Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som lillesmile er et prakteksemplar av en baby :)

Skrevet

200 sider! :juhu: :perebrus::danser:

Skrevet

Det er kjempekoselig å lese her inne! Høres ut som om du har det bra med lillesmile :)

Skrevet

lillesmile høres ut som en deilig baby ja :)

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Hvordan har du det? Og ikke minst, hvordan er det med lillesmile? Jeg lurer fælt på hvordan hun ser ut.. ;) Selv om hun nok er kjempeskjønn!! :pls: :rødme:

Skrevet

200-sider!!! :hoppe: :dåne: :danser::klappe:

Tid for en skikkelig fest!!! :juhu: :vin:

Lillesmile er utrolig snill ja! Jeg tør nesten ikke si det høyt til andre mødre som sliter. Mamma sier at ingen av oss søsknene var så snille. I natt hadde jeg ei amming, la henne rett i senga igjen og vi sov til 8.30 :rosasmil: Hun er bare så herlig!!! :rødme:

Nå smiler hun skikkelig fra øre til øre også! Det stikker i magen min når hun gjør det!!! :hjerter_rundt:

Nå tenkte vi å kjøre oss en liten tur til noen venner. Godt å lufte seg litt for jeg kjenner at jeg trenger å se litt andre folk igjen. Det har blitt mange dager her hjemme nå.

Iss: hun er litt avhengig av å få opp en rap ja og kan få litt mageknip om jeg ikke får den opp men hun roer seg fort igjen! Jeg sitter i senga og ammer om natta og da er det mye lettere enn om jeg ligger for da blir jeg så schløøøøv! :Gjesp:

Skrevet

Så deilig med så snill unge :) Skal dere vise henne fram på disse kanter etterhvert da? ;)

Skrevet

:Nikke: Ja vi kommer vel om fire uker tenker jeg ;)

Gleder meg sånn! :juhu:

Skrevet

Så herlig med så snill baby da :-D

Du blir vertfall ikke skremt av en sånn gulljente.. :ler:

Kommer det mere bilder eller?? :sjenert:

Skrevet

:ler: Tenkte akkurat at det bør vel komme mer bilder :ler:

Jeg blir ikke skremt nei uri, men er det mulig å få to sånne snille barn da??? :klø:

Noe jeg ikke har sagt før for jeg har ikke orket men kameraet vårt er stjelt! Det ble stjelt på sykhuset så de aller første bildene har vi mistet. Nå har vi fått lånt litt kamera og kopiert og styret fælt. Nå må vi bare punge ut for et nytt (det andre kameraet var 2 mnd gammelt....) mens vi venter på forsikringspenger.... :roll:

Jeg har nok grått mange bitre tårer over akkurat det der men mannen har trøstet meg med at vi har jo gullet vårt og det er det aller viktigste. Sant det altså men så mange fine bilder vi hadde fra de første døgnene da.... :cry:

Skrevet

Det er helt klart veldig mulig... Mener jeg har klart det!! :ler:

:kose: Så utrolig dumt med det kameraet da.. Folk er jammen frekke!!!

Vet veldig godt hvordan du sitter og har det nå.. Det er nok noe du aldri vil glemme, eller komme over..

Vi klarte å rote bort en film full av bilder av mini.. Hun var vel et par uker gammel... Jeg kjenner fortsatt at det verker når jeg tenker på de bildene vi mistet...

Det er bilder som er verdifulle for en nybakt mamma.. Minner!!

Men godt du har fått lånt kamera og kopiert bilder, blir ikke det samme, men du har noen bilder da vertfall :kose:

Skrevet

Huff, så leit at kameraet ble stjålet! Skjønner godt at du ble lei deg ja, men mannen din har jo rett. Dere har jo en skjønn og kjempesnill baby, og det ER det viktigste! :kose:

Gjest *kosejoker*
Skrevet

:troest:

Så trist å høre at kameraet ble stjålet. Skjønner at du ble lei deg pga de bildene som ble borte altså. Skjønner ikke at folk har hjerte til å gjøre noe sånt jeg! :frustrert:

Men moro å lese om lillesmile. Fine, snille lillesmile :)

:kose:

Skrevet

For et tidspunkt å bli frastjålet kameraet på :kose:

:frustrert: på folk som stjeler på sykehus!

Skrevet

Huff ja det er helt grusomt men jeg kan ikke irritere meg over det... Det er vel de mest verdifulle bildene vi noen gang har hatt..... Kameraet kunne de gjerne fått om det var det men bildene skulle jeg betalt mye for!!!

*Furter litt og fortsetter 200-siders-festen* :vin:

Skrevet

Takk uri-luri venn! :klem:

*finner litt potetgull på en mandag* :forvirret:

Skrevet

Mandag.. Lørdag.. what ever... Spis og kos deg!! Det skal jeg og når jentene er i seng... Noe som er snart!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...