Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spiste ikke potetgull i helga da... Bare noe annet digg :ler:

Lillesmile vil ikke våkne stakkars. Vi prøver å holde henne våken fra 18-tiden ellers er hun våken fram til ett-halv-to tiden om natta og det er litt sent. De siste dagene har hun vært våken fra 17-18-tiden og da er det natta rundt midnatt og det funker greit, men nå er visst fanget og vogga litt for god. :rosasmil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så teit at kameraet ble stjålet da. Frekke folk altså :frustrert:

Men det er ingen vits i å deppe ved det, nå har dere snart nytt kamera, og kommer til å få masse fine bilder av lillesmile :)

Endret av Impala
Skrevet

Da har jeg endelig fått inntatt frokosten og fått på meg klær... Tar visst sin tid når man er alene.

I dag øsepøser det igjen. Har lite planer for dagen men jeg lurer på å kjøre meg en tur til butikken for å lufte meg liksom :ler:

Skrevet

Du har det da ikke akkurat travelt heller vil jeg tro :)

Skrevet

Deprimerende vær for tida synes jeg. Kan ikke huske sist det ikke regnet :klø:

Kjedelig når man ikke kan gå ut med vogna :)

Skrevet
Du har det da ikke akkurat travelt heller vil jeg tro :)

Nei jeg har det ikke travelt og det er deilig!! Bare tid til å kose og kose!

:kline:

Æhhh! Deilig! :kyss:

Deprimerende vær for tida synes jeg. Kan ikke huske sist det ikke regnet :klø:

Kjedelig når man ikke kan gå ut med vogna :)

Ja det er skikkelig stusselig! Nå kan ikke jeg gå med vogna pga bekkenet da.. Men jeg kan jo sette den utenfor men det er jo litt kjedelig når jeg selv sitter inne. Da er det MYE hyggeliger å se på prinsessa i vogga :hjerter:

Nå har jeg snaua mannen på håret! :sjarmor: Er jeg skikkelig sinna så klipper jeg litt ekstra kort for det liker han ikke, i dag ble det sånn passe. :ler:

I dag tror jeg rett og slett det blir ferdigpizza til middag. Orker ikke fikse noe annet. :kokk:

Gjest *kosejoker*
Skrevet

:kose:

Mannen var heldig i dag da med andre ord ;) Synes ferdigpizza hørtes godt ut jeg, akkurat nå er jeg så sulten at jeg kunne ha spist det meste tror jeg.. :sjenert:

Skrevet

Ja ganske heldig! Eller.... jeg ser jo det ble litt kort da men det er mulig det var altfor langt fra før så overgangen blir litt brå. Synes det er skrekkelig med langraggete mannfolk som ikke er barbert nederst i nakken! :hår:

Skal jeg sette på en ekstra pizza???

Skrevet (endret)
Nå har jeg snaua mannen på håret! :sjarmor: Er jeg skikkelig sinna så klipper jeg litt ekstra kort for det liker han ikke, i dag ble det sånn passe. :ler:

:ler: Så når mannen kommer kortklipt på jobb konkluderer alle med at du har vært grinete? :ler:

Må jo si her inne også at LilleSmile er nydelig :hjerter: Skjønner godt at du vil ha henne inne så du kan se på henne...

Endret av Daria
Skrevet

Blitt myyyye pizza her de siste ukene :sjenert:

Skrevet (endret)

Syns det er helt greit med ferdigmat i perioder jeg :)

Er jo ikke alltid man har tid og overskudd til hverken å lage ordentlig mat, eller det som er mitt problem for tida, finne ut hva vi skal ha til middag :forvirret:

Endret av Impala
Gjest *kosejoker*
Skrevet
Skal jeg sette på en ekstra pizza???

Det er vel litt sent nå, men ja takk ;)

Skrevet
:ler: Så når mannen kommer kortklipt på jobb konkluderer alle med at du har vært grinete? :ler:

Må jo si her inne også at LilleSmile er nydelig :hjerter: Skjønner godt at du vil ha henne inne så du kan se på henne...

Lett å avsløre min surhet ja! :ler:

Takk for lillesmile-skryt! :babyjente:

Blitt myyyye pizza her de siste ukene :sjenert:

Jeg prøver å begrense det for egentlig er jeg ikke så glad i det. Men snakker vi hjemmelaget så..... :sikle:

Syns det er helt greit med ferdigmat i perioder jeg :)

Er jo ikke alltid man har tid og overskudd til hverken å lage ordentlig mat, eller det som er mitt problem for tida, finne ut hva vi skal ha til middag :forvirret:

I perioder er det greit men jeg er litt gammeldags av meg akkurat der... :sjenert:

Jeg sliter litt med kreativiteten på matfronten jeg også for tiden.

:klem:

:kose:

Det er vel litt sent nå, men ja takk ;)

Ja, litt sent men vi har ikke spist opp alle. Pizza til frokost??? jajaja...

Gjest *kosejoker*
Skrevet
Ja, litt sent men vi har ikke spist opp alle. Pizza til frokost??? jajaja...

:Nikke::sikle:

Gjerne for meg! Hvordan er det med lillesmile i dag? :)

Skrevet

Det regner, det regner, det regner og det regner faktisk!!!! Tror ikke det har vært stoppe siden søndag kveld jeg.... :overrasket:

Derfor er nok dette en fin dag for shopping!!! :hoppe:

Lillesmile sov 6 timer i strekk i natt! Jeg forventer ikke at det er noe ny greie men det var deilig i natt da ;)

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Deilig med hele 6 timer søvn kan jeg tenke meg ;)

Det regner, regner og regner her også.. Kanskje vi ikke sitter så langt unna hverandre. Uansett, jeg skulle ønske det bare sluttet for en liten stund. bare så jeg fikk et lite snev av håp... Men neida, det høljer ned!!! :sur:

Skrevet
:Nikke::sikle:

Gjerne for meg! Hvordan er det med lillesmile i dag? :)

Okei ;)

Lillesmile har det bra. Hun fikk til og med lov til å sove ved siden av mamman sin etter den lange søvnøkta ;) Og nå koser hun seg i vogga igjen :rødme:

Skrevet
Deilig med hele 6 timer søvn kan jeg tenke meg ;)

Det regner, regner og regner her også.. Kanskje vi ikke sitter så langt unna hverandre. Uansett, jeg skulle ønske det bare sluttet for en liten stund. bare så jeg fikk et lite snev av håp... Men neida, det høljer ned!!! :sur:

Ja kanskje det! :ler: Men jeg tror det regner jevnt over hele østlandet faktisk! Kunne vært greit med en pause ja....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...