Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Blir alltid rørt av fødselshistorier... :grine::sjenert:

Det hørtes slitsomt ut, men resultatet er vel verdt det :)

Videoannonse
Annonse
Gjest *kosejoker*
Skrevet

Jeg ble litt skremt jeg nå.. :overrasket:

Men glad du er frisk og rask med ei nydelig lillesmile!! :kose:

Skrevet

Fint at du ville dele fødselshistorien din... Kanskje jeg skal rote meg til å skrive ned min snart? :klø:

Skrevet

Gøy å lese andres fødselshistorier. Har ikke fått skrevet ned min jeg heller men det burde jeg jo.

Hørtes ut som en tøff fødsel da. Du er flink! :klem:

Skrevet

Du hadde en lang og tung fødsel, men fint å lese om likevel, og resultatet gjør det jo verdt strevet. Som de andre sier har ikke jeg skrevet noe heller, så bør vel følge ditt eksempel :)

Skrevet
Blir alltid rørt av fødselshistorier... :grine::sjenert:

Det hørtes slitsomt ut, men resultatet er vel verdt det :)

Det var definitivt verdt det!!! :hjerter_rundt: Og jeg gjør det gjerne igjen!

Jeg ble litt skremt jeg nå.. :overrasket:

Men glad du er frisk og rask med ei nydelig lillesmile!! :kose:

:kose: Ikke noe å bli skremt over. Det var utrolig slitsomt ja men jeg sa det faktisk dagen etterpå at jeg mer enn gjerne hadde tatt den samme fødselen om igjen for å ha henne!

Fint at du ville dele fødselshistorien din... Kanskje jeg skal rote meg til å skrive ned min snart? :klø:

Det hadde vært hyggelig!!! :hoppe:

Gøy å lese andres fødselshistorier. Har ikke fått skrevet ned min jeg heller men det burde jeg jo.

Hørtes ut som en tøff fødsel da. Du er flink! :klem:

Takk ;) Fødselen var tøff ja men jeg har jo ikke opplevd noe annet og for meg virket det ikke skremmende, bare skrekkelig slitsomt!

Hadde vært gøy å lese din også!

Du hadde en lang og tung fødsel, men fint å lese om likevel, og resultatet gjør det jo verdt strevet. Som de andre sier har ikke jeg skrevet noe heller, så bør vel følge ditt eksempel :)

Resultatet er definitivt verdt det ja! Hadde vært gøy å lese din også hvis du får tid ja! :kose:

:klem:

:kose:

Skrevet

Tulla vår er 1 mnd. i dag!!!! :overrasket: Huff, som tiden flyr!!! Men jeg kan ikke tenke meg et liv uten henne nå! :babyjente:

Skrevet

Det blir litt kræsj med tellinga nå i starten, kommer ann på om man teller kalender mnd, uker eller hvordan man regner :ler:

Vi regner fortsatt Skjønningen i uker, og hun blir 8 uker til lørdag. Men blir jo ikke to mnd før 12. juli :overrasket: Forvirrende...

Skrevet

Fikk tårer i øynene nå jeg av fødselshistorien din, men det er jo fordi det er så koselig når den lille endelig har kommet ut :grine:

Har ikke bestemt meg for om jeg gleder eller gruer meg enda :ler:

Skrevet

Takk for at du ville dele fødselshistorien med oss. Jeg ble ikke skremt :), som du sier, det er en så uendelig stor gave som kommer til slutt :legrine:

:klem:

Skrevet

Hurra for 1 mnd! :hoppe:

Vi teller også uker og måneder. 6 uker til mandag faktisk. Ooops. Minner meg på at jeg har glemt å bestille time til 6-ukerskontroll for meg. Hvordan gjør dere det? Hos fastlege eller gynekolog?

Skrevet

Vi teller mnd. og uker. Dager begynner det å bli for mange av :(

Pi@ og Impala: Det er bare å glede seg!!! Jeg gleder meg til neste gang allerede selv om jeg hadde en tøff 40-timers fødsel. Resultatet er så unikt at det kan ikke beskrives!!!

Frida Frosk: Jeg bestilte hos fastlegen min ;)

Nå må vi ta en butikktur og kjøpe bursdagpresang til bestemor. Etterpå blir det griilings! :kokk:

Skrevet (endret)

Jeg ble ikke skremt av fødselshistorien din jeg - bare gleder meg til det er min tur, og gruer meg innimellom, men det er jo så verdt det :rødme:

EDIT: Glemte å ønske deg ei god helg :klem:

Endret av angelou
Gjest Madden
Skrevet

:rødme: Ble også rørt av fødselshistorien din... Selv om det nok var utrolig tøft når det stod på, så er det godt å høre at "alt er glemt" nå...nå som premien er her!! :legrine:

Jeg gleder meg VELDIG til den dagen vårt lille knøtt skal ut...Kan ikke si at jeg gruer meg til fødselen i det hele tatt egentlig! For som du sier premien er jo så fantastisk!!! Når man har en sånn gulrot foran seg, så klarer man det meste tror jeg! :tommel::klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...