angelou Skrevet 4. juli 2007 #4022 Skrevet 4. juli 2007 Sliter med det samme som Impala jeg, hvordan finne på hva man skal ha til middag hver dag. Hvordan går det forresten med bekkenet ditt?
smile Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #4023 Skrevet 4. juli 2007 Bekkenet står litt på samme plass nå. Tåler lite så jeg er litt småskuffet men skal til fysio neste uke for en ny konsultasjon. Så får vi håpe da.... Skulle hente posten her en dag (100 m??) og da var jeg råtten etterpå. Ikke kan jeg bære noe særlig på lillesmile helller, det er det verste....
Impala Skrevet 4. juli 2007 #4024 Skrevet 4. juli 2007 Så kjedelig at det ikke blir noe greie på det bekkenet ditt da Vet du noe om hvor lang tid det kan ta?
smile Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #4025 Skrevet 4. juli 2007 Fysioterapauten jeg snakket med sist som kun har jobbet med bekkenløsning i mange år sa at mange ble bedre når barselsperioden var over, altså etter 6 uker men det er ikke godt å si. Uansett må jeg trene det opp igjen hvis ikke kan det visst henge i i flere år.... Har hørt om flere som ikke har trent etterpå og hatt det lenge etterpå og ikke skjønt det var bekkenet.
Daria Skrevet 4. juli 2007 #4026 Skrevet 4. juli 2007 Jeg har :sol: Unskyld, jeg måtte bare Som regel er det jo omvendt... Men jeg skal jobbe til 18.30, så det er nokså begrenset hvor mye glede jeg får av det...
Gjest *kosejoker* Skrevet 4. juli 2007 #4027 Skrevet 4. juli 2007 Fysioterapauten jeg snakket med sist som kun har jobbet med bekkenløsning i mange år sa at mange ble bedre når barselsperioden var over, altså etter 6 uker men det er ikke godt å si. Uansett må jeg trene det opp igjen hvis ikke kan det visst henge i i flere år.... Har hørt om flere som ikke har trent etterpå og hatt det lenge etterpå og ikke skjønt det var bekkenet. Håper du klarer å trene det opp igjen, kjære deg.
Daria Skrevet 4. juli 2007 #4028 Skrevet 4. juli 2007 Teite, teite bekken! Godt du i det minste vet hva det er da, og kan få trent det opp så snart som mulig
smile Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #4029 Skrevet 4. juli 2007 Sol ute sol inne.... Nuvel! Kos deg med sola du! Sant at det som regel er motsatt.... Og det trommer på taket nå!!!! :slåss:
smile Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #4030 Skrevet 4. juli 2007 Ja det er veldig bra jeg vet hva det er, bare jeg kunne visst nøyaktig hva jeg skulle gjort så vips!!!! Vurderer litt flere akupunktur-timer men det er så sabla dyrt!
angelou Skrevet 4. juli 2007 #4031 Skrevet 4. juli 2007 Men, du får vel sikkert noen øvelser du bør gjøre etterhvert som er gunstige - skal ikke undervurdere hva trening kan gjøre, det er iallefall sikkert. Det er nok vondt og tøft, men du kommer sikkert til å ha igjen for det i massevis etterpå
smile Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #4032 Skrevet 4. juli 2007 Ja det hjelper å trene og det hjalp me gi svangerskapet så jeg må det men jeg vil gjerne bli bra så snart som mulig!!! Jeg har gledet meg sånn til å trille nå i permisjonstiden men jeg må nok vente noen uker enda gitt
Impala Skrevet 4. juli 2007 #4033 Skrevet 4. juli 2007 Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves
smile Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #4034 Skrevet 4. juli 2007 Sant det altså! Sukk..... Jeg får så vondt i magen når jeg ser lillesmile! Nå skjønner jeg hvor glad foreldrene mine har vært/er i meg.
Gjest *kosejoker* Skrevet 4. juli 2007 #4035 Skrevet 4. juli 2007 Nååh :rødme: Du er nå god da, smile
smile Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #4036 Skrevet 4. juli 2007 Nå har vi vært og handlet! Mannen tok seg en liten butikktur med lillesmile mens jeg fikk gå i klesbutikk. Jeg kjøpte vel tre topper. Bare helt enkle men det er godt med noe nytt og det blir så mye skift på meg om dagen. Til helga skal jeg shoppe mer! Men jeg trenger å få gått av noen flere kg før jeg virkelig kan begynne for jeg merker godt at hoftene er bredere enn normalt enda.
Gjest *kosejoker* Skrevet 4. juli 2007 #4037 Skrevet 4. juli 2007 Nå har vi vært og handlet! Mannen tok seg en liten butikktur med lillesmile mens jeg fikk gå i klesbutikk. Jeg kjøpte vel tre topper. Bare helt enkle men det er godt med noe nytt og det blir så mye skift på meg om dagen. Til helga skal jeg shoppe mer! Men jeg trenger å få gått av noen flere kg før jeg virkelig kan begynne for jeg merker godt at hoftene er bredere enn normalt enda. Så gøy med shopping Få i gang bekkenet ditt før du begynner med noe hardtrening nå da, jente! *streng*
smile Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #4038 Skrevet 4. juli 2007 Jo.... jeg bør det.... Godt du er streng!
Gjest *kosejoker* Skrevet 4. juli 2007 #4039 Skrevet 4. juli 2007 Så nyyyydelig lillesmile er!!! :rødme: Åh, det er virkelig en hjerteknuser! så vakker!!!
smile Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #4040 Skrevet 4. juli 2007 Nå har jeg bestilt nytt kamera så nå blir det flere bilder i smileheimen! :juhu: Kameraet var gått ned 1200,- fra april da vi kjøpte det samme. Greit nok siden vi får igjen på forsikringen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå