angelou Skrevet 31. august 2007 #4321 Skrevet 31. august 2007 Har min gamle lammeskinnspose som vi kommer til å bruke i begynnelsen, men så hadde besteforeldrene mine lyst til å kjøpe voksipose til oss, og den er jo kjekk med det at du kan bruke den leeeenge Ha ei fin helg
Mrs N Skrevet 31. august 2007 #4322 Skrevet 31. august 2007 Du får strikke noe pent til jul vet du Morsomt med scrapbook da. Jeg skal lage fotoalbum jeg. Tiny har også begynt å legge seg i 19-tiden og det er litt rart... Plutselig får man for mange ledige timer. Får nesten lyst til å gå inn og vekke han
smile Skrevet 31. august 2007 Forfatter #4323 Skrevet 31. august 2007 Knerten har sovnet tidlig i flere uker nå, men Froskemannen synes dte er for tidlig og vil gjerne holde han oppe litt. Noe jeg er totalt uenig i. Vi er visst litt uenige på enkelte punkter når det gjelder Knerten, men har ikke ført til de store diskusjonene ennå. Flink du er som strikker. Vi har voksipose forresten. Virker veldig kjekk, men vi har ikke fått bruk for den enda. Ellers synes jeg sånne lammeskinnsposer er fine. Jeg skjønner godt at du er uenig i det!!!! Det hadde jeg også vært! Jeg er ikke så flink nå altså for etter fødsel har det blitt ganske lite men nå begynner jeg å få fri på kveldene så.... Jeg så på en voksipose i dag og den har forandret seg en del men den så bra ut bortsett fra at med vinterdyna blir det trangt i vogna! Har min gamle lammeskinnspose som vi kommer til å bruke i begynnelsen, men så hadde besteforeldrene mine lyst til å kjøpe voksipose til oss, og den er jo kjekk med det at du kan bruke den leeeenge Ha ei fin helg Artig med noe gammelt da!!! Voksiposene er fine ja, men dyre.... Havfrua er jo i fødsel!!! Nå er det snart natta for lillesmile. Jeg er hjemme alene og tenkte å lage meg noen wraps. Sulten!!! Har funnet en fin omslagsjakke fra nøstebarn som jeg kan strikke men de var store i str. og fra 1 år
smile Skrevet 31. august 2007 Forfatter #4324 Skrevet 31. august 2007 Du får strikke noe pent til jul vet du Morsomt med scrapbook da. Jeg skal lage fotoalbum jeg. Tiny har også begynt å legge seg i 19-tiden og det er litt rart... Plutselig får man for mange ledige timer. Får nesten lyst til å gå inn og vekke han Der hadde du vært også ja! Vekke han??? Nei det får ikke jeg lyst til. Det er så deilig med disse kveldene!!! Var fotoalbum jeg også tenkte. FÅr surfe litt på nettet og få noen glupe idèer! Oi nå må jeg visst amme!
Daria Skrevet 31. august 2007 #4325 Skrevet 31. august 2007 Har funnet en fin omslagsjakke fra nøstebarn som jeg kan strikke men de var store i str. og fra 1 år Den vil jo passe med tid og stunder
smile Skrevet 31. august 2007 Forfatter #4326 Skrevet 31. august 2007 Jo men det er så leeeeenge til! må ta noe i 9 mnd. først;)
Gjest uri Skrevet 31. august 2007 #4328 Skrevet 31. august 2007 Nå har ikke jeg lest så mye her, da, men.. Hørte noe snakk om scrapping.. Hørte der var en del fint og billig på Nille.. Jeg vet ikke selv, for jeg gidder ikke bli bitt av den basillen der, men hun ene søsteren min er visst stadig innom der og handler!! Bare et lite tips Grattis med 14000 innlegg
smile Skrevet 31. august 2007 Forfatter #4329 Skrevet 31. august 2007 Takk uri-venn Har kjøpt noe på Nille men de hadde så dårlig utvalg der jeg var men det var overraskende billig der ja! Gleder meg til å sette i gang!!! Så får vi se hvor bitt jeg blir av den. Huff, lillesmile har vondt i magen
Daria Skrevet 31. august 2007 #4330 Skrevet 31. august 2007 Jo men det er så leeeeenge til! må ta noe i 9 mnd. først;) 14.000 innlegg... Gratulerer
Gjest uri Skrevet 31. august 2007 #4331 Skrevet 31. august 2007 Huff, det er ikke bra Har du prøvd med litt sukkervann? Eller ha henne litt på magen? Eller noe varm (lunka) på magen? Med mini fant jeg ut at om jeg hadde henne litt på magen, så løftet henne opp (for å prøve å få ut rap) og så på magen igjen! Gjorde det noen gangen, ikke noe kav, bare kos, masse stryk på ryggen mens hun lå på magen, og litt bumping da jeg holdt henne opp.. Sånt funka ganske godt hos oss.. Bare (nok) et lite tips
smile Skrevet 31. august 2007 Forfatter #4332 Skrevet 31. august 2007 Takk for tips!!! Ikke hørt omde første tipsa der men de skal prøves neste gang. Nå sovna hun slik som du forklarte siste gang. Liggende på magen på armen og ved å stryke og små dunk på rumpa. Stakkar! Jeg har spiste litt purre i dag og oppdaga det litt langt uti måltidet..... Men nå sover hun søtt! :rødme:
smile Skrevet 31. august 2007 Forfatter #4333 Skrevet 31. august 2007 For en fødemaskin havfrua er da! :dåne:
smile Skrevet 31. august 2007 Forfatter #4334 Skrevet 31. august 2007 Men nå skal jeg faktisk legge meg. Har ordnet meg og alt på badet og innom en siste sjekk for å se i dagboka til Havfrua men det var ikke noe nytt. Jeg har vært hjemme alene i kveld og da kan jeg like godt legge meg og være uthvilt! Natta!
Frida Frosk Skrevet 31. august 2007 #4335 Skrevet 31. august 2007 Fornuftig du. Burde vært i seng og fått litt søvn jeg også... Hvordan sover lillesmile nå forresten? Er det slutt på nattamming?
smile Skrevet 1. september 2007 Forfatter #4336 Skrevet 1. september 2007 Sovna ikke før 11 da men godt å legge seg tidlig lell. Lillesmile har begynt å ta kvelden tidligere. Sovner mellom 19-20.30 og det er superdeilig! Ikke noe problem å være borte så hun sovner der og flytte henne over i bilsete for så over i bagen igjen. Det er deilig det!!! Blitt litt mye av det den siste uka men det er vel god trening. Jeg ammer på natta ja! De siste nettene har det vært 2-3 ganger men da sover hun jo i 12-13 timer da Nå skal jeg og lillesmile i badekaret!!! Hun har blitt forkjøla stakkar! Sikkert på grunn av væromslaget men heldigvis ikke feber. Nå må jeg tappe i badekaret!!! :juhu: Så har jeg funnet en ulljakke jeg skal hekle. Legger inn link senere i dag!
Frida Frosk Skrevet 1. september 2007 #4337 Skrevet 1. september 2007 Omtrent samme sovemønster som her da. Gleder meg til en hel natts søvn jeg... Knerten har også vært litt snørrete de siste dagene, men heldigvis ikke mer enn det. Kos dere i badekaret!
Frida Frosk Skrevet 1. september 2007 #4338 Skrevet 1. september 2007 Og ja, vil gjerne se jakka. Er ikke noe flink til å strikke, men hekling har jeg drevet en del med. Finner bare så lite å hekle til baby.
Mrs N Skrevet 1. september 2007 #4339 Skrevet 1. september 2007 Tør du bade med babyen i badekaret da? Synes det høres så skummelt ut jeg. De er jo så myke at de er såpeglatte Men koselig høres det ut da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå