Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet
:ler:

Du får :trene: mer da... ;)

:jepp: Prøver så godt jeg kan... Så får du ta i bruk :pisk: når jeg begynner å slappe av! :)

:vinke:

Er godt å høre at det ikke bare er hos oss vi er slitne og ikke tar nok vare på hverandre om dagen... Men som du sier, så er det ikke så alvorlig når man er klar over det og vet hvorfor det er sånn.

:klemmer:

Så det er flere av oss? Jeg føler det går mest på meg jeg da for jeg er nok litt opptatt av lillesmile og jeg blir helt oppslukt i henne. Men det er godt det ikke er så alvorlig nei ;)

Er vel ganske normalt at man ikke har all verdens overskudd til å ta seg av hverandre i den verste babyperioden - men så lenge man har et bevisst forhold til det kan det bare blir bedre :klemmer:

Det er sant. En er nødt til å prioritere litt tid sammen også. Så håper jeg det ikke blir så altfor lenge til lillesmile vil ha flaske så vi kan få oss en frikveld! :love:

I dag skinner det endelig :sol: igjen. Så nå bøe jeg vel komme meg ut en tur. Snille mannen tok lillesmile på morran så jeg fikk sove og da jeg stod opp var hun nybadet og så fornøyd.

Jeg har endelig fått tak i babygym nå og det er kjempepopulært!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsomt med babygym da. Den er veldig fin å legge ungen under mens man ordner litt med andre ting :)

Håper du får en fin tur ut :klem:

Skrevet

:hallo: Innom og oppdaterer meg litt!!! :)

Så heldige dere er som har soooool!!! Vi holder på å drukne her!! :ler:

Blir sløvt med dagbokrunder på meg også for tiden! Prøver å oppdatere min egen dagbok innimellom, og kikker innom andre, men skriver ikke alltid nei!! :sjenert:

Uansett så ville jeg innom med en :klemmer: og ønske deg en flott uke!!! :)

Skrevet
Så det er flere av oss? Jeg føler det går mest på meg jeg da for jeg er nok litt opptatt av lillesmile og jeg blir helt oppslukt i henne. Men det er godt det ikke er så alvorlig nei ;)

Blir nok litt oppslukt i Knerten jeg også... :sjenert: Men det kan vi jo ikke klandres for. De er jo så nydelige. :rødme:

Skrevet

Å nå ble jeg litt lettet, for jeg turte ikke spørre om det med elskerinnen :fnise: Men da har dere det på samme måte som meg og sambo. Det er godt når man kan stole på hverandre :)

Deilig å ordne opp i hverdagslige problemer også.

Ha en fin dag :klem:

Skrevet
Morsomt med babygym da. Den er veldig fin å legge ungen under mens man ordner litt med andre ting :)

Håper du får en fin tur ut :klem:

Babygym er morsomt ja for da holder hun ut litt lenger. Tålmodigheten er ikke på topp akkurat. Men det er vel en overgang.

Det ble en kort tur ut for det var så sur vind. :fryse:

:hallo: Innom og oppdaterer meg litt!!! :)

Så heldige dere er som har soooool!!! Vi holder på å drukne her!! :ler:

Blir sløvt med dagbokrunder på meg også for tiden! Prøver å oppdatere min egen dagbok innimellom, og kikker innom andre, men skriver ikke alltid nei!! :sjenert:

Uansett så ville jeg innom med en :klemmer: og ønske deg en flott uke!!! :)

:vinke: Det er ikke så varmt i sola da. Det er skikkelig sur høstluft synes jeg! :(

Godt det er flere enn meg som er sløve. Skal love deg du blir enda mer sløv når minimadd kommer. :rødme:

Blir nok litt oppslukt i Knerten jeg også... :sjenert: Men det kan vi jo ikke klandres for. De er jo så nydelige. :rødme:

Nei det kan vi ikke klandres for. Det er nok av barn som ikke får nok kjærlighet!!! Vi må kose med de nå så lenge de vil ha kos! :rødme:

***********************'

Jeg gikk bare etter posten i sted (som ikke var kommet selvfølgelig...) for det var så surt og kaldt. Dessuten er jeg jo ikke så bra at jeg kan gå tur enda.

Mens lillesmile sov fikk jeg ryddet litt her. Utrolig hvor fort det hoper seg opp spesielt når vi ikke har så veldig god plass. Jeg har bestemt meg for å rydde å kaste litt nå i høst. Jeg får ta et og et skap om gangen så skal jeg nok komme meg gjennom litt :) Jeg er litt fæl på å spare på gamle klær som jeg tror jeg en gang skal få bruk for.

Nei, nå må jeg få på meg litt sminke og fikse håret så skal vi til legen. Det heller visst mot minipiller. Har ikke penger til spiral nå :ler:

:reise:

Skrevet
Å nå ble jeg litt lettet, for jeg turte ikke spørre om det med elskerinnen :fnise: Men da har dere det på samme måte som meg og sambo. Det er godt når man kan stole på hverandre :)

Deilig å ordne opp i hverdagslige problemer også.

Ha en fin dag :klem:

Der hadde du også vært ja!

:ler: Huff! Jeg dro den kanskje litt langt her inne. Dere hadde nok ikke trodd det hadde dere nøtt oss tror jeg ;)

Ha en fin dag du også!! :klemmer:

Skrevet

Begynte å kaste og rydde på søndag jeg. Og nå ser det værre ut enn noengang her. :ler: Men forhåpentligvis blir dte bra bare jeg får tatt det ferdig. Utrolig hvor mye skrot man (les: Froskemannen) samler på. :fnise:

Skrevet

Det er ikke dumt med en ryddesjau en gang i blandt nei. Har hatt en runde i sommer jeg også og fått rydda opp skikkelig og kastet masse gammelt skrot. Veldig befriende egentlig! ;)

Skrevet
DET ER :sol: :sol: :sol: !!!! :juhu:

Nå har jeg endelig fått på lillesmile noen sommerklær før hun vokser ut av de. Jeg har jo ikke fått brukt noe! :(

I dag skal jeg rydde litt, ta en tur på butikken og nyte :sol: !!!

Her brukes sommerklærne okke som... Er det for kaldt, tar vi body under t-skjortene og strømpebukse under shortsene :ler: Går så fint så! Særlig når vi har noen gensere som ser ut som om de har en annen genser under i utgangspunktet.

Nå var det litt å oppdatere seg på. Elskerinner og dåp... Mye som foregår i livet ditt, skjønner jeg ;) Vel overstått dåp, forresten. Er sikker på at lillesmile var kjempesøt!

Du tenker på hormonspiral, ser jeg. Det er dyrt, men da trenger man ikke betale mer på noen år, med mindre noe skjer, tenker jeg. Har time til det i slutten av måneden - gruer meg... Har hørt at det gjør vondt :tristbla:

Gjest *kosejoker*
Skrevet

*har lyst til å se nye bilder av lillesmile?* Nå har hun vel blitt stor jente snart ;)

Skrevet
:klem:

:klemmer: til fødeklare Pi@!

Begynte å kaste og rydde på søndag jeg. Og nå ser det værre ut enn noengang her. :ler: Men forhåpentligvis blir dte bra bare jeg får tatt det ferdig. Utrolig hvor mye skrot man (les: Froskemannen) samler på. :fnise:

Huff ja det ser gjerne verre ut en periode da. Skrot som mannfolk samler på ja?!! Jeg tror jeg må snikkaste litt nå mens han er på jobb og jeg er hjemme :smile:

Det er ikke dumt med en ryddesjau en gang i blandt nei. Har hatt en runde i sommer jeg også og fått rydda opp skikkelig og kastet masse gammelt skrot. Veldig befriende egentlig! ;)

Så deilig! Håper jeg kan bli like flink!

Her brukes sommerklærne okke som... Er det for kaldt, tar vi body under t-skjortene og strømpebukse under shortsene :ler: Går så fint så! Særlig når vi har noen gensere som ser ut som om de har en annen genser under i utgangspunktet.

Nå var det litt å oppdatere seg på. Elskerinner og dåp... Mye som foregår i livet ditt, skjønner jeg ;) Vel overstått dåp, forresten. Er sikker på at lillesmile var kjempesøt!

Du tenker på hormonspiral, ser jeg. Det er dyrt, men da trenger man ikke betale mer på noen år, med mindre noe skjer, tenker jeg. Har time til det i slutten av måneden - gruer meg... Har hørt at det gjør vondt :tristbla:

Ja jeg tror vi må ta i bruk sommerklærne sånn vi også. Nå har jeg endelig fått kjøpt strømpebukser så da blir det litt mer muligheter!

:ler: Litt å oppdatere seg på ja men jeg har ikke vært så aktiv her i det siste da..... :sjenert:

Det ble minipiller på meg. Hvis vi tenker å begynne å prøve om 1,5-2 år igjen så blir det sånn pes og styr å få den ut igjen. Men etter det da skal jeg ha spiral!

Vondt? Men jeg tror det bare er noen få sekunder så tenker jeg at det er verre å føde! :ler:

*har lyst til å se nye bilder av lillesmile?* Nå har hun vel blitt stor jente snart ;)

:sjarmor: SKal se om jeg får sendt noen bilder etterhvert men nå har jeg det litt travelt! ;)

Nå er jeg på vei ut døra for å trene hos fysio igjen. Merker en fremgang spesielt de siste 14 dagene. :juhu: Så nå har jeg akkurat begynt å gå vanlig i trappa! Siden desember har jeg tatt ett og ett trinn om gangen. Faktisk merkelig å gå normalt!

Legen i går anbefalte meg å søke om utsettelse av permisjon pga plagene jeg har hatt. Hadde vært deilig om jeg kunne fått noen uker ekstra for smertene har ødelagt mye av gleden må jeg si!

:sol: i dag også! :juhu: Men fyttyrakkern så kaldt! :fryse: Det var rim på plena i morrest! :fryse:

Nå må jeg stikke. Sjalabais!

Skrevet

Så godt å lese om framgangen med bekkenet :duskedame:. Håper virkelig du får igjen litt permisjon, du har jo tross alt vært "sjuk" i permisjonen din.

Skrevet (endret)

Så bra at det går framover :juhu:

Man får jo igjen ferie ved sykemelding, det samme burde jo gjelde for permisjon. Det skader hvertfall ikke å søke :)

Endret av Daria
Skrevet
Så godt å lese om framgangen med bekkenet :duskedame:. Håper virkelig du får igjen litt permisjon, du har jo tross alt vært "sjuk" i permisjonen din.

Ja det håper jeg også Pi@! Det hadde passet oss perfekt og først nå føler eg at dagene kan nytes litt mer.

Så bra at det går framover :juhu:

Man får jo igjen ferie ved sykemelding, det samme burde jo gjelde for permisjon. Det skader hvertfall ikke å søke :)

Ja det er kjempeflott!!! :juhu: Nettopp det sa legen også, det er verdt å prøve! Men så var det å formulere seg på en flott måte da.....

Skrevet

Lurer forresten på hvilke vognposer/skinnposer som er bra jeg.... Det er jo iskaldt om natta nå jo, og surt/kaldt i lufta på dagen også selv om det er :sol:

Det er visst blitt høst....

Lillesmile har begynt å sovne tidlig om kveldene. I kveld sovna hun klokka 19 og det er rekord. Jeg ble faktisk sittende her og lure på hva i alle dager jeg skal finne på.... Uvant! Tror jeg må få kjøpt meg noe garn og strikke en ulljakke til henne. Det må bli i str. 9 mnd for jeg har strikket ett sett i 6 mnd.str. allerede. Tror jeg vil ha noe i lilla.... :smile:

Så har jeg tenkt å begynne å prøve meg på scrapbooking. Jeg har kjøpt litt stæsj allerde men trenger litt mer idèer og stæsj enda føler jeg. Aldri prøvd noe sånt jeg men liker å holde på med sånne ting og tang.

Nei, nå får jeg gjøre noe lurt. HVa nå enn det blir. Føler jeg må utnytte tiden litt når hun sover.

Skrevet

Skjønningen har også justert leggetid helt selv! De siste ukene har hun sovnet mellom 19 og 2030. Deilig!

Skrevet

Ja det er kjempegodt!!! Rart at de bare justerer det selv synes jeg!

Skrevet

Knerten har sovnet tidlig i flere uker nå, men Froskemannen synes dte er for tidlig og vil gjerne holde han oppe litt. Noe jeg er totalt uenig i.

Vi er visst litt uenige på enkelte punkter når det gjelder Knerten, men har ikke ført til de store diskusjonene ennå. :fnise:

Flink du er som strikker. :)

Vi har voksipose forresten. Virker veldig kjekk, men vi har ikke fått bruk for den enda. Ellers synes jeg sånne lammeskinnsposer er fine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...