Pi@ Skrevet 23. juli 2007 #4181 Skrevet 23. juli 2007 Så bra du fant ut hva det var, og fint for meg å vite hvis jeg får det samme . Hvordan går det forresten med bekkenet ditt nå?
smile Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #4183 Skrevet 24. juli 2007 Ja, det er kos når det fungerer Så bra at du fikk svar på hva det var Ja vi håper det stemmer da selv om det var pr. tlf. Det vil isåfall vise seg om 4 uker igjen for hvis jeg blør da er det jo definitivt mensen..... Så fint at brystbetennelsen gir seg, og at du fant ut hva som blødde. Det er ikke så greit å bli klok på kroppen sin etter en graviditet, har jeg funnet ut... Hørtes koselig ut med besøk og is i sola Det var nok skorpen på morkaken som løsnet som gjorde at jeg blødde. Det skjer gjerne rundt uke 6. Det skejr mye med kroppen ja, på godt og vondt! Så bra du fant ut hva det var, og fint for meg å vite hvis jeg får det samme . Hvordan går det forresten med bekkenet ditt nå? Ja det er bare å plukke med seg tips Jo takk, bekkenet er ikke så bra egentlig... Eller det er jo bedre på sin måte. Mamma mener hun ser forskjell på meg nå og på 14 dager får nå begynner jeg å gå i et mer normalt tempo men jeg tåler lite. Jeg løftet jo simovogna inn og ut av bilen en gang i forrige uke og det var ikke lurt for da gikk jeg tilbake 10 hakk så jeg må være forsiktig. Jeg begynte på trening i går igjen men det var ikke spesielt godt... Jeg ga meg etter 30 minutter. (av 1 1/2 time) Men vi får håpe det går veien snart. til den ny-
smile Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #4184 Skrevet 24. juli 2007 Nå må jeg få laget ferdig disse invitasjonenen til dåpen. Jeg er så treg av meg.....
Pi@ Skrevet 24. juli 2007 #4185 Skrevet 24. juli 2007 Jo takk, bekkenet er ikke så bra egentlig... Eller det er jo bedre på sin måte. Mamma mener hun ser forskjell på meg nå og på 14 dager får nå begynner jeg å gå i et mer normalt tempo men jeg tåler lite. Jeg løftet jo simovogna inn og ut av bilen en gang i forrige uke og det var ikke lurt for da gikk jeg tilbake 10 hakk så jeg må være forsiktig. Jeg begynte på trening i går igjen men det var ikke spesielt godt... Jeg ga meg etter 30 minutter. (av 1 1/2 time) Men vi får håpe det går veien snart. Godt det går framover, men fryktelig kjedelig at du fortsatt plages slik. Kan tenke meg at det er vanskelig å være forsiktig nok. Viktigste av alt er uansett at du blir bra igjen, sjølom det tar tid .
Mrs N Skrevet 24. juli 2007 #4186 Skrevet 24. juli 2007 Vet du om det blir like ille ved en eventuell fremtidig graviditet, eller blir bekkenet bedre på noen måte?
iss Skrevet 24. juli 2007 #4187 Skrevet 24. juli 2007 Når skal du ha dåp da Smile? Jeg holder fortsatt på med invitasjonene, venter på endelig klarsignal for festlokale...
Gjest Madden Skrevet 24. juli 2007 #4190 Skrevet 24. juli 2007 Så trasig med det dumme bekkenet da!! :slåss: Alt en skal måtte plages med altså...! Så koselig med planlegging av dåp!! Vi har tenkt noen tanker rundt emnet og kommet til at vi mest sannsynlig kommer til å holde selskapet hjemme...vi får se! Selv om vi bare tenker nærmeste familie blir det ganske mange!!! Skal ikke være enkelt! Får lese litt her og plukke med meg gode tips!!
smile Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #4191 Skrevet 24. juli 2007 Godt det går framover, men fryktelig kjedelig at du fortsatt plages slik. Kan tenke meg at det er vanskelig å være forsiktig nok. Viktigste av alt er uansett at du blir bra igjen, sjølom det tar tid . Ja det er kjedelig at det tar sånn tid og det er veldig vanskelig å ta det med ro for jeg er egentlig ikke typen til det. Jeg har jo siden jeg var liten jente gledet meg til å bli mamma og trille... Men den tid kommer vel. Jeg har uansett vært så heldig å få en frisk og god unge og det er det viktigste!!!! Vet du om det blir like ille ved en eventuell fremtidig graviditet, eller blir bekkenet bedre på noen måte? Ja det kan bli like ille og verre...om mulig.... Men jeg tenkte å forhøre meg litt mer ang. dette for jeg vil veldig gjerne gi lillesmile søsken! Når skal du ha dåp da Smile? Jeg holder fortsatt på med invitasjonene, venter på endelig klarsignal for festlokale... Vi skal ha samme dag som dere Så jeg synes det begynner å haste litt... Nå reiser vi på ferie i 14 dager også og da er jo dagen plutselig der. Vi skal ha festen hjemme vi. Så trasig med det dumme bekkenet da!! :slåss: Alt en skal måtte plages med altså...! Så koselig med planlegging av dåp!! Vi har tenkt noen tanker rundt emnet og kommet til at vi mest sannsynlig kommer til å holde selskapet hjemme...vi får se! Selv om vi bare tenker nærmeste familie blir det ganske mange!!! Skal ikke være enkelt! Får lese litt her og plukke med meg gode tips!! Ja det er visst litt av hvert som følger med et svangerskap, også negativt dessverre... Vi skal også ha festen hjemme så nå jeg snart begynne å rydde i finstua... Sukk! Vaske får jeg gjøre etter ferien for det er ikke vits å begynne nå så lenge før. Vi skal forresten ha sodd til middag! Enkelt og godt når vi er hjemme og skal fikse selv! Det må jo anbefales til en trønder!!!! (for du er vel det??? :klø: )
smile Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #4192 Skrevet 24. juli 2007 I dag har jeg fått ryddet litt og begynt å pakke litt til ferie hos mamma og pappa. Blir nok litt av hvert å huske på å ta med så det er greit å begynne tidlig. Den gode jenta vår har jo sovet og sovet siden i går kveld føler jeg.... Vi sovna rundt midnatt, var våken i 25 min for mating, raping og skifting av bæsjbleie og vi sov da til 8.30. Så var hun våken i 1 1/2 time og har siden sovet, avbrutt av en 30 minutters mating. For et sovedyr!!! Nå har jeg fått laget ferdig alle invitasjonene, eller dvs. nesten. Vi er ikke helt enig om vi skal be de to siste.... Ble plutselig litt venner med også så nå er vi på kanten til å bli for mange i huset. I tillegg er det vanskelig å vite hvor grensa går på hvor mange en skal be. Det er vel ikke så vanlig å be venner i dåp tror jeg.
Vingedama Skrevet 24. juli 2007 #4193 Skrevet 24. juli 2007 Driver også på med dåp. Vi skal be venner, men det skyldes mangel på familie (ingen bombe ut fra atferd at lubelillen er enebarn ) Simo veier jo et lite tonn, da! Vær forsiktig!
smile Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #4194 Skrevet 24. juli 2007 (endret) Ja simo er TUNGT! Men ellers bra!!! Endret 24. juli 2007 av smile
Gjest uri Skrevet 24. juli 2007 #4195 Skrevet 24. juli 2007 Håper alt står bra til med dere alle!! Har studert de nydelige bildene av snuppa på tryneboka!! Er 100% nydelig når hun smiler :rødme: og sånn ellers og altså!!
Gjest Madden Skrevet 24. juli 2007 #4197 Skrevet 24. juli 2007 Trønder? :klø: : ler: Nix! Er en utflytta nordlending i eksil på vestlandet! (har vært det de siste 23 åra! ) Bor ca 6 timer sør for Trondheim! Sodd er jo absolutt et alternativ uansett! Vi kjører som regel på koldtbord når det er snakk om mange gjester...men vi får se! Kan hende vi satser på noe skikkelig middag! Heller til sosakjøtt jeg da..DET er godt det!! Og FOR en snill liten tuppe dere har fått da!! Makan til sove- må du lete lenge etter tror jeg!!
smile Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #4198 Skrevet 25. juli 2007 Håper alt står bra til med dere alle!! Har studert de nydelige bildene av snuppa på tryneboka!! Er 100% nydelig når hun smiler :rødme: og sånn ellers og altså!! Takk :rødme: Jeg er jo selvfølgelig veldig enig Men i kveld er hun ikke så søt... Hun har sånn mageknipe tror jeg og gråter og gråter.... Nå kom heldigvis mannen hjem så han bysser Når skal dere ha dåp? 19.august :smile: Trønder? :klø: : ler: Nix! Er en utflytta nordlending i eksil på vestlandet! (har vært det de siste 23 åra! ) Bor ca 6 timer sør for Trondheim! Sodd er jo absolutt et alternativ uansett! Vi kjører som regel på koldtbord når det er snakk om mange gjester...men vi får se! Kan hende vi satser på noe skikkelig middag! Heller til sosakjøtt jeg da..DET er godt det!! Og FOR en snill liten tuppe dere har fått da!! Makan til sove- må du lete lenge etter tror jeg!! Hva i alle dager har jeg fått fra at du er trønder da??? :klø: Kan jeg skylde på ammetåka??? For det er reelt!!! Sikkert fordi du har snakket om ikea i Tr.heim??? For det blir vel nærmeste da? Vi lurte også på koldtbord men vi orker rett og slett ikke. Jeg har laget koldtbord alene til 40 stk. og vært i litt dårlig form og det gjør jeg aldri igjen selv om det var godt. Ja snuppa vår er supersnill!!!
smile Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #4199 Skrevet 25. juli 2007 Nå blir det nok ikke noe særlig mer KG mer på meg i juli iallefall I morra trenger jeg dagen på å pakke og vi skal kjøpe oss hagemøbler så dagen flyr vel avgårde tenker jeg. Da tar jeg et par ukers ferie! Minst! Så får jeg se om jeg klarer å holde meg unna...
Vannmelon Skrevet 25. juli 2007 #4200 Skrevet 25. juli 2007 Dåp hjemme? Pass på gulvet, og be folk ta av seg på bena, hvis dere er redde for det. Vi hadde fint gulv før dåpen, nå har vi ikke det lenger, enda jeg knottet stoler for harde livet. Vi hadde koldtbord. Bestilte tapas fra et sted (til halvparten av gjesteantallet) og hadde spekemat (skjær selv) og karbonader i tillegg. Funket fint det Ha en fin ferie, Smile-vennen. Kos dere masse!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå