angelou Skrevet 20. juni 2007 #3882 Skrevet 20. juni 2007 Skjønner godt at du ikke vil legge ut bilder, det kommer ikke jeg til å gjøre heller Så herlig lille snuppa høres ut, ååå, nesten så jeg ikke greier å vente jeg
smile Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3883 Skrevet 21. juni 2007 Herlig lesning!! :rødme: Jeg gleder meg bare mer og mer til vi kommer så langt vi også!! Vaflene er servert forresten!! Ja det er bare å glede seg!!!! Det kan ikke sammenlignes med noe annet! :rødme: Deilige vafler! åååå men jeg lengter etter en liten bebiss når jeg er her å leser :rødme: Det er herlig med store jenter altså, men det er noe heeelt eget med disse små nurka!!! Nyt det, plutselig går hun på skole.. Kan du ikke bare lage en liten bebiss da!??? Skole ja... Er redd for at tiden flyr fra meg ja! Så koselig dere har det :rødme: Høres kjempekoselig ut! Ja det er skikkelig stas! Enda mere stas enn jeg trodde det skulle bli. Skjønner godt at du ikke vil legge ut bilder, det kommer ikke jeg til å gjøre heller Så herlig lille snuppa høres ut, ååå, nesten så jeg ikke greier å vente jeg Nei, det gjelder å sette en grense så får vi ta den der. Ventetiden er så verdt det, selv om en venter og lengter hver en time!!!
smile Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3884 Skrevet 21. juni 2007 I går var jordmor på hjemmebeøsk. Det var koselig! Lillesmile tok tidenes største gulp med en gang hun kom og jordmor ble nesten bekymret over den digre gulpen men jeg har ikke sett henne gulpet så mye før så vi håper det var engangs. Lillesmile har iallefall lagt på seg kjempefint så nå veier hun 3,9 kg. Ser det på henne også at hun forandrer seg. Det siste døgnet har hun forresten gulpet ekstremt mye! Lurer på hvorfor? :klø: Har hatt flere gulpefrie dager nå... Så i dag startet vi dagen med et bad. :rødme: Hun er så glad i det. Nå venter vi besøk. Har apnet litt mere dører nå og merker jeg tåler mer også. Det er jo veldig hyggelig å vise henne bort da. Nesten så jeg ikke tør si det høyt men jeg synes hun er så snill. I natt hadde vi bare en amming og alt var unnagjort på en halvtime, la henne i senga og hun sov nye 4 1/2 time. Bestillingen av et snilt barn på natten ble iallefall oppfyllt så får vi håpe det holder!
Mrs N Skrevet 21. juni 2007 #3885 Skrevet 21. juni 2007 Hvis hun gulper mye så har hun kanskje enten fått for mye mat, eller har fått ned mye luft. Tar du en pause i ammingen for å få opp litt luft eller?
smile Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3886 Skrevet 21. juni 2007 Ja jeg prøver det. Fikk det tipset på sykehuset også men problemet er at jeg har ekstremt mye melk og lillesmile er flink til å suge så selv om jeg tar henne opp etter ett minutt, hun raper og jeg legger henne til puppen igjen så kommer det opp igjen. Det går jo an at lukkemuskelen hennes er slapp men på en uke nå så har hun nesten vært gulpefri men det siste døgnet har vært helt ekstremt!!!
Mrs N Skrevet 21. juni 2007 #3887 Skrevet 21. juni 2007 Hmm. Ja, da så. Vel, hvis det fortsetter og det virker som om at hun ikke får i seg nok mat så ta en telefon til legen du. Hvis hun virker mett og fornøyd så er det nok bare at hun tar i seg mer enn det er plass til
smile Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3889 Skrevet 21. juni 2007 Mrs.N: det er nok helst det siste ja. Hun har et stort sugebehov i tillegg til all min melk. Hun har lagt på seg bra og mer enn gjennomsnittet da vi veide henne i går men det kunne jo vært greit å slippe all denne spyinga.... Eeyore: I kveld sitter jeg hjemme alene. Jeg har gjort det flere kvelder altså men det er alltid litt ekstra pes på kvelden. Lillesmile er mye våken og hun skal helst sitte på armen eller henge i puppen. Det er kjekt å kose altså men det kan være litt slitsomt også. Tror jeg skal laste ned noe musikk mens jeg bysser...
Gjest uri Skrevet 21. juni 2007 #3890 Skrevet 21. juni 2007 Kan du ikke bare lage en liten bebiss da!??? Veldig gjerne!! Vi øver ofte.... ehhh.. Nei.. Ingen mer baby!! Er veldig glad for at mannen ikke kan lage flere bebisser, og har ikke tenkt å låne en som kan!!!
smile Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3892 Skrevet 21. juni 2007 Forresten er det ikke så lenge før jeg er klar for å øve til en søster eller bror jeg heller men jeg må innrømme jeg gruer meg litt... Lurer på om det gjør litt vondt første gangen?? :klø:
Gjest uri Skrevet 21. juni 2007 #3893 Skrevet 21. juni 2007 Låne en som kan!!! Forresten er det ikke så lenge før jeg er klar for å øve til en søster eller bror jeg heller men jeg må innrømme jeg gruer meg litt... Lurer på om det gjør litt vondt første gangen?? :klø: Ta det med ro, slapp av, og bruk god tid.. Det er litt nytt første gangen.. Og rart... Jeg slet en del med alle forandringene.. Men da vi først var i gang, glemte jeg slike ting.. Det går nok så bra atte
smile Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3894 Skrevet 21. juni 2007 Ta det med ro, slapp av, og bruk god tid.. Det er litt nytt første gangen.. Og rart... Jeg slet en del med alle forandringene.. Men da vi først var i gang, glemte jeg slike ting.. Det går nok så bra atte Hmmm, kan jo bli spennende. Men jeg vil vente litt til altså. Så at en tråd fra stinga løsna så sent som i går og da er det greit å være sikker på at det er grodd først. Men takk for tips
Gjest uri Skrevet 21. juni 2007 #3895 Skrevet 21. juni 2007 U welkome Er kanskje litt greit å vente litt til om der fortsatt sitter sting igjen.. Det er vel det som blir anbefalt og.. Mtp infeksjoner og sånt!?!? Jeg hadde bare to sting, første gang, og de forsvant fort.. Andre gang ingen, så vi trengde ikke tenke på slike ting..
Gjest Madden Skrevet 21. juni 2007 #3896 Skrevet 21. juni 2007 Innom med en god ...jeg merker at jeg er her inne ofte og suuuuger til meg informasjon! Er igrunnen veldig lærerikt å lese om dem som går veien før meg! Ikke det at jeg skal ta sorger og bekymringer på forskudd, men det er jo greit å ha tenkt igjennom en del ting, og være forberedt på at alt ikke bestandig blir som man har tenkt seg på forhånd! Godt å lese at lillesnuppa legger på seg og at du har nok melk! Ingenting som er bedre enn det!!!
smile Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3897 Skrevet 21. juni 2007 Uri: Ja vi venter nok litt men må uansett bruke dong fra første visitt før 6 uker pga infeksjonsfaren. Jeg spurte hvor mange sting jeg hadde men de telte ikke det lenger sa hun. Det gikk fra grad 1 til 5 og jeg hadde 1, altså det minste. Madden: Godt det er noen tips å få da. Er jo rimelig nytt for oss også enda, men det er bare å glede seg!!! :juhu: Nå er det mattid igjen! Natta!
Catus Skrevet 21. juni 2007 #3899 Skrevet 21. juni 2007 Åh, så koselig å lese om hvordan dere har det! :rødme: *kjenner det rasler litt ekstra i eggstokkene*
iingvild Skrevet 21. juni 2007 #3900 Skrevet 21. juni 2007 Håper du får en fin fredag og en fin helg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå