smile Skrevet 22. august 2007 Forfatter #4261 Skrevet 22. august 2007 Hei kosejoker!!! Det tar iallefall ikke lang tid å oppdatere seg her om dagen for det skjer ikke så mye så du trenger ikke ha dårlig samvittighet Jeg har jo ikke vært så hyper aktiv hos deg i det siste jeg heller... MrsN: Jeg vet faktisk ikke hvor tung lillesmile er nå jeg. *kom på at det er åpen helsestasjon i morra så jeg kan stikk innom om jeg husker på det* Endelig er sommeren kommet hit!!! Vi har grillet i kveld også! Stas!!! I natt sov lillesmile hele natten uten amming! Det er den tredje natta på kort tid!
smile Skrevet 22. august 2007 Forfatter #4262 Skrevet 22. august 2007 Sukk! Det kommer en serie på nrk som heter jordmødrene, gjett om jeg kommer til å gråte av den da! Fikk klump i halsen bare av å se på det lille klippet jeg.... Det var jo bare helt fantastisk flott å få ut lillesmile. Skulle gitt mye for å oppleve det en gang til å slow motion!!!
Gjest uri Skrevet 22. august 2007 #4263 Skrevet 22. august 2007 I kveld det kommer eller?? Menne... Oppleve det i SOLW MOTION??? :dåne: Tror du er gal!
Kylling Skrevet 22. august 2007 #4264 Skrevet 22. august 2007 Det var jo bare helt fantastisk flott å få ut lillesmile. Skulle gitt mye for å oppleve det en gang til å slow motion!!!
Daria Skrevet 22. august 2007 #4265 Skrevet 22. august 2007 Når du sier oppleve i slow motion mener du oppleve som å se, ikke kjenne? :klø: Fødsel i slow motion høres vondt ut...
Gjest *kosejoker* Skrevet 22. august 2007 #4266 Skrevet 22. august 2007 Hei kosejoker!!! Det tar iallefall ikke lang tid å oppdatere seg her om dagen for det skjer ikke så mye så du trenger ikke ha dårlig samvittighet Jeg har jo ikke vært så hyper aktiv hos deg i det siste jeg heller... I natt sov lillesmile hele natten uten amming! Det er den tredje natta på kort tid! Nå er jeg i allefall her Så bra, da får du jo hvilt deg littegranne du også Sukk! Det kommer en serie på nrk som heter jordmødrene, gjett om jeg kommer til å gråte av den da! Fikk klump i halsen bare av å se på det lille klippet jeg.... Det var jo bare helt fantastisk flott å få ut lillesmile. Skulle gitt mye for å oppleve det en gang til å slow motion!!! Når du sier oppleve i slow motion mener du oppleve som å se, ikke kjenne? :klø: Fødsel i slow motion høres vondt ut... Enig med Daria
Catus Skrevet 22. august 2007 #4267 Skrevet 22. august 2007 HVA???? BIPPPE ER DU GRAVID??????????????? :legrine: Og takk for hilsen fra dere andre!!!! Ble helt satt ut jeg... SKriver mer i morra Ja, jeg er visst det! Det var ikke meningen å sette deg helt ut, altså. Men dersom det er noen trøst, ble jeg helt satt ut selv også!
Catus Skrevet 22. august 2007 #4268 Skrevet 22. august 2007 Men jeg må bare si at lillesmile er så utrolig skjønn! Og så stor hun har blitt allerede. Som du skjønner har jeg sett på bildene dine på Facebook. *smelt* :rødme:
Gjest uri Skrevet 22. august 2007 #4269 Skrevet 22. august 2007 Men jeg må bare si at lillesmile er så utrolig skjønn! Og så stor hun har blitt allerede. Som du skjønner har jeg sett på bildene dine på Facebook. *smelt* :rødme: Signerer!! Hun er bare helt nyyyydelig :rødme: Kjolen og
smile Skrevet 22. august 2007 Forfatter #4270 Skrevet 22. august 2007 I kveld det kommer eller?? Menne... Oppleve det i SOLW MOTION??? :dåne: Tror du er gal! Nei ikke i kveld! Det stod bare "KOMMER" når det betyr... Er vel om ørten uker det da sikkert! Skjønner nå at slow motion kan misforståes ja! Men jo, fra hun ploppa ut og fram til to-tre timer etter fødsel kan jeg mer enn gjerne ta i slow motion. Resten klarer jeg meg fint uten! Når du sier oppleve i slow motion mener du oppleve som å se, ikke kjenne? :klø: Fødsel i slow motion høres vondt ut... Joda, kjenne også! Ploppet var deilig og jeg må jo kjenne følelsene mine! Føler meg plutselig litt smårar her jeg sitter! Nå er jeg i allefall her Så bra, da får du jo hvilt deg littegranne du også Enig med Daria
smile Skrevet 22. august 2007 Forfatter #4271 Skrevet 22. august 2007 Ja, jeg er visst det! Det var ikke meningen å sette deg helt ut, altså. Men dersom det er noen trøst, ble jeg helt satt ut selv også! Godt å høre! Men jeg må bare si at lillesmile er så utrolig skjønn! Og så stor hun har blitt allerede. Som du skjønner har jeg sett på bildene dine på Facebook. *smelt* :rødme: Takk Hun er jo bare sååååå god da! :rødme: Signerer!! Hun er bare helt nyyyydelig :rødme: Kjolen og Ehhh! Takk! Tenk jeg startet med den da jeg var 15 år.... Ungeklein jeg???
Gjest uri Skrevet 22. august 2007 #4272 Skrevet 22. august 2007 Er veldig enig i at "ploppet" var deilig En lettelse oppi alt kavet... Eller noe i den duren... Jeg hadde ingen fantastiske 2-3 timer etter eldstejenta, men etter mini hadde jeg det, helt til jeg ikke klarte holde meg våken mer.. Men jo, det var fiiiiine timer.. Kos å ligge å se på den lille :rødme: Og nå rasler det som bare pokker her.........
Daria Skrevet 22. august 2007 #4273 Skrevet 22. august 2007 Ehhh! Takk! Tenk jeg startet med den da jeg var 15 år.... Ungeklein jeg??? Vi snakke om dåpskjolen nå? :dåne: Nå ble jeg nysgjerrig på bilder da... *leter etter Smile på facebook*
Gjest uri Skrevet 22. august 2007 #4274 Skrevet 22. august 2007 Godt å høre! Takk Hun er jo bare sååååå god da! :rødme: Ehhh! Takk! Tenk jeg startet med den da jeg var 15 år.... Ungeklein jeg??? Jøss!!! Jammen godt gjort å komme på for en 15 åring da... Ikke helt i de baner mine tanker gikk da...
smile Skrevet 22. august 2007 Forfatter #4275 Skrevet 22. august 2007 Er veldig enig i at "ploppet" var deilig En lettelse oppi alt kavet... Eller noe i den duren... Jeg hadde ingen fantastiske 2-3 timer etter eldstejenta, men etter mini hadde jeg det, helt til jeg ikke klarte holde meg våken mer.. Men jo, det var fiiiiine timer.. Kos å ligge å se på den lille :rødme: Og nå rasler det som bare pokker her......... Nei, helt i skyene fantastisk var det ikke her heller men veldig spesielt og flott på sin måte. Den hersens navlestrengen var ikke så god der den stramma når hun lå oppå meg så var det et godt stykke arbeid å få ut morkaka også og så vondt det gjorde når de dro i navlestrengen... :dåne: Jeg blir svett av å tenke på det. Nei, okei.... Jeg trekker meg litt på alt da! Vi snakke om dåpskjolen nå? :dåne: Nå ble jeg nysgjerrig på bilder da... *leter etter Smile på facebook* Vi snakker om kjolen ja!!! Så deg nettop på tryneboka jeg! Jøss!!! Jammen godt gjort å komme på for en 15 åring da... Ikke helt i de baner mine tanker gikk da... Jeg er jo litt spesiell jeg da vettu! Men jammen godt jeg ikke fikk ungen da! Kluet var at jeg ble ferdig med alt i forminga og så fikk jeg gjøre hva jeg ville. Hvor ialle dager idèen om kjolen kom fra aner jeg ikke. Har du ikke dagbok nå igjen?? Hvor lenge varer det???
smile Skrevet 22. august 2007 Forfatter #4276 Skrevet 22. august 2007 Lurer jammen på om jeg skal legge meg... Mannen er hos elskerinnen sin sa han så da kan jeg vel bare legge meg ensom i kveld!
Daria Skrevet 22. august 2007 #4277 Skrevet 22. august 2007 Fant deg Er ikke så vanskelig når man har navnet..
Gjest uri Skrevet 22. august 2007 #4278 Skrevet 22. august 2007 Man har rare tanker som 15 åring, det er sikkert og visst Men den blir jo på mange måter så utrolig mye mer spesiell da.. Syns jeg Dagbok på U-Å
Daria Skrevet 22. august 2007 #4279 Skrevet 22. august 2007 Lurer jammen på om jeg skal legge meg... Mannen er hos elskerinnen sin sa han så da kan jeg vel bare legge meg ensom i kveld! Så kjekt at han sier fra hvor han er
Gjest uri Skrevet 22. august 2007 #4280 Skrevet 22. august 2007 Lurer jammen på om jeg skal legge meg... Mannen er hos elskerinnen sin sa han så da kan jeg vel bare legge meg ensom i kveld!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå