angelou Skrevet 22. juni 2007 #3902 Skrevet 22. juni 2007 Det rasler i eggstokkene mine også, eller vent............................................................................jegtror det er babyen som sparker fordi h*n gleder seg til å komme ut Ha ei fin helg vennen
Mrs N Skrevet 22. juni 2007 #3903 Skrevet 22. juni 2007 Du får vente til 6 ukerskontrollen vet du. Da kan de jo sjekke om stinga har blitt borte eller ikke. Jeg har ei venninne som trodde hun fikk sting som skulle bli borte av seg selv, men når hun kom til 6 ukerskontrollen fikk hun beskjed om at de hadde sydd med feil type tråd
smile Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #3905 Skrevet 22. juni 2007 Kos deg masse!!! :rødme: Natti natt Det skal vi Åh, så koselig å lese om hvordan dere har det! :rødme: *kjenner det rasler litt ekstra i eggstokkene* Ja det er veldig stas! Jeg håper virkelig eggstokkene dine slipper å rasle så veldig mye mer nå!!! At det heller kan bli en der!!! Håper du får en fin fredag og en fin helg! Takk det samme!!! Håper dere får en fin helg Takk det samme Impala!
smile Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #3906 Skrevet 22. juni 2007 Det rasler i eggstokkene mine også, eller vent............................................................................jegtror det er babyen som sparker fordi h*n gleder seg til å komme ut Ha ei fin helg vennen :rødme: H*n gleder seg nok ja men den har det nok som plommen i egget i mageposen din enda!!! :juhu: Så blir den bare deiligere og deiligere jo lenger den får bodd der! God helg til dere også! Du får vente til 6 ukerskontrollen vet du. Da kan de jo sjekke om stinga har blitt borte eller ikke. Jeg har ei venninne som trodde hun fikk sting som skulle bli borte av seg selv, men når hun kom til 6 ukerskontrollen fikk hun beskjed om at de hadde sydd med feil type tråd Huff!! Det hørtes ikke bra ut! Det er jo infeksjonsfare med sånt da! God helg God helg til deg også vennen!
smile Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #3907 Skrevet 22. juni 2007 Så koselig med mye besøk! I dag har vi virkelig prøvd oss! Først var jeg innom jobben og spiste en god lunsj med de. Der fikk vi en kjempestor, flott blomst! Det var veldig hyggelig! Så stakk jeg og lillesmile en snartur på butikken. Jeg kjøpte den første rosa buksen (alle kjøper jo kjoler jo! Det er ikke så praktisk akkurat...) Så kjøpte jeg meg en ny ammebh til 300,- :dåne: Har kjøpt inn en annen type smokk også i håp om at hun vil ta den. Hun brekker seg jo av den andre men suttebehovet er ganske stort så jeg vil heller avvenne henne med smokk enn tottene i 7-årsalder.... Nå håper jeg vi rekker å middag for sjarmtrollet våkner. Forresten hadde jeg bare en amming i natt!!! :rødme:
Petra Prøvedokke Skrevet 22. juni 2007 #3908 Skrevet 22. juni 2007 fortsatt idyll i smileheimen ser jeg! det er bra høres ut som dere koser dere - jeg gleder meg såååå til lille sprett kommer nå! ha en super helg!
Impala Skrevet 22. juni 2007 #3909 Skrevet 22. juni 2007 Så heldig du har vært med lillesmile Jeg ønsker meg også en så snill unge ja.
iss Skrevet 22. juni 2007 #3910 Skrevet 22. juni 2007 Åssen smokk har du kjøpt? Jeg syntes tulla vår brakk seg av de digre suttene i starten jeg og. Den som fungerer hos oss er NUK. Den tuppen er litt annerledes enn de andre, men en butt ende med plass for tungen dems.. Ellers så må du passe på at tungen er godt under når du setter inn smokken i starten, ellers brekker de seg.. Nå når vi er nødt til å gi flaske en periode, så er NUK flaska med samme tut stor sukess. Melka kommer ikkke så fort som på de andre flaskene, og hun sluker ikke luft (noe hun gjør i ekstreme mengder med de andre flaskene). Så jeg er en stor NUK fan
smile Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #3911 Skrevet 23. juni 2007 fortsatt idyll i smileheimen ser jeg! det er bra høres ut som dere koser dere - jeg gleder meg såååå til lille sprett kommer nå! ha en super helg! Ja jeg kan ikke klage altså! Ha en super helg du også Petra P og kanskje som mamma??? Så heldig du har vært med lillesmile Jeg ønsker meg også en så snill unge ja. Ja vi synes vi er kjempeheldige. Det er nesten så en ikke tør håpe på så snill unge. :rødme: Åssen smokk har du kjøpt? Jeg syntes tulla vår brakk seg av de digre suttene i starten jeg og. Den som fungerer hos oss er NUK. Den tuppen er litt annerledes enn de andre, men en butt ende med plass for tungen dems.. Ellers så må du passe på at tungen er godt under når du setter inn smokken i starten, ellers brekker de seg.. Nå når vi er nødt til å gi flaske en periode, så er NUK flaska med samme tut stor sukess. Melka kommer ikkke så fort som på de andre flaskene, og hun sluker ikke luft (noe hun gjør i ekstreme mengder med de andre flaskene). Så jeg er en stor NUK fan Usj, jeg husker jo ikke hva de heter jeg... MAM??? Nei, jeg vet ikke. I går fant jeg iallefall en annen type på cubus som har en annen tut men jeg har også hørt om den NUK med annen tut som jeg har fått anbefalt. Det var bare at i går orka jeg ikke gå over til det kjøpesenteret og kjøpe for jeg var så sliten i bekkenet... Men vi kan se over helga. Har bare kjøpt silikonsmokker jeg da. Det hjelper vel for hver dag som går og hun vokser også for smokkene virker for store selv om det er fra 0 mnd. ******************* Lillesmile er litt urolig om kveldene, ikke sånn at hun bare skriker men skal av og på puppen, sitte i fanget og ha litt oppmerksomhet. I går vekket vi henne litt forsent så hun sovna ikke før halv-to. Da har hun vært mer eller mindre våken i 5 timer. Sånn pleier det å være. Men fra nå tror jeg vi må vekke henne i 18-tiden så vi kan komme oss i seng tror jeg. Men når hun først sovner sover hun jo. I natt var det 4 1/2 time før neste amming. Da hadde hun bæsja på seg så jeg måtte opp og skifte og tror du ikke hun bæsjet en sprut som stod rett inn i flisveggen!!! Skikkelig trøkk i den!!! Nå må jeg gjøre litt og klesvasken er igjen blitt enorm! Skal vaske opp noen nye klær hun har fått som jeg kan kle på henne i kveld på st.hans :rødme: Tenker å ta meg en tur til ei veninne for mannen skal møte noen kamerater. Er veldig klar for en rolig kveld jeg. Nei, nå må jeg sette i gang. Oi, kanskje jeg skal kle på meg også, sitter visst i morgenkåpa enda!
Mrs N Skrevet 23. juni 2007 #3912 Skrevet 23. juni 2007 Du er ikke den eneste som sitter i morgenkåpa til langt utpå ettermiddagen Hvordan går det med bekkenet for tida da? Sliter enda litt? Vet du noe om når/om det blir bedre etterhvert eller?
Gjest uri Skrevet 23. juni 2007 #3913 Skrevet 23. juni 2007 Bæsje opp etter flisene ja!! Er bare så koselig å lese her altså.. Mye jeg har glemt må jeg si.. Våkenetter fortrenges ganske fort.. Men tror kanskje ikke vi hadde så mange av dem, husker kun EN, med eldstejenta.. Var nok fler, bare jeg ikke har lagt det til minne. Kos deg masse i kveld.. Rolig kveld hørtes herlig ut..
smile Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #3914 Skrevet 24. juni 2007 Du er ikke den eneste som sitter i morgenkåpa til langt utpå ettermiddagen Hvordan går det med bekkenet for tida da? Sliter enda litt? Vet du noe om når/om det blir bedre etterhvert eller? Godt å høre det da Mrs.N men i dag var jeg i klærne kl. 9 men jeg havner nok på sofaen nå ganske snart og sover litt. Bekkenet er vel som det var før fødselen nå tror jeg. Jeg må nok vente noen måneder før jeg blir bra og har ikke lov til å gå på trilletur eller noe på flere uker enda selv om jeg føler meg bedre.... Så jeg vet ikke helt fremgangen i dette. Jeg skal bestille meg treningstimer hos fysion nå igjen. Bæsje opp etter flisene ja!! Er bare så koselig å lese her altså.. Mye jeg har glemt må jeg si.. Våkenetter fortrenges ganske fort.. Men tror kanskje ikke vi hadde så mange av dem, husker kun EN, med eldstejenta.. Var nok fler, bare jeg ikke har lagt det til minne. Kos deg masse i kveld.. Rolig kveld hørtes herlig ut.. Ja det er ikke tull engang det med bæsjinga. Men greit hun tok det på flisene for jeg bare spylte det bort med dusjen. Godt du glemmer noe av det da men jeg håper ikke jeg glemmer alt selv om det føles som om jeg gjør det om dagen **************** Vi hadde en fin kveld i går. Men lillesmile har begynt å spy igjen!!! Hun spydde endel på sykhuset også så var det en ukes pause og nå er det på'n igjen. Da snakker vi ikke om gulp men rett og slett så store mengder at det tyter ut gjennom nese og spruten bare står ut.... Tror jeg må kontakte helsestasjonen og høre over helga. Skal dit på kontroll mot helgen men jeg synes det er lenge til. Blir nesten litt bekymret.... I dag har jeg endelig sett . Har regnet bra her i det siste må jeg si.... Nå har lillesmile sovnet så da tror jeg at jeg skal sove litt også. Hun sovnet ikke før halv-to i natt heller....
Impala Skrevet 24. juni 2007 #3915 Skrevet 24. juni 2007 Da syns jeg du skal utnytte at hun sover, og ta deg en lur selv også ja
Mrs N Skrevet 24. juni 2007 #3916 Skrevet 24. juni 2007 Det er ikke pent å oppleve at de sprutgulper (som det så pent heter), men noen babyer er bare slik dessverre. Noen ganger kan det være et tegn på sykdom ja, så det er best å få det sjekket. Jeg vet at noen veier babyen før mat, etter mat og etter gulping. På den måten vet man nøyaktig hvor mye det er igjen i magen. Jeg fant frem dette kjempesøte antrekket til Tiny i går. Badet han så han duftet Johnson-babysåpe () og 10 minutter etter påkledning gulpet han opp masse over hele seg selv, meg, ullteppet, gulpekluten, 2 sofaputer og nedover utsiden av sofaen Egentlig er babyer ganske utspekulerte tror jeg
smile Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #3917 Skrevet 24. juni 2007 Det pisker ned med regn ute nå!!!! Impala: Ja en må sove når en har mulighet ellers blir jeg helt råtten i kroppen. Merker jeg fortsatt er sliten etter fødselen.... Mrs N: Ja noen babyer gulper mer enn andre men dette er ikke normalt og bra over tid. Det sa de på sykehuset også. Så får vi se an litt nå. Hun hadde jo lagt på seg over gjennomsnittet da vi veide henne tidligere i uken. Synes det høres VELDIG kjent ut det med å ta fram fine klær. Sist gang pakket jeg henne inn i en gulpeklut over alle finklærne og jammen meg holdt det til vi var fremme til de vi skulle på beøsk hos *************************** Litt matlei jeg... Er blitt skikkelig sløv så jeg orker ikke å lage middag og komme med forslag.... Skikkelig sløv kjerring! Men det beste er at det bryr meg ikke. Stakkars mannen!!! Men nå tror jeg at jeg må finne noe i fryseren allikevel....
smile Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #3920 Skrevet 24. juni 2007 Lenge leve ferdigmaten Men er det noe god ferdigmat da??? Jeg er jo oppvokst med alt som er hjemmelaget Så koselig å lese at det går bra hos dere Ja vi er veldig glad for det. Det er jo ingen selvfølge akkurat! ******************* Nå skal jeg sette en pizzadeig! Men jeg er ikke helt opplagt til å prøve ut med løk enda så det lar vi vente til vi har litt mer overskudd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå