smile Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #4201 Skrevet 25. juli 2007 (endret) Takk vannmelon! Vi har stein-gammelt hus som har tålt noen selskap før så det tåler nok noen høye hæler og stoler denne gangen også. Men takk for tipset Det blir nok sodd på oss altså. Har kjøpt inn mange bøtter! Endret 25. juli 2007 av smile
Eeyore Skrevet 26. juli 2007 #4204 Skrevet 26. juli 2007 Blir du borte en stund? Men kos deg masse på ferie
Gjest *kosejoker* Skrevet 26. juli 2007 #4205 Skrevet 26. juli 2007 God ferie, smile Kos dere masse!!
smile Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #4206 Skrevet 26. juli 2007 Så lenge klarte jeg å være borte! Men nå koser jeg meg med frokost og KG og det må jo være lov. Jeg har rukket å pakke litt i kofferten allerede! *stolt* Men her er det ingen bønn lenger, jeg må jo stå opp om morran.... Uvant! Her er det i dag!!! :juhu: Så jeg burde få tid til å ligge litt i hengekøya i dag også. Forresten så blir det ikke hagemøbel-kjøp i dag. Mannen hadde selvfølgelig ikke tid allikevel og jeg kan ikke dar alene. Typisk! Men vi satser på å kjøpe i morra tidlig. Jeg fant en film i et kamera som har stått i 3,5 år og skal hente den i dag. Ikke sikkert kvaliteten er så bra men den har ligget kaldt heldigvis. Det hjelper litt men det skal bli gøy å se allikevel. Egentlig burde jeg ta meg tid til å klippe meg i dag også men jeg vet ikke om jeg orker. Jeg har så mye annet jeg skulle gjort så får jeg heller se ut som blanding av en pisavakost og sau en stund til.
Vannmelon Skrevet 26. juli 2007 #4208 Skrevet 26. juli 2007 Egentlig burde jeg ta meg tid til å klippe meg i dag også men jeg vet ikke om jeg orker. Jeg har så mye annet jeg skulle gjort så får jeg heller se ut som blanding av en pisavakost og sau en stund til.
Frida Frosk Skrevet 26. juli 2007 #4210 Skrevet 26. juli 2007 innom og oppdater meg. ha en fin ferie.
smile Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #4211 Skrevet 26. juli 2007 Vannmelon, Mrs.N og Frida frosk: Takk! Og vannmelon, det er sant, ingen ting å le av!!! Nå er alt pakket og klart! Jeg gleder meg!!!
Havfrua Skrevet 27. juli 2007 #4212 Skrevet 27. juli 2007 Sauer er jo søte da. Håper du får en kjempefin ferie smile.
Catus Skrevet 28. juli 2007 #4215 Skrevet 28. juli 2007 Jeg er ute på en oppdateringsrunde, og må bare legge igjen et spor som sier at jeg har vært her. Håper dere har det fint på ferie!
Gjest Madden Skrevet 30. juli 2007 #4216 Skrevet 30. juli 2007 Piasavakost og sau faktisk!! Jaja..den beskrivelsen kan faktisk passe rimelig bra på undertegnede for tiden også! Bad-hairday begynner å anta helt nye og uante dimensjoner her i huset! Hvem kunne ant at graviditeten forårsaker sånne fenomener?! (ikke det at jeg er så fordømt velstelt bestandig ellers altså...men det virker bare som om håret er litt mer uregjerlig/større nå!! ) Håper du koser deg med ferien, veldig glad for at du ikke klarer å holde deg helt unna da..koselig å lese hvordan dere har det! Sikkert all den snakkingen om Tr.heim som har gjort utslaget ja! Jeg er der ofte for å si det sånn! Men da var det oppklart! Ha en fortsatt fin ferie vennen!!!
Impala Skrevet 31. juli 2007 #4218 Skrevet 31. juli 2007 Er innom og oppdaterer meg på KG, og det tar jo flere dager Ha en strålende ferie
smile Skrevet 1. august 2007 Forfatter #4219 Skrevet 1. august 2007 Hei og takk for alle hilsener!!! Vi storkoser oss på ferie men lillesmile har hatt så vondt i magen disse dagene at jeg er litt utslitt. Heldigivs har bestemor trått til men jeg kan jo ikke slite ut henne heller. Nå holder jeg å på å prøve å kutte ut visse matretter. Heldigvis sover hun litt nå og det tyder på at det har roet seg. Men jeg kunne jo tenkt meg litt mer da. Ikke for å klage for mye altså.. Men nå har jeg begynt å ta litt sol selv så får vi tro at det hjelper! Jeg kan ikke gå rundt som et levende laken lenger. Ikke har jeg kommet meg til frisøren heller enda men nå skal det bli! Nå skal jeg sette meg til bords til ferdig middag! :juhu: Herlig!
Gjest *kosejoker* Skrevet 1. august 2007 #4220 Skrevet 1. august 2007 Morsomt å lese en liten oppdatering :-D Synd å høre at lillesmile har vondt i magen, men det er godt at den stolte bestemoren trår til for å hjelpe deg! Håper du storkoser deg, smile
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå