Daria Skrevet 5. juli 2007 #4061 Skrevet 5. juli 2007 Blir alltid rørt av fødselshistorier... Det hørtes slitsomt ut, men resultatet er vel verdt det
Gjest *kosejoker* Skrevet 5. juli 2007 #4062 Skrevet 5. juli 2007 Jeg ble litt skremt jeg nå.. Men glad du er frisk og rask med ei nydelig lillesmile!!
Mrs N Skrevet 5. juli 2007 #4063 Skrevet 5. juli 2007 Fint at du ville dele fødselshistorien din... Kanskje jeg skal rote meg til å skrive ned min snart? :klø:
Frida Frosk Skrevet 5. juli 2007 #4064 Skrevet 5. juli 2007 Gøy å lese andres fødselshistorier. Har ikke fått skrevet ned min jeg heller men det burde jeg jo. Hørtes ut som en tøff fødsel da. Du er flink!
Vannmelon Skrevet 5. juli 2007 #4065 Skrevet 5. juli 2007 Du hadde en lang og tung fødsel, men fint å lese om likevel, og resultatet gjør det jo verdt strevet. Som de andre sier har ikke jeg skrevet noe heller, så bør vel følge ditt eksempel
smile Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #4067 Skrevet 5. juli 2007 Blir alltid rørt av fødselshistorier... Det hørtes slitsomt ut, men resultatet er vel verdt det Det var definitivt verdt det!!! Og jeg gjør det gjerne igjen! Jeg ble litt skremt jeg nå.. Men glad du er frisk og rask med ei nydelig lillesmile!! Ikke noe å bli skremt over. Det var utrolig slitsomt ja men jeg sa det faktisk dagen etterpå at jeg mer enn gjerne hadde tatt den samme fødselen om igjen for å ha henne! Fint at du ville dele fødselshistorien din... Kanskje jeg skal rote meg til å skrive ned min snart? :klø: Det hadde vært hyggelig!!! Gøy å lese andres fødselshistorier. Har ikke fått skrevet ned min jeg heller men det burde jeg jo. Hørtes ut som en tøff fødsel da. Du er flink! Takk Fødselen var tøff ja men jeg har jo ikke opplevd noe annet og for meg virket det ikke skremmende, bare skrekkelig slitsomt! Hadde vært gøy å lese din også! Du hadde en lang og tung fødsel, men fint å lese om likevel, og resultatet gjør det jo verdt strevet. Som de andre sier har ikke jeg skrevet noe heller, så bør vel følge ditt eksempel Resultatet er definitivt verdt det ja! Hadde vært gøy å lese din også hvis du får tid ja!
smile Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #4068 Skrevet 5. juli 2007 Tulla vår er 1 mnd. i dag!!!! Huff, som tiden flyr!!! Men jeg kan ikke tenke meg et liv uten henne nå!
iss Skrevet 5. juli 2007 #4069 Skrevet 5. juli 2007 Det blir litt kræsj med tellinga nå i starten, kommer ann på om man teller kalender mnd, uker eller hvordan man regner Vi regner fortsatt Skjønningen i uker, og hun blir 8 uker til lørdag. Men blir jo ikke to mnd før 12. juli Forvirrende...
Impala Skrevet 6. juli 2007 #4072 Skrevet 6. juli 2007 Fikk tårer i øynene nå jeg av fødselshistorien din, men det er jo fordi det er så koselig når den lille endelig har kommet ut Har ikke bestemt meg for om jeg gleder eller gruer meg enda
Pi@ Skrevet 6. juli 2007 #4073 Skrevet 6. juli 2007 Takk for at du ville dele fødselshistorien med oss. Jeg ble ikke skremt , som du sier, det er en så uendelig stor gave som kommer til slutt
Frida Frosk Skrevet 6. juli 2007 #4075 Skrevet 6. juli 2007 Hurra for 1 mnd! Vi teller også uker og måneder. 6 uker til mandag faktisk. Ooops. Minner meg på at jeg har glemt å bestille time til 6-ukerskontroll for meg. Hvordan gjør dere det? Hos fastlege eller gynekolog?
smile Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #4077 Skrevet 6. juli 2007 Vi teller mnd. og uker. Dager begynner det å bli for mange av Pi@ og Impala: Det er bare å glede seg!!! Jeg gleder meg til neste gang allerede selv om jeg hadde en tøff 40-timers fødsel. Resultatet er så unikt at det kan ikke beskrives!!! Frida Frosk: Jeg bestilte hos fastlegen min ***************** Nå må vi ta en butikktur og kjøpe bursdagpresang til bestemor. Etterpå blir det griilings!
angelou Skrevet 6. juli 2007 #4079 Skrevet 6. juli 2007 (endret) Jeg ble ikke skremt av fødselshistorien din jeg - bare gleder meg til det er min tur, og gruer meg innimellom, men det er jo så verdt det :rødme: EDIT: Glemte å ønske deg ei god helg Endret 6. juli 2007 av angelou
Gjest Madden Skrevet 6. juli 2007 #4080 Skrevet 6. juli 2007 :rødme: Ble også rørt av fødselshistorien din... Selv om det nok var utrolig tøft når det stod på, så er det godt å høre at "alt er glemt" nå...nå som premien er her!! Jeg gleder meg VELDIG til den dagen vårt lille knøtt skal ut...Kan ikke si at jeg gruer meg til fødselen i det hele tatt egentlig! For som du sier premien er jo så fantastisk!!! Når man har en sånn gulrot foran seg, så klarer man det meste tror jeg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå