Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

:vinke:

Fine fødselshistorien da :rødme:

Jeg blir rørt bare jeg ser ordet fødselshistorie..

40 timer er utrolig lenge.. Helt sprøtt!!

Og du var utrolig flink hele tiden..

Er og veldig imponert over at du allerede nå ser for deg flere fødsler :dåne:

Tenk at den lille fine snuppa di allerede er en hel mnd gammel.. Tiden går fort!!!

Er jeg på fjesboka, må jeg alltid innom å se på henne... :rødme:

Kos deg masse i helga, i sola, med snuppa og gjester og hele pakka.. :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det grillmat til flere? :sikle:

Tror jammen meg vi spiste opp alt jeg... Hamburgere, spareribs, marinerte grillben, pølser... Skal jeg nevne mer?? :ler:

Jeg ble ikke skremt av fødselshistorien din jeg - bare gleder meg til det er min tur, og gruer meg innimellom, men det er jo så verdt det :

EDIT: Glemte å ønske deg ei god helg :klem:

Så bra du ikke ble skremt!!! Det er bare å glede seg!!! Jeg er nesten misunnelig på andre som har det nært forestående.... :sjenert: (ja, jeg føler meg litt smågal som sier det!)

God helg til deg også! :klem:

:rødme: Ble også rørt av fødselshistorien din... Selv om det nok var utrolig tøft når det stod på, så er det godt å høre at "alt er glemt" nå...nå som premien er her!! :legrine:

Jeg gleder meg VELDIG til den dagen vårt lille knøtt skal ut...Kan ikke si at jeg gruer meg til fødselen i det hele tatt egentlig! For som du sier premien er jo så fantastisk!!! Når man har en sånn gulrot foran seg, så klarer man det meste tror jeg! :klem:

Det var tøft ja men der og da så føltes det ikke så ille. Jeg visste jo at jeg måtte gjennom det og jeg hadde ingen ting å sammenligne med.

Godt å høre at du gleder deg og det har du god grunn til!!! :rødme:

Fine fødselshistorien da :rødme:

Jeg blir rørt bare jeg ser ordet fødselshistorie..

40 timer er utrolig lenge.. Helt sprøtt!!

Og du var utrolig flink hele tiden..

Er og veldig imponert over at du allerede nå ser for deg flere fødsler :dåne:

Tenk at den lille fine snuppa di allerede er en hel mnd gammel.. Tiden går fort!!!

Er jeg på fjesboka, må jeg alltid innom å se på henne... :rødme:

Kos deg masse i helga, i sola, med snuppa og gjester og hele pakka.. :klem:

40 timer var lenge men jeg mistet jo helt tidsperspektivet. Siste gang jeg så på klokka var 00.55 husker jeg for da hadde jeg ei rie og når barnepleieren ropte at klokka var 15.20 da hun var ute fattet jeg ingen ting... :roll:

:ler: Må si jeg er litt overrasket selv over at jeg allerede ser for meg flere fødsler allerede! :ler: Det sa jeg ikke for en drøy mnd. siden!!! (altså like før fødselen)

Kos deg videre i helga du også!!! :kose:

Skrevet

Så morro å få lese fødselshistorien din Smile. :kose:

Det var jammen meg en tøff fødsel som varte i mange timer, men så godt å høre at du gjerne hadde gjort det igjen. :hjerte:

Skrevet

:hallo: Havfrua!

Ja det er merkelig at det blir fort glemt så snart en får gullet ut! Det er bareå glede seg!

Nå er det amming så jeg kan stikke på butikken alene!

Skrevet

Jeg er nok en av dem som gruer meg fryktelig til fødsel. Men det hjelper at du som har hatt en såpass tøff en sier at du gjerne kan gå gjennom det samme på nytt.

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Hvordan har helgen din vært, smile?

Skrevet

Ja, av en eller annen grunn går klokka veldig fort under fødselen :overrasket:

Håper dere har det fint i dag :)

Skrevet
Jeg er nok en av dem som gruer meg fryktelig til fødsel. Men det hjelper at du som har hatt en såpass tøff en sier at du gjerne kan gå gjennom det samme på nytt.

Ja det er utrolig hva man greier! Og siden jeg greide det greier helt sikkert du det også! Det tviler jeg ikke på!

Selv om det var tøft så følte jeg meg trygg hele tiden for jeg var jo i de beste hender med leger og mange jordmødre rundt meg og kroppen jobbet jo som den skulle. Nei, dette skal du nok greie Bippe! :kose: Men først hååper jeg virkelig det smeller snart i sikringsboksen hos dere!!! :rødme:

Hvordan har helgen din vært, smile?

:kyss:

Helgen har vært bra den! Vært en del besøk og vi har fartet litt.

:hallo:

:vinke: Hei på deg!

Ja, av en eller annen grunn går klokka veldig fort under fødselen :overrasket:

Håper dere har det fint i dag :)

Ja det er et snodig fenomen men utrolig bra spør du meg. Har ei venninne som fødte på 4 timer.... Hun kunne jo knapt rekke å snu seg! :ler:

Håper det står bare bra til med dere :)

Vi har det veldig bra og koser oss masse om dagen :rosasmil:

Det blir visst ikke allverden med KG oppdatering om dagen. Ferie, besøk og ikke minst lillesmile opptar det meste av dagene men det er helt greit! :rosasmil:

Nå håper jeg det snart blir natta her for det har blitt litt sent de siste kveldene.

I går var jeg og manne ute og spiste og jeg drakk :vin: for første gang på et lite år. Skal si det smakte i tillegg til at vi drakk en dyr vin! :sikle:

I kveld har vi gjort litt :husarbeid: Det så litt bomba ut her for å si det sånn. Det samme gjorde det i kjøleskapet... :sjenert: Jeg hater gammel mat og er litt sløv på å skyve det innerst i kjøleskapet.... Burde bli litt flinkere altså men nå er det ikke så fullt der og da er det lettere å ha oversikt.

Nå får jeg ta meg en :dusje: før vi stuper i seng. :Gjesp:

Natta!

Skrevet

Der var du jo :) Begynte nesten å lure på om du hadde tatt KG-ferie uten forvarsel... :ler:

Skrevet

Syns det høres ut som dere koser dere masse jeg :)

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Høres ut som om du har det bra med mann og barn om dagen, smile. Godt at du finner tid til å oppdatere oss nysgjerrige på KG også da :klem:

Skrevet
Der var du jo :) Begynte nesten å lure på om du hadde tatt KG-ferie uten forvarsel... :ler:

:ler: Jeg ventet snart at du minnet meg på den regelen! :ler:

Syns det høres ut som dere koser dere masse jeg :)

Ja vi koser oss masse og den nye tilværelsen passer meg perfekt!

Høres ut som om du har det bra med mann og barn om dagen, smile. Godt at du finner tid til å oppdatere oss nysgjerrige på KG også da :klem:

:vinke: Og grattis med ny avatar! Litt uvant men det skal jeg nok venne meg til!

Skrevet

Nå har vi hatt besøk igjen. Kjenner jeg er litt sliten av å ha beøsk nå for vi har vel hatt det hver dag over 14 dager nå.... :dåne:

I kveld har vi fri og skal bare kose oss. Men jeg har jo ikke laget noe middag enda.... Tror fillern meg det blir kjøpepizza. Igjen...

Er det ikke litt fine klær her eller??? Ahh! sukk!

Skrevet

Flere som utsetter matrydding i kjøleskapet :sjenert:

Skrevet
:ler: Jeg ventet snart at du minnet meg på den regelen! :ler:

Noen må jo passe på... :ler:

Skrevet
Flere som utsetter matrydding i kjøleskapet :sjenert:

Huff, jeg er kriminell og har panikk for å spise gammel mat... så hvorfor spare på den????

Noen må jo passe på... :ler:

Godt det! :)

Skrevet

Supermasse fint på den linken. Funnet mange sånne stilige danske barnedesignklær. SÅÅÅÅÅ lyst på, men synes det er litt råflott :sjenert:.

Jeg har grua meg siden vi begynte prøvinga til barseltida og alt besøket...... Skjønner veldig godt at det kan bli mye.

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...