Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fine klær ja - besøk hver dag i 14 dager hørtes litt intesnt ut spør du meg :overrasket: Spent åssen det blir :sjenert:

Bra du koser deg om dagen da :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Supermasse fint på den linken. Funnet mange sånne stilige danske barnedesignklær. SÅÅÅÅÅ lyst på, men synes det er litt råflott :sjenert:.

Jeg har grua meg siden vi begynte prøvinga til barseltida og alt besøket...... Skjønner veldig godt at det kan bli mye.

:klem:

Ja det er jo litt råflott! Fikk en barselsgave derifra og det kjennes ut som veldig bra og deilig kvalitet ;)

Dere må sette ned foten angående besøk altså! Nå har vi vært litt løssluppen i det siste og det merker jeg på formen min men folk respekterer fint et nei altså!

Fine klær ja - besøk hver dag i 14 dager hørtes litt intesnt ut spør du meg :overrasket: Spent åssen det blir :sjenert:

Bra du koser deg om dagen da :klem:

Dere må bare være litt strenge angående besøk! Men det har vært litt slitsomt ja og hyggelig på en gang. Vi er veldig sosiale av oss og liker jo å vise frem prinsessa men det har blitt litt for mye og kanskje for henne også?? (ikke at vi merker det for hun er jo så rolig uansett :ler: )

Skrevet (endret)

Jeg ser :sol: og ørlitt blå himmel... og mest skyer! :ler:

Men det er iallefall oppholds i øyeblikket.

Jeg må bare si det igjen at lillesmile er bare supersnill! :rosasmil: Hun sovna rundt midnatt, sov i drøye 5 timer, sovna tvert igjen og sov til halv ni i dag. Det er luksus og jeg fatter ikke at vi skulle være så heldige. :hjerter: Tipper nestemann kommer til å være en villbass og kolikkbarn for da har vi jo barn fra før som også opptar oss... Jaja, den tid den....????

Jeg ser det begynner å komme reklame på hagmøbler på salg så vi får se om vi kommer oss ut etterpå og ser på det. Vi skulle jo egentlig kjøpe i vår men vi kom oss aldri avgårde men litt salg takker vi ikke nei til.

Forresten har vi "fridag" for besøk i dag! :overrasket: Jeg kjenner det skal bli veldig godt! Egentlig burde jeg komme meg avgårde og levere en barselsgave... Får se om jeg orker men nå tenker jeg å sove en liten stund igjen selv om natten har vært bra... Jeg må jo utnytte siste tiden i barsel! :ler:

Endret av smile
Skrevet

Høres deilig ut at hun sover så lenge av gangen :)

Jeg ønsker meg også ett så snilt barn.

Å kjøpe ting på salg er ikke dumt nei. Det pleier vi å gjøre også hvis det ikke er noe vi absolutt må ha der og da.

Kan tenke meg at det blir slitsomt med masse besøk. Vi får vel være flinke til å si fra hvis vi ikke orker.

Skrevet

Ja vi har fått mer enn vi turte håpe på altså og jeg må innrømme jeg synes synd på de som ikke sover godt om natta og ungene skriker mye... Kolikk f.eks. Det er skrekken vår selv om lillesmile ikke har antydning til det!

Dere må være flink til å si nei ja Impala! ;)

Skrevet

Kolikk er vel alles skrekk.

Men mannen har vist løsningen på det også. Var en kompis som hadde kolikkbarn og de gikk til kiropraktor eller var det akupunktur. Husker ikke jeg. Men ungen ble nå iallefall kvitt det :)

Skrevet

Ja i de fleste tilfeller går det bra men et vennepar med oss hjalp ikke det på....

Skrevet

Fine klær ja. Har noen klær fra forskjellig dansk design vi også, og det er så mye kult. Liker det som er litt retro jeg da. Også går det an å handle på salg! :)

Høres ut som dere har vært heldige med lillesmile ja. Vi har også fått verdens snilleste baby. Skriker i grunn aldri, men sover desverre ikke så lenge om gangen. Men det kommer vel etterhvert får vi tro.

Skrevet

Det kommer nok etterhvert ja. Lillesmile er jo helt ram på å sove da! :hjerter:

Skrevet

Flere som sover her ja. Tror "sovesyken" går rundt hos KG-barna jeg ;)

Får håpe at lillesmile holder seg så snill da. Jeg våger aldri å håpe på snille barn jeg ;)

Skrevet

Nei jeg våger heller ikke det men nå er hun jo passert en mnd. så det lover jo godt ;)

Det øsepøser ute -igjen!

Skrevet

Hun vet å oppføre seg pent etter alt det slitet du hadde med å få henne ut vet du ;)

Skrevet

Lillesmile høres ut som en drømmebaby altså :klem:

Nå tar jeg ferie - så du må passe på deg selv og det lille nurket mens jeg er borte :klem:

Skrevet
Hun vet å oppføre seg pent etter alt det slitet du hadde med å få henne ut vet du ;)

Er velden enkle fødselen jeg får igjen for da. :ler:

Neida, han har faktisk sovet mer de siste dagene. Men lite søvn om natta fortsatt.

Skrevet

Ja det kan hende det ;)

Lillesmile høres ut som en drømmebaby altså :klem:

Nå tar jeg ferie - så du må passe på deg selv og det lille nurket mens jeg er borte :klem:

Det skal jeg! God ferie til deg! :klem:

Er velden enkle fødselen jeg får igjen for da. :ler:

Neida, han har faktisk sovet mer de siste dagene. Men lite søvn om natta fortsatt.

Godt det hjelper på da Frida Frosk! Skal se det retter på seg etterhvert!

Jeg er kjempestolt! Jeg har malt verandarekkverk i dag og fikk gjort masse mens lillesmile sov. 10 minutter etter at jeg var ferdig var det mattid og en time etter at jeg var ferdig begynte det å regne. Nå er det iallefall malt! :tommel:

Nå etterpå har jeg vært veldig sliten så lillesmile har kost seg og vi begge har sovet sammen på sofaen! KOS! :hjerter:

I kveld skal vi bare kose oss. Godt med flere dager uten besøk og det gjør liksom ikke noe om det er litt smårotete her. :ler:

Men jeg vil ha :sol: !!!!! NÅÅÅÅÅ!!!

Skrevet

*sender :sol: fra nordvest* :ler:

Skrevet

Takk!! Men det hjalp ikke.... Får heller komme oppover! :sjarmor:

Skrevet

Det er selvfølgelig den beste løsningen :ler:

(Sier ingenting om at det er spådd regn fra i morgen)

Skrevet (endret)
:tunge1: Her er det spådd :sol: !!!!!!!!!!!! Blir definitivt her litt til!!!! :hoppe: Endret av smile
Skrevet
:ler: Du legger ferieplaner etter værmeldingen? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...