Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei kosejoker!!! :vinke: Det tar iallefall ikke lang tid å oppdatere seg her om dagen for det skjer ikke så mye så du trenger ikke ha dårlig samvittighet ;) Jeg har jo ikke vært så hyper aktiv hos deg i det siste jeg heller... :sjenert:

MrsN: Jeg vet faktisk ikke hvor tung lillesmile er nå jeg. *kom på at det er åpen helsestasjon i morra så jeg kan stikk innom om jeg husker på det*

Endelig er sommeren kommet hit!!! :hoppe: Vi har grillet i kveld også! Stas!!! :hoppe:

I natt sov lillesmile hele natten uten amming! :danser: Det er den tredje natta på kort tid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukk! Det kommer en serie på nrk som heter jordmødrene, gjett om jeg kommer til å gråte av den da! :legrine: Fikk klump i halsen bare av å se på det lille klippet jeg.... Det var jo bare helt fantastisk flott å få ut lillesmile. Skulle gitt mye for å oppleve det en gang til å slow motion!!! :hjerter:

Skrevet

I kveld det kommer eller??

Menne... Oppleve det i SOLW MOTION??? :dåne: Tror du er gal!

:ler:

Skrevet
Det var jo bare helt fantastisk flott å få ut lillesmile. Skulle gitt mye for å oppleve det en gang til å slow motion!!! :hjerter:

:hakeslepp:

Skrevet

Når du sier oppleve i slow motion mener du oppleve som å se, ikke kjenne? :klø: Fødsel i slow motion høres vondt ut...

Gjest *kosejoker*
Skrevet
Hei kosejoker!!! :vinke: Det tar iallefall ikke lang tid å oppdatere seg her om dagen for det skjer ikke så mye så du trenger ikke ha dårlig samvittighet ;) Jeg har jo ikke vært så hyper aktiv hos deg i det siste jeg heller... :sjenert:

I natt sov lillesmile hele natten uten amming! :danser: Det er den tredje natta på kort tid!

Nå er jeg i allefall her :klem:

Så bra, da får du jo hvilt deg littegranne du også :kose:

Sukk! Det kommer en serie på nrk som heter jordmødrene, gjett om jeg kommer til å gråte av den da! :legrine: Fikk klump i halsen bare av å se på det lille klippet jeg.... Det var jo bare helt fantastisk flott å få ut lillesmile. Skulle gitt mye for å oppleve det en gang til å slow motion!!! :hjerter:

Når du sier oppleve i slow motion mener du oppleve som å se, ikke kjenne? :klø: Fødsel i slow motion høres vondt ut...

Enig med Daria :overrasket:

Skrevet
HVA???? BIPPPE ER DU GRAVID??????????????? :legrine: :legrine: :legrine:

Og takk for hilsen fra dere andre!!!! Ble helt satt ut jeg... SKriver mer i morra

Ja, jeg er visst det! :hoppe:

Det var ikke meningen å sette deg helt ut, altså. Men dersom det er noen trøst, ble jeg helt satt ut selv også! :ler:

Skrevet

Men jeg må bare si at lillesmile er så utrolig skjønn! Og så stor hun har blitt allerede.

Som du skjønner har jeg sett på bildene dine på Facebook.

*smelt* :rødme:

Skrevet
Men jeg må bare si at lillesmile er så utrolig skjønn! Og så stor hun har blitt allerede.

Signerer!!

Hun er bare helt nyyyydelig :rødme:

Kjolen og :tommelopp:

Skrevet
I kveld det kommer eller??

Menne... Oppleve det i SOLW MOTION??? :dåne: Tror du er gal!

Nei ikke i kveld! Det stod bare "KOMMER" når det betyr... Er vel om ørten uker det da sikkert!

:hoho: Skjønner nå at slow motion kan misforståes ja! :hoho: Men jo, fra hun ploppa ut og fram til to-tre timer etter fødsel kan jeg mer enn gjerne ta i slow motion. Resten klarer jeg meg fint uten! :ler2:

:hakeslepp:

:sjenert::ler2:

Joda, kjenne også! Ploppet var deilig og jeg må jo kjenne følelsene mine! :hoho: Føler meg plutselig litt smårar her jeg sitter! :hoho:

Nå er jeg i allefall her :klem:

Så bra, da får du jo hvilt deg littegranne du også :kose:

Enig med Daria :overrasket:

:ler2:

Skrevet
Ja, jeg er visst det! :hoppe:

Det var ikke meningen å sette deg helt ut, altså. Men dersom det er noen trøst, ble jeg helt satt ut selv også! :ler:

Godt å høre!

Takk ;) Hun er jo bare sååååå god da! :rødme:

Signerer!!

Hun er bare helt nyyyydelig :rødme:

Kjolen og :tommelopp:

Ehhh! Takk! Tenk jeg startet med den da jeg var 15 år.... Ungeklein jeg???

Skrevet

Er veldig enig i at "ploppet" var deilig :ler: En lettelse oppi alt kavet... Eller noe i den duren... :ler:

Jeg hadde ingen fantastiske 2-3 timer etter eldstejenta, men etter mini hadde jeg det, helt til jeg ikke klarte holde meg våken mer..

Men jo, det var fiiiiine timer.. Kos å ligge å se på den lille :rødme:

Og nå rasler det som bare pokker her.........

Skrevet

Vi snakke om dåpskjolen nå? :dåne:

Nå ble jeg nysgjerrig på bilder da... :sjenert: *leter etter Smile på facebook*

Skrevet
Godt å høre!

Takk ;) Hun er jo bare sååååå god da! :rødme:

Jøss!!! Jammen godt gjort å komme på for en 15 åring da... Ikke helt i de baner mine tanker gikk da... :ler:

Skrevet
Er veldig enig i at "ploppet" var deilig :ler: En lettelse oppi alt kavet... Eller noe i den duren... :ler:

Jeg hadde ingen fantastiske 2-3 timer etter eldstejenta, men etter mini hadde jeg det, helt til jeg ikke klarte holde meg våken mer..

Men jo, det var fiiiiine timer.. Kos å ligge å se på den lille :rødme:

Og nå rasler det som bare pokker her.........

Nei, helt i skyene fantastisk var det ikke her heller men veldig spesielt og flott på sin måte. Den hersens navlestrengen var ikke så god der den stramma når hun lå oppå meg så var det et godt stykke arbeid å få ut morkaka også og så vondt det gjorde når de dro i navlestrengen... :dåne: Jeg blir svett av å tenke på det. Nei, okei.... Jeg trekker meg litt på alt da! :ler2:

Vi snakke om dåpskjolen nå? :dåne:

Nå ble jeg nysgjerrig på bilder da... :sjenert: *leter etter Smile på facebook*

:ler: Vi snakker om kjolen ja!!! Så deg nettop på tryneboka jeg! ;)

Jøss!!! Jammen godt gjort å komme på for en 15 åring da... Ikke helt i de baner mine tanker gikk da... :ler:

Jeg er jo litt spesiell jeg da vettu! Men jammen godt jeg ikke fikk ungen da! Kluet var at jeg ble ferdig med alt i forminga og så fikk jeg gjøre hva jeg ville. Hvor ialle dager idèen om kjolen kom fra aner jeg ikke.

Har du ikke dagbok nå igjen?? Hvor lenge varer det??? :fnise:

Skrevet

Lurer jammen på om jeg skal legge meg... :Gjesp: Mannen er hos elskerinnen sin sa han så da kan jeg vel bare legge meg ensom i kveld! :fnise:

Skrevet

Fant deg ;) Er ikke så vanskelig når man har navnet.. :ler:

Skrevet

Man har rare tanker som 15 åring, det er sikkert og visst :ler:

Men den blir jo på mange måter så utrolig mye mer spesiell da.. Syns jeg :)

Dagbok på U-Å ;)

Skrevet
Lurer jammen på om jeg skal legge meg... :Gjesp: Mannen er hos elskerinnen sin sa han så da kan jeg vel bare legge meg ensom i kveld! :fnise:

Så kjekt at han sier fra hvor han er :legrine:

Skrevet

:popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...