg. Sånne ilinger spesielt når jeg flyttet beinet fremover. Litt sånn vondt langt inni rompeballen liksom?? Huff, stakkars deg! Jeg håper virkelig ikke det er det!!! Men hvis du først kjenner noe så ta det med ro. Det er første bud. Ingen tunge løft og unngå alt som gjør vondt! Hvis du står, sett deg ned om mulig, hvis du sitter legg deg ned om mulig har jeg hørt... Og helst ikke høyhæla sko. Det kan utløse det enda mer. Det aller beste er joggesko. Vil legge igjen en liten, men innmari god før jeg rekker å oppdatere meg! Gleder meg til å lese om dagene med lillesmile! Så kjekt at du stikker innom!!!
smile Skrevet 3. september 2007 Forfatter #4350 Skrevet 3. september 2007 Sitter her med stikkende EL. Hadde vi peiset på nå hadde det vært sjanser for termin en uke eller to før jeg hadde med lillesmile. :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: I dag har vi trent bekken og vært på Fikk kjøpt litt stæsj til meg og lillesmile. :rødme: I kveld har jeg kosa meg med strikking og en varm kopp te. Nå roper senga etter meg. Godt å komme seg i seng tidlig. Litt for Pi@ så fødselen kan gå litt kjappere. Får litt dårlige minner akkurat når det gjelder treg fødsel.... Forresten har jeg og mannen hatt tv-fri kveld i kveld. Vet ikke sist det skjedde men vi har bare hørt på musikk og tent talglys. :love: Anbefales! Natta!!!!
Daria Skrevet 3. september 2007 #4351 Skrevet 3. september 2007 Sitter her med stikkende EL. Hadde vi peiset på nå hadde det vært sjanser for termin en uke eller to før jeg hadde med lillesmile. :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: Bare å sette igang det... Så mye hår hun har, som kan bruke spenne Helt nydelig...
smile Skrevet 3. september 2007 Forfatter #4352 Skrevet 3. september 2007 Bare å sette igang det... Så mye hår hun har, som kan bruke spenne Helt nydelig... Skal love deg at her blir det ikke satt i gang med noe på en gooood stund!!! *minn meg på det når jeg blir for vill igjen* Ja hun har masse hår så det er jo litt søtt med spenner da Så sitter de faktisk litt også. ********** Jeg glemte å ta en liten dans her i sted... For jeg har trykka meg inn i de gamle dongeribuksene i dag!!! Litt trange men de er da på og knappen har ikke sprettet av enda!
Petra Prøvedokke Skrevet 4. september 2007 #4353 Skrevet 4. september 2007 innom og hilser på håper alt er bra med deg og lillesmile
smile Skrevet 4. september 2007 Forfatter #4354 Skrevet 4. september 2007 Hei Petra P. Så godt å se deg igjen!!! Tenkte på deg i går faktisk. Håper det går bra med dere nå!
Gjest Madden Skrevet 4. september 2007 #4355 Skrevet 4. september 2007 Litt misunnelig på dere som har sett lillesmile jeg altså.. Kjempefin jakke smile!!! Så flink du er altså!! Jeg er ikke så god på å strikke, så det blir veldig enkle mønster som blir valgt her i gården!!
smile Skrevet 4. september 2007 Forfatter #4356 Skrevet 4. september 2007 Litt misunnelig på dere som har sett lillesmile jeg altså.. Kjempefin jakke smile!!! Så flink du er altså!! Jeg er ikke så god på å strikke, så det blir veldig enkle mønster som blir valgt her i gården!! Hmmm. Hva skal vi gjøre med bilde da Madden??? Takk for jakkeskryt. Tror den blir bra altså. Dette er enkel hekling så jeg tror det skal gå bra. Det andre jeg har strikket har vært rimelig enkelt det altså!
Frida Frosk Skrevet 4. september 2007 #4357 Skrevet 4. september 2007 Skulle gjerne sett bilde jeg også... Men skjønner at du ikke vil legge ut bilder. Det vil ikke jeg av Knerten heller, selv om jeg selvsagt gjerne skulle vist hele verden hvor nydelig han er. :rødme:
smile Skrevet 4. september 2007 Forfatter #4358 Skrevet 4. september 2007 (endret) Jepp! Samme her Frida Frosk! Har lyst til å vise henne til alle sammen for hun er jo verdens nydeligste selvfølgelig! Endret 4. september 2007 av smile
Vannmelon Skrevet 4. september 2007 #4359 Skrevet 4. september 2007 Skulle gjerne sett bilde jeg også... Men skjønner at du ikke vil legge ut bilder. Det vil ikke jeg av Knerten heller, selv om jeg selvsagt gjerne skulle vist hele verden hvor nydelig han er. :rødme: Signerer dette, jeg
smile Skrevet 5. september 2007 Forfatter #4360 Skrevet 5. september 2007 Lillesmile la seg sent og våknet tidlig.... Men kjekt med en god og lang frokost med pc og frokost-tv da!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå