smile Skrevet 22. august 2007 Forfatter #4281 Skrevet 22. august 2007 Så kjekt at han sier fra hvor han er Realt sånn ja!!!
smile Skrevet 22. august 2007 Forfatter #4282 Skrevet 22. august 2007 Venter du oppdatering om elskerinnen???
Gjest uri Skrevet 22. august 2007 #4283 Skrevet 22. august 2007 Eller kanskje heller mer på et kraftigere utbrudd fra deg!!!
Daria Skrevet 22. august 2007 #4284 Skrevet 22. august 2007 Realt sånn ja!!! Ærlighet varer jo som kjent lengst...
smile Skrevet 22. august 2007 Forfatter #4285 Skrevet 22. august 2007 Sånn blir det når man har vendt seg på det!
smile Skrevet 22. august 2007 Forfatter #4286 Skrevet 22. august 2007 Ærlighet varer jo som kjent lengst... Ja vi har et såkalt åpent forhold! Sikkert moderne det....
smile Skrevet 22. august 2007 Forfatter #4287 Skrevet 22. august 2007 Men han lurer jo på hvor mye sjitt jeg skriver om han her inne da for her får ham nemlig ikke lese! Men ang. elskere er vi åpen. Logikken? Nej... assa.....
iss Skrevet 22. august 2007 #4289 Skrevet 22. august 2007 *ille nysgjerrig på lillesmile* Men jeg får nusse litt på min lille isteden
smile Skrevet 22. august 2007 Forfatter #4290 Skrevet 22. august 2007 Jaja, nok fjas! Nå SKAL jeg legge meg. Lillesmile har sovet i to timer snart... hmmm, jeg har jo lovt meg selv å ikke legge ut bilder av henne her selv om jeg har lyst til å vise henne til hele verden!!!! :rødme:
smile Skrevet 23. august 2007 Forfatter #4291 Skrevet 23. august 2007 Det er i dag også!!! På med shortsen!!!
angelou Skrevet 23. august 2007 #4292 Skrevet 23. august 2007 Hihi - mannen din er nok litt lik min - jeg skal på et møte neste torsdag, men han trodde det var idag og ble "furten" og proklamerte høyt og tydelig at da fikk han vel bare ringe å utsette daten med elskerinna si, og da kom hun til å bli sur
Kylling Skrevet 25. august 2007 #4293 Skrevet 25. august 2007 Jeg må jo ærlig innrømme at jeg har kjempelyst til å se bilde av lillesmile. Kan tenke meg at hun er verdens søteste baby! Iallfall etter å ha lest dine beskrivelser! Ha en fin helg, smilevenn!
Loevinna Skrevet 26. august 2007 #4295 Skrevet 26. august 2007 Hei hei! Så fint at du får slappe av igjen nå når dåpen er ferdig. Og jeg synes det er imponerende å lese at du begynte å lage en dåpskjole da du var 15.. Men jeg må også innrømme at jeg falt litt av lenger oppe.. Har virkelig mannen din en elskerinne som du vet om? Om det er tilfellet, så er jeg virkelig glad for at folk er forskjellige, for noe slikt hadde ikke jeg klart...
smile Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4296 Skrevet 27. august 2007 Hihi - mannen din er nok litt lik min - jeg skal på et møte neste torsdag, men han trodde det var idag og ble "furten" og proklamerte høyt og tydelig at da fikk han vel bare ringe å utsette daten med elskerinna si, og da kom hun til å bli sur Høres kjent ut ja! Jeg tror vi har sånn humor fodi vi er så trygge på hverandre jeg da. Kanskje det er naivt?? Jeg må jo ærlig innrømme at jeg har kjempelyst til å se bilde av lillesmile. Kan tenke meg at hun er verdens søteste baby! Iallfall etter å ha lest dine beskrivelser! Ha en fin helg, smilevenn! Hun er nok verdens søteste ja! :rødme: Jeg og mannen sier det hver dag at vi fatter ikke at det kan bli noe så pent av oss. Rare greier men sånn er det vel med egne barn. Du kan jo evt. sende meg mailadr. di da Hyggelig du er innom selv om det er lite nytt her om dagen. Hei hei! Så fint at du får slappe av igjen nå når dåpen er ferdig. Og jeg synes det er imponerende å lese at du begynte å lage en dåpskjole da du var 15.. Men jeg må også innrømme at jeg falt litt av lenger oppe.. Har virkelig mannen din en elskerinne som du vet om? Om det er tilfellet, så er jeg virkelig glad for at folk er forskjellige, for noe slikt hadde ikke jeg klart... Ja det er godt å nyte dagene! Ja det er vel ikke så mange i Norges land som begynte så tidlig på en dåpskjole.... Nei! Mannen har ikke elskerinne nei! Det var bare tull, eller vi går bare og tuller om det. Jeg er rimelig sikker på at han ikke har det ja for vi er ganske så trygge på hverandre. Huff, hvis det hadde vært noe hadde vel denne dagboka inneholdt bare dritt om henne tenker jeg. **** Men jeg kan jo heller ikke skryte av at kjærligheten blomstrer om dagen heller da. Vi begge har vært sliten og litt småsur stemning men i går hadde vi ett lite oppgjør og ble enige om å skjerpe oss. Så lufta er litt renere her i dag. Det var ikke såååå alvorlig med andre ord men sånn er det bare i perioder..... I morra skal jeg på 6 ukers kontroll hos lege.... enn 5-6 uker forsent bare.... Legen min har vært på ferie, så dro jeg og da var det ikke ledig før nå. Jeg har faktisk ikke bestemt meg for prevensjon enda.... Har mest lyst på hormonspiral men vurderer minipiller også. Men det hadde vært så deilig å slippe å huske å ta disse pillene også. I tillegg skulle jeg mer enn gjerne ønske at mensen dempa seg litt. Den har selvfølgelig kommet tilbake! Så her har det heldigvis ikke blitt tatt noen sjanser!
smile Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4297 Skrevet 27. august 2007 Puh! Da har jeg nesten tatt runden tror jeg! Jeg har visst litt dårlig KG-kondis om dagen!
Frida Frosk Skrevet 27. august 2007 #4299 Skrevet 27. august 2007 Er godt å høre at det ikke bare er hos oss vi er slitne og ikke tar nok vare på hverandre om dagen... Men som du sier, så er det ikke så alvorlig når man er klar over det og vet hvorfor det er sånn.
angelou Skrevet 28. august 2007 #4300 Skrevet 28. august 2007 Er vel ganske normalt at man ikke har all verdens overskudd til å ta seg av hverandre i den verste babyperioden - men så lenge man har et bevisst forhold til det kan det bare blir bedre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå