Mrs N Skrevet 25. juni 2007 #3941 Skrevet 25. juni 2007 Du må prøve å la være å klø vet du. Det blir ikke bedre dessverre Hvordan går det med gulpingen nå forresten?
smile Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #3942 Skrevet 25. juni 2007 Gulpingen vedvarer. Hadde en runde i natt men hun virker ikke slapp og uopplagt så jeg venter og ser an. Skal uansett på kontroll på torsdag. Jeg prøver alt jeg kan å ikke klø men det dukker jo opp overalt jo! Nå ser ikke albuene mine ut.... Ringte faslegen min og bestilte 6 ukers-kontroll til meg. Samtidig spurte jeg om det med elveblesten og de skrev ut allergimedisin på resept med en gang! :juhu: Så nå skal jeg til apoteket! Men jeg bør absolutt få ammet lillesmile før jeg drar for hun har sovet mange timer og det er et lite stykke å kjøre til apoteket så jeg blir nok borte en liten stund. Lurer på å vekke henne....
Mrs N Skrevet 25. juni 2007 #3943 Skrevet 25. juni 2007 Det er vanligvis ikke noe problem å vekke småbarna for litt amming hvis man må ut/gjøre noe
smile Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #3944 Skrevet 25. juni 2007 Det passet veldig bra å vekke henne. Får bare så vondt av henne da for hun blir litt smågrinete og det kan jeg jo skjønne! Jeg liker jo ikke å bli vekket selv Nå har jeg endelig fått allergimedisin med trekant på!! Jeg klør ikke sååå mye nå men jeg klarer ikke helt å la være. Fingrene er så hoven at jeg klarer ikke bøye de. Jaja, nok syting. Nå skal jeg på vaskerommet og henge opp og ta ned rene klær, nå har vi ingen rene klær på plass til lillesmile. Sånn går det når hun gulper sånn. :rosasmil: Nå har vi forresten hatt besøksfri dag i går og i dag. Deilig!
smile Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #3945 Skrevet 25. juni 2007 Jeg har forresten kjøpt NUK smokk og idag og nå tok hun et sug før hun spytta den ut! Fremgang!
Impala Skrevet 25. juni 2007 #3946 Skrevet 25. juni 2007 Håper du får bukt med elveblesten nå da Ellers så høres det jo fremdeles ut som alt er bare velstand
smile Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #3947 Skrevet 25. juni 2007 Ja nå bør den gi seg snart! Det er velstand ja. Mannen har ødelagt beinet sitt så i dag er vi litt amputert begge to men lillesmile er så snill! :rødme: Det er godt det!
Gjest uri Skrevet 25. juni 2007 #3948 Skrevet 25. juni 2007 Vi brukte og NUK smokk de første mnd da mini var nyfødt, etterhvert gikk vi over til noen som vi kjøpte på Cubus.. Husker ikke hva de het, men de hadde kulehode.. Har aldri fått det til med helt flate smokker.. Håper lillesmile får det til med NUK'en.. Det er veldig greit å putte inn når det passer for mamsen og papsen... Og veldig god trøst etterhvert
smile Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #3949 Skrevet 25. juni 2007 Kjøpte de på cubus også faktisk men de er litt større enn NUK så jeg må nok vente med de. Men håper det går seg til nå!!
Gjest uri Skrevet 25. juni 2007 #3950 Skrevet 25. juni 2007 mm.. Vente til hun er en sånn sirka 3 mnd.. Mener å huske vi hadde dem da eldstejenta ble døpt!! Og da var hun 3 mnd.. I den tid var de gruelig stygge, enten knall grønne, knall blå eller knall rød.. Ikke spesielt søtt og jentete.. Men mener å huske at de kom med finere farger da vi begynte til mini...
Gjest Madden Skrevet 25. juni 2007 #3951 Skrevet 25. juni 2007 Huff...elveblest er ikke noe godt! Håper du blir fort bra igjen!!
angelou Skrevet 26. juni 2007 #3952 Skrevet 26. juni 2007 Å - elveblest er VONDT, stakkars deg Håper du blir fort bedre
smile Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #3953 Skrevet 26. juni 2007 mm.. Vente til hun er en sånn sirka 3 mnd.. Mener å huske vi hadde dem da eldstejenta ble døpt!! Og da var hun 3 mnd.. I den tid var de gruelig stygge, enten knall grønne, knall blå eller knall rød.. Ikke spesielt søtt og jentete.. Men mener å huske at de kom med finere farger da vi begynte til mini... Nå har jeg funnet de i rosa ja! :rosasmil: Vi skulle gjerne fått tatt henne til å ta smokk allerede nå for hun har et suttebehov og kan ikke bruke meg som smokk. I tillegg bruker hun hendene, fingrene og da er det mye letter å avvenne med smokk enn med en finger i 7-årsalderen.... Huff...elveblest er ikke noe godt! Håper du blir fort bra igjen!! Takk for det. Det er IKKE noe godt nei! Å - elveblest er VONDT, stakkars deg Håper du blir fort bedre Takk for det Angelou! ********************************* I går kveld var jeg rett og slett uggen og sliten. Sikkert mye pga elveblesten. Mannen var snill og tok lillesmile så jeg fikk lagt meg tidlig. Det var godt. Trodde egentlig disse allergimedisinene skulle hjelpe enda mer jeg... Det klør ikke fullt så mye nå men det er langt fra bra. Fingrene og hendene mine er så hovne som de aldri har vært før. Det beste er å la kaldt vann renne over de men jeg tør ikke pga fare for brystbetennelse.... :slåss: I dag skinner endelig her!!! Har sovet litt nå igjen sammen med lillesmile men nå lurer jeg på om jeg skal ta henne med meg ut så kan hun sove i vogna. Flere dager siden sist nå pga alt regnet. Det ser jammen meg ut til at vi har besøksfri dag i dag også! Det er jo helt utrolig, nesten så jeg får litt nykker av å være så anti-sosial!
smile Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #3954 Skrevet 26. juni 2007 I dag er forresten lillesmile 3 uker allerede!!! :rødme: Som tiden flyr avgårde! Har kjent litt stikkinger i det ene brystet i dag. Ser ikke at det er rødt men nå har jeg massert og pumpet så får vi se om det hjelper på. Har IKKE lyst på noe ny antibiotika-kur nå! Og ny elveblest!
Mrs N Skrevet 26. juni 2007 #3955 Skrevet 26. juni 2007 Å føle seg uggen og ha stikkinger er i brystet er tegn på brystbetennelse da. Anbefaler hyppig tømming av brystet før du må gå til legen å få mer antibiotika
angelou Skrevet 27. juni 2007 #3958 Skrevet 27. juni 2007 Uff, enda dere kunne fått sluppet disse plagene
Gjest Madden Skrevet 27. juni 2007 #3959 Skrevet 27. juni 2007 Blir nesten litt skremt over hvor mye styr det kan bli med disse puppene jeg altså!! De skulle definitivt vært bedre konstruert...må være designet av en mann det er sikkert... Håper at det går bedre og at du slipper noe betennelse!!
Pi@ Skrevet 28. juni 2007 #3960 Skrevet 28. juni 2007 Blir nesten litt skremt over hvor mye styr det kan bli med disse puppene jeg altså!! De skulle definitivt vært bedre konstruert...må være designet av en mann det er sikkert... Håper at det går bedre og at du slipper noe betennelse!! Litt skremt jeg også .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå