Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Deilig med så snill unge :rødme: Litt mer skeptisk til prosjektil-bærsjing og sprutgulping (gjennom nesen?! :overrasket: ), men man venner seg vel til det meste... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja man blir fort imun! :ler:

Men nå har jeg sett det verste av det verste på tv'n om omskjæring av somalske jenter. Helt grusomt!!!! :tristbla:

Skrevet

Pass på puppene dine når du skal i fryseren.. Man kan fryse på seg en brystbetennelse...

Skrevet

Orker ikke se sånt jeg, er så feig at jeg skifter kanal. Det er ille nok å lese om, jeg trenger egentlig ikke se det også....

Skrevet
Pass på puppene dine når du skal i fryseren.. Man kan fryse på seg en brystbetennelse...

:Nikke: Har hansker som ligger fast ved fryseren og ytterjakkene henger en meter fra så her passe vi på!!!! :ler:

Orker ikke se sånt jeg, er så feig at jeg skifter kanal. Det er ille nok å lese om, jeg trenger egentlig ikke se det også....

Vi så jo heldigvis ikke selve greiene men vi hørte og det var mer enn nok. Så beskrev de hva de gjorde.... Men huff, jeg skulle visst ikke sett eller hørt om det jeg heller men det er jo faktisk rene fakta. Melken rant da jeg så innslaget og jeg gråter nesten her jeg sitter... Emosjonell? Jeg?

Skrevet

:vinke: så sidene flyr her inne med deg da :) Men nå har jeg prøvd å oppdatere meg litt. Veldig koselig å lese om livet deres med lille smile! Men du er klar over at dagboken din fortsatt ligger under graviditetsdagbøkene enda? :-D

:klem:

Skrevet

Hei Loevinna! :klem:

Ja jeg er klar over det.... Har ikke surret meg til å skifte navn og komme under generell men det kan jeg sikkert fikse snart.

Sidene flyr visst her ja og det gjør dessverre dagene også!

Skrevet
Men nå har jeg sett det verste av det verste på tv'n om omskjæring av somalske jenter. Helt grusomt!!!! :tristbla:

Huff, det så jeg også. Ikke gøy nei :tristbla:

Lurer på hva som foregår oppi hodene på folk i det landet der...

Skrevet

Høres ut som du koser deg, til tross for bæsj og gulp og alt som følger med! ;)

Håper bekkenet ditt blir bedre, mitt kan finne på å krangle ennå hvis jeg har anstrengt det for mye.

Kjempekoselig å følge med her :klem:

Skrevet

Så koselig å lese om dagene deres med lillesmile! :rødme: Hun høres ut som ei herlig lita tulle, selvom hun bærsjer ut veggen da :ler:

Jeg klarte ikke å se det programmet, jeg... Helt grusomt :( Jeg kan rett og slett ikke fatte at folk får seg til å gjøre sånt... :frustrert:

Ha en flotters dag da, vennen!

Diger :klem:

Skrevet
Huff, det så jeg også. Ikke gøy nei :tristbla:

Lurer på hva som foregår oppi hodene på folk i det landet der...

Ja det var helt grusomt! Jeg skulle aldri ha sett det. Har tenkt så mye på det etterpå og nesten så jeg gråter og klemmer jenta mi inntil meg og er så glad det ALDRI skal skje henne!

:klem:

:kose:

Høres ut som du koser deg, til tross for bæsj og gulp og alt som følger med! ;)

Håper bekkenet ditt blir bedre, mitt kan finne på å krangle ennå hvis jeg har anstrengt det for mye.

Kjempekoselig å følge med her :klem:

Ja vi koser oss! Bekkenet kommer seg vel sakte men sikkert men jeg må trene nå etterpå for at det skal bli bra ellers kan jeg også bli plaget i lang tid.

Så koselig å lese om dagene deres med lillesmile! :rødme: Hun høres ut som ei herlig lita tulle, selvom hun bærsjer ut veggen da :ler:

Jeg klarte ikke å se det programmet, jeg... Helt grusomt :( Jeg kan rett og slett ikke fatte at folk får seg til å gjøre sånt... :frustrert:

Ha en flotters dag da, vennen!

Diger :klem:

:hallo: Ja hun er rett og slett herlig og den store bonusen er at hun er så snill!

Du kan bare være glad du ikke så det! Det skulle ikke jeg gjort heller.

Skrevet (endret)

Jeg har fått elveblest etter antibiotikaen!!!! :sur: :blaaveis: :murvegg::tannverk::sinnatagg::sinna::twisted: :icon_frown:

Og jeg klør noe sinnsykt!!!! Trodde først det var myggstikk etter at jeg satt ute litt i går ettermiddag men det har spredd seg overalt, til og med under fotsålene så jeg holder på å bli sprø. Tror jeg må ta meg en ny :dusje: igjen.... Det hjelper å stå der litt.

Endret av smile
Skrevet

Da er jeg i generell dagbok igjen og slutt på graviditet for denne gang! Deilig!!! :hoppe:

Skrevet

Du kan sikkert få noe salve som lindrer litt på apoteket, det hørtes særdeles plagsomt ut. Under fotsålene?? :overrasket:

Skrevet
Da er jeg i generell dagbok igjen og slutt på graviditet for denne gang! Deilig!!! :hoppe:

Synes ikke det er så lenge siden du flyttet andre veien... :ler:

Skrevet (endret)
Du kan sikkert få noe salve som lindrer litt på apoteket, det hørtes særdeles plagsomt ut. Under fotsålene?? :overrasket:

Ja jeg kan visst ta noen allergitabl. som kan hjelpe men det står jo at det skal gi seg ganske raskt igjen.. Men det ser jo ut som om jeg er forslått. Kan ikke gå på apoteket med det ene øyet mitt som er hovnet opp! :ler:

Synes ikke det er så lenge siden du flyttet andre veien... :ler:

Sant det! Om ikke så lenge er jeg nok i gravidbøkene igjen vet du :ler: Nei jeg håper vel egentlig ikke det enda. Huff...

Endret av smile
Skrevet
Ja jeg kan visst ta noen allergitabl. som kan hjelpe men det står jo at det skal gi seg ganske raskt igjen.. Men det ser jo ut som om jeg er forslått. Kan ikke gå på apoteket med det ene øyet mitt som er hovnet opp! :ler:

:ler: De har sikkert sett det før.

Sant det! Om ikke så lenge er jeg nok i gravidbøkene igjen vet du :ler: Nei jeg håper vel egentlig ikke det enda. Huff...

Man hører jo om de som er gravide igjen på 6-ukers-kontrollen, men det er kanskje ikke noe å trakte etter... ;)

Skrevet

Elveblest er grusomt! Håper du blir kvitt det fort :)

Håper dere har det fint :)

Skrevet
Man hører jo om de som er gravide igjen på 6-ukers-kontrollen, men det er kanskje ikke noe å trakte etter... ;)

Det blir IKKE meg! Og foreløpig må det skje som hos jomfru Maria isåfall :ler:

Huff, jeg må innrømme jeg hadde blitt rimelig fortvila om det skulle skje de første månedene nå....

Elveblest er grusomt! Håper du blir kvitt det fort :)

Håper dere har det fint :)

Ja det er helt skrekkelig! En blir helt desperat etter å :klø: !!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...