Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Velkommen hjem :)

Godt å høre at dere har kost dere :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hjem! Fint at dere har kost dere, og at lillesmile er bra i magen sin igjen - og sover lenge! Deilig, det.

Skrevet

*redder opp fra side 2*

Travle dager?

:klem:

Skrevet

:klem: til alle og spesielt Daria som reddet meg opp fra det svarte hullet på side 2! :klem:

Ja her er det travle dager. Nå er endelig dåpen vel overstått og det er deilig! Det var en veldig flott og rørende dag. Nå er jo ikke jeg den som gråter sist heller da.... :fnise:

Nå gleder jeg meg til å slappe av og bare gjøre ting jeg har lyst til fremover sammen med lillesmile. Kjenner jeg er sliten etter alt vi har ordnet nå men det var absolutt verdt det.

Jeg kommer sterkere tilbake men nå roper Hr.Jensen på meg igjen! :søvn:

Forresten, det har jo kommet så mange bra smileys siden sist! :juhu:

Skrevet

Heeeeeeia! Lenge siden sist. Og gratulerer så masse med vel overstått dåp! (bilder? :fnise: )

Det tar på med ferie (been there) og dåp, så hvil deg godt nå, og slapp masse av.. Det er viktig med sløve dager ;)

Kos deg med Jensen :ler:

:klemmer:

Skrevet

Der var du jo :-D Gratulerer med vel oiverstått dåp :)

Skrevet
Heeeeeeia! Lenge siden sist. Og gratulerer så masse med vel overstått dåp! (bilder? :fnise: )

Det tar på med ferie (been there) og dåp, så hvil deg godt nå, og slapp masse av.. Det er viktig med sløve dager ;)

Kos deg med Jensen :ler:

:klemmer:

:vinke: Ja skrekkelig lenge siden sist!!! :sjenert: Og takk for gratulasjoner. :klem:

SKal se om jeg får ut noen nye bilder snart. Hun begynner jo å bli stor!!! :hjerte:

Velkommen tilbake til side 1 :klemmer:

Takk!!! :klemmer:

Smile er tilbake :juhu:

Jepp!!!! :danser:

Der var du jo :-D Gratulerer med vel oiverstått dåp :)

Takk :klemmer: Skal prøveå komme litt oftere hit men lover jo ikke noe.....

Skrevet

DET ER :sol: :sol: :sol: !!!! :juhu:

Nå har jeg endelig fått på lillesmile noen sommerklær før hun vokser ut av de. Jeg har jo ikke fått brukt noe! :(

I dag skal jeg rydde litt, ta en tur på butikken og nyte :sol: !!!

Skrevet

Du får nyte den du som har den ;) "Fint vær over hele Sør-Norge i dag" påsto de -bortsett fra her, hvor det er grått og kaldt...

Skrevet

Velkommen hjem, og gratulerer med vel overstått dåp :)

Skrevet

Innom med en klem i det fine været! :sol:

Og grattis med overstått dåp.

Skrevet

Du har vært litt uheldig med været... Begge våres er jo og sommerbarn, og begge gangene for varmt til at de kunne få bruke de nusselige sommerklærne vi hadde.. Bleie, eller max body..

Heldigvis hadde jeg ikke tatt av lappen på dem, så jeg fikk byttet det meste :-D

Venter i spenning på bilder :ler: Tipper hun har forandra seg en del siden sist :rødme:

Skrevet

Hvordan går det med smile og lillesmile i dag da? Hvor stor har lillesmile blitt nå? :)

Skrevet

Hei smile! Så koselig å se deg igjen! :hoppe:

Gratulerer så mye med vel overstått dåp. Godt å høre at alt gikk bra og at dere koste dere. Skjønner godt at du ikke klarte å holde tårene unna. :-D

Skrevet

HVA???? BIPPPE ER DU GRAVID??????????????? :legrine: :legrine: :legrine:

Og takk for hilsen fra dere andre!!!! Ble helt satt ut jeg... SKriver mer i morra

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Gratulerer med overstått dåp :klem:

Jeg har ganske dårlig samvittighet for at jeg ikke har vært innom her på en stund, men her er jeg i allefall :sjenert::klem:

Er alt bra med deg? Og med lillesmile?

:kyss:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...