Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjedelig med brystbetennlese da, men godt at du kom deg raskt til legen :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brystbetennelse er min store skrekk etter opplevelsen Iss hadde. Bra du kom deg fort til legen og fikk hjelp der. :klem:

Skrevet

Kjempefint at du kom deg til legen og fikk antibiotika så fort. Håper det retter seg nå :)

Skrevet

:vinke:

Ja det var godt jeg handlet så fort men du verden så fort dette kom.

Iss: Jeg bruker Keflex. Aldri brukt det før men jeg er litt allergisk mot antibiotika og må være litt forsiktig. Hva brukte du?

Puh- har fortsatt over 39 i feber. Synes det er rart den ikke går ned jeg... Stakkars lillesmile, i dag har ikke mammaen hennes nesten kost noe med henne. Bare når vi har ammet og rapet. Men bestemor har gjort det da. Aner ikke hva jeg skulle gjort uten henne! :rosasmil:

Ute skinner det :sol: Selvfølgelig en finværsdag når jeg ligger i senga og vrir meg. Men det bør vel komme flere snart synes jeg!

Orker ikke noe dagbokrunde i dag men jeg tar det igjen en vakker dag! :smile:

Skrevet

Jeg fikk Ery-Max og Diclocil.. Men legen vet sikkert hva du skal ha siden du reagerer så lett...

Skrevet

Uff brystbetennelse høres ikke stas ut. God bedring :klem:

Skrevet
Jeg fikk Ery-Max og Diclocil.. Men legen vet sikkert hva du skal ha siden du reagerer så lett...

Ja han vet nok det men helt sikkert vet de ikke før vi får svar på melkeprøven på onsdag. Hvis det er andre typer bakterier som den ikke tar må jeg skifte.

Uff brystbetennelse høres ikke stas ut. God bedring :klem:

Det er ikke så veldig godt nei. Jeg må innrømme jeg har grudd meg mer til dette enn fødselen. :roll: Dette kommer det jo ikke NOE godt ut av.

Skrevet

... nei men det blir alltid bra igjen ;)

Skrevet

Ja jeg får håpe det. Er jo redd det skal komme tilbake for det har visst letter for det når det først har kommet. Siden det kom så brått og fort er det ikke såååå lett å forebygge men jeg må bli enda flinkere til å tømme det tror jeg. Jeg har vel for mye melk og ikke helt klart å regulere det enda.

Nå er det tid for senga. Lillesmile har sovnet og venter på mammaen sin. :)

:sove:

Skrevet

Nei, fankern har du også fått brystbetenneslse :tristbla:. Blir bare mer og mer skremt for denne amminga jeg............... :sjenert:

God bedring :troest:

:klem:

Skrevet

:hallo:

Hvordan går det med deg?

God bedring far frosken. :klem:

Skrevet
Nei, fankern har du også fått brystbetenneslse :tristbla:. Blir bare mer og mer skremt for denne amminga jeg............... :sjenert:

God bedring :troest:

Begynner å grue meg allerede jeg også ja... :sjenert:

Skrevet

Bare kjapt innom før jeg kvelder.

Feberen har endelig gitt seg og formen stiger men har klumper i brystet enda... Men nå skal jeg på sykehuset i morra og sjekke ståa både med amminga og puppen så da føler jeg meg trygg på at dette skal gå veien.

Huff ikke meningen å skremme alle med dette puppestyret. Jeg må innrømme at denne amminga har vært mer trøbblete enn jeg hadde forberedt meg på men det verste allikevel var nok innkjøringsfasen med brystspreng og megapupper!!!

Lillesmile er forresten 6 uker i dag! :rødme: Kontroll i morra på henne også.

Natta! Kommer sterkere tilbake!

Skrevet

Så kjedelig med brystbetennelse... God bedring!

Skrevet
Huff ikke meningen å skremme alle med dette puppestyret. Jeg må innrømme at denne amminga har vært mer trøbblete enn jeg hadde forberedt meg på men det verste allikevel var nok innkjøringsfasen med brystspreng og megapupper!!!

Jeg har tenkt hele tida at amminga kommer til å bli styrete, så jeg tror jeg er forberedt :ler:. Godt å høre at feberen er borte :troest:

Skrevet

Har du vært til oppfølging på sykehuset?? Jeg har vært hos legen jeg.. + akuttmottaket da men...

Skrevet

Viktig at du får oppfølging ja :)

Men flott å høre at det går rett vei :klem:

Skrevet

Godt å høre at du er på bedringens vei. Så får vi håpe du slipper mer styr med amming nå. :klem:

Skrevet

Hei, er inne og leser litt hos deg og legger igjen en liten klem!

God bedring! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...