Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Blir skremt av alt puppestyret jeg også, og tenker at nå er det vel snart min tur til å få brystbetennelse. Men må vel forebygge litt at knerten spiser så ofte... Ikke så galt at det ikke er godt for noe da. :ler:

Håper du blir kvitt elveblesten snart. Hørtes ikke noe særlig ut. :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingrene for at du slipper brystbetennelse :klem:

Skrevet

Håper det går mot bedring med elveblesten din, og at du slipper brystbetennelse :kose:

NUK-smokken er den største hit'en her også, men den er ingen braksuksess, for å si det sånn... :ler:

:klem:

Skrevet

Hei alle sammen!!

Det er visst ikke like lett på komme seg inn på KG som før nei. Det er noen andre som opptar meg. :rødme:

Heldigvis fikk jeg ikke brystbetennelse. Jeg pumpet og masserte og fikk ut klumper. Nå virker det helt fint. Det stikker sånn annerledes av og til men da lekker jeg ser jeg. Spesielt når jeg ammer, så lekker det andre og da stikker det litt.

Elveblesten er på god retur men jammen meg var det en hard kule! Jeg syntes ikke allergimedisin virket sånn kjempebra men det var nok fordi jeg hadde det så kraftig. Så nå er jeg VELDIG klar for å komme meg i form uten noe mer tull!!!

I går var vi på helsestasjonen og lillesmile har lagt på seg 400 gram på 10 dager!! Ikke noe fare ved matvette iallefall! :hoppe: Så nå veier hun en kg mer enn hun gjorde på sykehuset da hun var på det minste.... Rart hvor fort de legger på seg men det er godt! :hjerte:

Jeg sitter visst enda i pysjen... Lillesmile har vært litt grinete så jeg har ikke kommet meg fra men nå har hun endelig sovnet så nå får jeg endelig ta meg en :dusje:

Senere i dag får vi masse besøk fra min familie og jeg gleder meg sånn!! !:juhu:

Jeg lurer forresten på når feriepengene kommer? :klø: Det hadde ikke gjort noe om de kom snart.....

Skrevet

Flott at det ikke ble noen brystbetennelse da. Håper du slipper sånt tull :)

Skrevet

Ja det hadde vært godt! Det var nok bare litt tette melkeganger ;) Lillesmile spiser mer nå så melkemengden har nok økt litt.

Skrevet

Ja, den har økt her og. Morsomt når man har ammet så føles det ene brystet dobbelt så tungt som det andre. Noen ganger føles det som om at jeg kommer til å tippe over på ene siden :ler:

Har dere bestemt noe navn til lillesmile? (eller er det hemmelig? ;))

Skrevet

Ja det er rart med disse puppene! Den er skikkelig tund den som ikke er tømt ja! :ler:

Gleder meg til å kunne ligge på magen snart jeg men da bør begge være rimelig tømt! :ler:

Vi har bestemt navn ja ;) Vi hadde noen få alternativ så mens hun lå på magen min for aller første gang ble det bestemt, men hemmelig desverre! :rødme:

Dere har vel også bestemt?

Skrevet

Den stikkingen du kjenner er utdrivningsrefleksen som slår inn! Merker det når jeg sprayer med den nesesprayen jeg har. Da stikker det, så begynner det å renne :ler:

Skrevet

Jada, vi har bestemt navn for lenge siden vi :)

Jeg ville råde deg å ikke ligge på puppene riktig ennå :ler:

Skrevet

Kom det norsk tekst på add reply nå??? :klø: Skylder på ammetåka hvis ikke! :ler:

Den stikkingen du kjenner er utdrivningsrefleksen som slår inn! Merker det når jeg sprayer med den nesesprayen jeg har. Da stikker det, så begynner det å renne :ler:

Ja det er nok det!!! Har hørt om det før men det er jo helt merkelig. Har det litt utenom amming også men ser det kommer melk da også så da er det vel det. :smile:

Jada, vi har bestemt navn for lenge siden vi :)

Jeg ville råde deg å ikke ligge på puppene riktig ennå :ler:

Nei det er ikke så godt nei! :ler: Dette styrer seg vel selv.

Men nå må jeg komme meg i :dusje: mens hun sover!

Skrevet

Utdrivningsrefleksen her kjennes ut som frysninger synes jeg. Frysninger som går veldig sakte nedover brystet. Snåle greier ;)

Jeg har ikke turt å gå i dusjen mens jeg har vært alene i huset med Tiny. Jeg har en vane med å bruke 20-30 minutter i dusjen og så lenge tør jeg ikke la han ligge alene :sjenert:

Skrevet

Ja det kan minne om frysninger ja!

Jeg har døra på gløtt mens jeg dusjer og da hører jeg henne. I tillegg vet jeg hun sover noen timer når hun først har sovnet og da er det ikke så stress om jeg tar meg en dusj. Men jeg stikker gjerne ut og ser før jeg begynner med egenpleien da. ;)

Nå kommer pappa'n snart hjem fra jobb. Har fått ryddet litt her nå jeg. Godt det. Lillesmile sover enda så jeg får prøve å lage litt middagsmat her ;)

Skrevet

Her var det mye puppeprat. Alt hva jeg ikke kan om graviditet og babygreier! :klø:

Ha en fin helg, smile, lillesmile og smilemannen! :klem:

Skrevet
Ha en fin helg :klem:

Takk for det! Den har vært bra ;)

Her var det mye puppeprat. Alt hva jeg ikke kan om graviditet og babygreier! :klø:

Ha en fin helg, smile, lillesmile og smilemannen! :klem:

Takk for det :kose:

Kunne ikke alt jeg heller kylling, men utrolig hva man lærer etterhvert!

God helg til smile-familien! :klem:

Takk skal du ha! :smile:

Helgen har vært veldig bra. Lillesmile har vært et prakteksemplar å vise frem til besøket vårt. Nå smiler hun fra øre til øre og sjarmerer alle mann! :hjerter_rundt:

I natt sovnet hun 23.30 og sov fire timer. Etter en rask amming og raping sovna hun raskt i sengen og sov til klokka 7 så vi har ingen ting å klage på! :rødme:

I dag har vi kosa oss med deilig grillmat og jeg har sittet lenge i :sol: Ser jeg er litt blekere enn alle andre som fikk med seg varmeperioden.... Men det kan vi jo gjøre noe med! :rosasmil:

Nå er det noen som har litt matlyd her. Kommer sterkere tilbake til uka tenker jeg.

:vinke:

Skrevet

Jeg får aldri rapet henne om nattan jeg, for jeg sovner :sjenert: Men hun virker ikke plaget av det da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...