smile Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #4121 Skrevet 15. juli 2007 Tja, hvorfor ikke? Hadde jo vært gøy å virkelig gjort det en gang. Kanskje jeg skulle bare flyttet til Egypt da siden der er det bare et par-tre regndager i året! Men nå skinner det :hoppe: Måtte det bare holde så vi får en dag med oppholds!!! :rosasmil: I dag føler jeg virkelig at jeg har blitt mor. Måtte stå opp tidlig på en søndagsmorgen gitt.... Det er ikke akkurat det jeg er mest glad i men nå kom mannen og vil ta henne en stund så jeg kan sove! I dag tror jeg jammen vi skal grille OG sitte ute! :hoppe:
iss Skrevet 15. juli 2007 #4122 Skrevet 15. juli 2007 Jeg stod opp nå og Skjønningen sover enda... Men var vanskelig å legge i går da..
Frida Frosk Skrevet 15. juli 2007 #4123 Skrevet 15. juli 2007 Vi bruker også og sove til 10-11, men i dag har froskemannen vært oppe med han siden 9, mens jeg fikk sove til nå. Ikke for det, ble hyppig med amming i natt også, så tror nesten jeg heller ville foretrukket 5 timer sammenhengende søvn og stå opp tidlig.
smile Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #4124 Skrevet 15. juli 2007 Jeg stod opp nå og Skjønningen sover enda... Men var vanskelig å legge i går da.. Ja de styrer liksom skuta selv enda. Når pleier det som regel å bli natt hos dere da? Vi bruker også og sove til 10-11, men i dag har froskemannen vært oppe med han siden 9, mens jeg fikk sove til nå. Ikke for det, ble hyppig med amming i natt også, så tror nesten jeg heller ville foretrukket 5 timer sammenhengende søvn og stå opp tidlig. 5 timer sammenhengende er deilig det ja og merker forskjell hvis det blir kortere. I natt var det 2 amminger faktisk men lillesmile sovnet kl 23 og det vet jeg ikke at hun har gjort før. Som regel er det mellom 12 og 02 men du verden så deilig det var å legge seg tidlig. ******************* Egentlig er jeg potte sur på mannen.... Han skulle jo liksom ta henne mellom 8 og 10 skrytte han på seg men tror du ikke han først la henne inn til meg. Da hadde jeg sovet i 5 minutt og hun begynte selvfølgelig å sutre. Så bærte jeg henne ut på stua til han igjen og 10 minutter etterpå la han henne inn til meg igjen og stakk!!!! Han skal jammen meg få ta henne litt i ettermiddag for nå har jeg hatt henne MANGE dager alene og jeg kjenner jeg er ganske sliten for jeg har gjort så mye innimellom. Bl.a husarbeid. Nå får han jammen meg sette pris på det jeg gjør! Sånn! Dagens utblåsning! Orker ikke fyre opp til han, dette får han finne ut av selv!!!! :slåss:
iss Skrevet 15. juli 2007 #4126 Skrevet 15. juli 2007 Må blåse ut innimellom ja... Helt greit det. Det pleier å bli nattan her mellom 23 og 0030 en gang. Veldig forsjellig egentlig, noen ganger våkner hun kun for stellet rundt da og sovner, andre ganger har hun vært våken frem til siste stellet. I går var hun en mark Vred og vred og vred seg og fant ikke roen. Men gikk til slutt utover nattan
Frida Frosk Skrevet 15. juli 2007 #4127 Skrevet 15. juli 2007 Det pleier å bli nattan her mellom 23 og 0030 en gang. Veldig forsjellig egentlig, noen ganger våkner hun kun for stellet rundt da og sovner, andre ganger har hun vært våken frem til siste stellet. Samme her. Så nå venter jeg bare på at han skal sove til 7 om morgenen. *optimist* Merker jeg blir lett irritert på mannen om dagen jeg også, men er nok fordi jeg er så sliten. Nå sover begge guttene mine så søtt på sofaen, så da kan jeg jo ikke være sur på noen av dem. :rødme:
smile Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #4128 Skrevet 15. juli 2007 Må blåse ut innimellom ja... Helt greit det. Det pleier å bli nattan her mellom 23 og 0030 en gang. Veldig forsjellig egentlig, noen ganger våkner hun kun for stellet rundt da og sovner, andre ganger har hun vært våken frem til siste stellet. I går var hun en mark Vred og vred og vred seg og fant ikke roen. Men gikk til slutt utover nattan Godt å blåse ut ja og det hjelper mye! Jeg merker jeg gleder meg litt til å få litt soverutiner for det er litt slitsomt når det blir så sent kjenner jeg! Hun hadde ikke vondt i magen i natt da?? Samme her. Så nå venter jeg bare på at han skal sove til 7 om morgenen. *optimist* Merker jeg blir lett irritert på mannen om dagen jeg også, men er nok fordi jeg er så sliten. Nå sover begge guttene mine så søtt på sofaen, så da kan jeg jo ikke være sur på noen av dem. :rødme: Det blir nok etterhvert Frida Frosk!!! "Godt" å høre det er flere som er irritert om dagen. Det kan nok ha en sammenheng med at jeg er sliten her også ja.
smile Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #4129 Skrevet 15. juli 2007 Jeg blåste ut litt for manne jeg og nå føles lufta litt renere her gitt Tror han fatta poenget over litt! Nå har jeg kost meg med litt strikking og en god kopp med te. Jeg hørte også på musikken jeg hørte på når jeg fødet. Litt rart så da blir jeg litt sentimental da. Kjente plutselig at jeg hadde noen kuler i brystet som jeg slet med forrige helg. Det er vel bare tett melkegang men du verden så vondt det er. Har tømt det nå men skal vente et par timer før jeg tar ny runde. Blir jo så sår av dette også.... Nå er det noen som trenger et fang her.
smile Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #4130 Skrevet 15. juli 2007 Forresten fant jeg frem baby-albumet mitt og jammen meg har ikke lillesmile begynt å ligne litt på meg! Det kan en mor like!!!
iss Skrevet 15. juli 2007 #4131 Skrevet 15. juli 2007 Ja, var nok magen som plaget henne i går kveld og natt.. Pass på at du får tømt brystet så går det nok bra.. Blir det rødt så bør du passe ekstra på..
smile Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #4132 Skrevet 15. juli 2007 Huff ja... Fikk ikke tømt mer i sted og jeg er så sår også. Men nå begynner jeg å bli litt "urven" i kroppen kjenner jeg. Men heldigvis er det ikke spesielt rødt. Dvs det blir bare rødt etter at jeg masserer. Men det er vondt!!! Sjitt assa!!!!
iss Skrevet 15. juli 2007 #4133 Skrevet 15. juli 2007 Kjenner du kulene i brystet?? Hvis du får feber og føler deg uggen bør du tenke på å få tømt brystet hver 2-3. time for å kvitte deg med betennelsen... Det er sinnsykt styr, men kan få den bort...
Pi@ Skrevet 16. juli 2007 #4134 Skrevet 16. juli 2007 Godt du fikk snakka med mannen før det har gått for lang tid .
Gjest *kosejoker* Skrevet 16. juli 2007 #4135 Skrevet 16. juli 2007 Godt å få en utblåsning en gang i blant, og bra at mannen tok hintet etter hvert! Håper du har hatt en fin helg.
smile Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #4136 Skrevet 16. juli 2007 : Pi@, Iss og Kosejoker Jada... Det ble brystbetennelse ja og det i en fart! Fra jeg merker kulene til jeg hadde over 40 i feber gikk det 4 timer!!! Så i går kveld/natt kjørte vi til føden for å få hjelp, tatt melkeprøve og få pencilin. Jeg som virkelig hadde håpet å slippe men da bare sa legen at jeg kom til å få puss og måtte ha drenn. Dermed var ikke den diskusjonen så stor! I natt har jeg ammet og ammet og jeg er så sår men har tro på at vi skal få tatt denne nå, men så kjedelig altså.... Heldigvis har jeg god hjelp om dagen og det er gulla verdt så jeg får sove. Nå får jeg prøve å få i meg mat... Frister ikke akkurat....
Daria Skrevet 16. juli 2007 #4137 Skrevet 16. juli 2007 Så kjedelig Får håpe det går fort over igjen, så de slipper å ende opp med en iss-pupp...
Gjest *kosejoker* Skrevet 16. juli 2007 #4140 Skrevet 16. juli 2007 Godt du kom deg til legen og fikk medisin i det minste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå