Eeyore Skrevet 17. juni 2007 #3861 Skrevet 17. juni 2007 Innom og oppdaterer meg. Håper besøket har gått bra i helgen, og at dere har fått vist frem prinsessa. Synes du er flink til å begrense besøkene, det er viktig å sette grenser så man ikke blir for sliten
Petra Prøvedokke Skrevet 18. juni 2007 #3862 Skrevet 18. juni 2007 ha en fin mandag, smile! kos deg med den lille prinsessen :rødme:
smile Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #3863 Skrevet 18. juni 2007 Mrs. N, kosejoker, Impala, Madden, Eeyore og Petra Prøvedokke: Jeg tror det er kjempeviktig å begrense besøket. I dag har vi satt av "fridag" igjen. Skal bli godt det selv om jeg merker at formen kommer seg litt etter litt for hver dag som går. I går hadde vi besøk store deler av dagen men det gikk kjempebra og det var så hyggelig!!! Det er jo så gøy å vise fram det lille nurket! Sa nei til noen i helga som hadde lyst til å stikke innom men jeg tror de syntes det var helt greit. I natt var lillesmile som en drøm. Sov 4 timer, ammet og la henne rett i senga si selv og sov 4 nye timer! Trodde ikke mine egne øyne da vi våknet kl.9 Hun vil mer enn gjerne sove på armen etter ammestunden og våkner med en gang jeg legger henne fra meg men i natt gikk det helt smertefritt to ganger på rad!!! Søvn betyr mye om dagen altså! Nå er det tid for en igjen. Synes det stinker gamp av meg hele tiden jeg. Svetter vel av meg mange kg i uka tror jeg, og spesielt om natta. Æsj! Ekkelt å våkne bløt i senga! Jeg har forresten gått ned 12-13 kg allerede, men fortsatt er de noen kilo igjen da.... Nå må jeg ringe den dumme legen min som har glemt å skrive ut antibiotika til meg. Heldigvis fikk jeg mange tabl.da jeg var på legevakta men for ett surrehode da...
smile Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #3865 Skrevet 18. juni 2007 Vi har det koselig altså! Og mer og mer kos blir det ser jeg nå når ting går seg til!
Mrs N Skrevet 18. juni 2007 #3866 Skrevet 18. juni 2007 Så koselig det er å lese her inne Søvn er verdt gull nå ja! Tiny sov faktisk 4,5 timer i strekk i natt. Jeg synes det var så lenge at jeg faktisk våknet flere ganger etter 3 timer og måtte dytte litt på ham for å sjekke at han fremdeles levde Jeg har faktisk gått glipp av denne berømte svetten som alle snakker om :klø: Har gått ned 17 kilo da og ligger nå 6 kilo under startsvekt.
smile Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #3867 Skrevet 18. juni 2007 Mrs.N : 17 kg og 6 under startvekt!!!!! Hørtes ikke bra ut eller tåler du det??? Du skal være veldig glad du slipper den berømte svetten. Det er et slit! Nå har jeg endelig kommet igjennom på legekontoret og legen har ikke skrevet at jeg har fått medisin engang så da er det ikke rart at min pencilin aldri kommer. Spurte jo om å få resept da jeg var der også sånn at jeg hadde kontroll på dette selv ( ja, det liker vi ) men det mente han ikke var nødvendig. Nå er det NØDT til å dukke opp medisin i løpet av kvelden for jeg tar ikke pause i pencilin fordi de surrer altså!!!
Gjest uri Skrevet 18. juni 2007 #3869 Skrevet 18. juni 2007 Å den svetten ja.. For noe herk.. Slet med det begge gangene.. Har kanskje med at det var sommer og, men.. Jeg var ingen svetter før, men etter mini kom, svetter jeg nå for ingenting.. Er helt på tryne, så når jeg trener, ser det jo ut som jeg har gjort en kjempejobb... Men slik er det jo ikke alltid.. Svetten er nok kommet for å bli hos meg!! Jaja... Nok om deeeet... Når kommer det mere bilder av snuppa??? Jeg ser og ser og ser.. Hun er jo bare sååå fin!! :rødme: Blir liksom aldri lei av å se på henne
Mrs N Skrevet 18. juni 2007 #3870 Skrevet 18. juni 2007 Nei, du må ikke la de rote med medisinene nå. Viktig at du får i deg det du skal ha Lillesmile reagerer vel ikke på medisinen? Vet iss slet/sliter med akkurat det. Og joda, jeg tåler sikkert å gå ned enda et par kilo (gikk opp en del når jeg fikk p-sprøyta)
Frida Frosk Skrevet 18. juni 2007 #3871 Skrevet 18. juni 2007 Så deilig når de sover så lenge om natta. Knerten min har begynt å våkne litt oftere, men håper det er forbigående.
Gjest Madden Skrevet 18. juni 2007 #3872 Skrevet 18. juni 2007 Usj, har hørt mye om den svettinga ja... synes det er ille nå jeg..så jeg lurer på hvordan det blir etterpå!! For en surrete lege da!! Du skal jo ikke ha opphold midt i kuren, det er ikke spesielt gunstig akkurat! Nei, sånn kan de jo ikke holde på! Du får gi ham en preken neste gang du ser ham!! (hormonell jeg nei?! ) Godt å lese at dere koser dere sånn, må være ei snill lita pie dere har fått... :rødme:
smile Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #3873 Skrevet 18. juni 2007 Å den svetten ja.. For noe herk.. Slet med det begge gangene.. Har kanskje med at det var sommer og, men.. Jeg var ingen svetter før, men etter mini kom, svetter jeg nå for ingenting.. Er helt på tryne, så når jeg trener, ser det jo ut som jeg har gjort en kjempejobb... Men slik er det jo ikke alltid.. Svetten er nok kommet for å bli hos meg!! Jaja... Nok om deeeet... Når kommer det mere bilder av snuppa??? Jeg ser og ser og ser.. Hun er jo bare sååå fin!! :rødme: Blir liksom aldri lei av å se på henne Så svetten har holdt seg??? Ser ut til at det har roet seg litt her nå det siste døgnet. Det kunne ha vært godt... Tør ikke la være å ligge uten dyne om natta heller pga puppa. Mett av å se på henne nei!!! Det blir ikke jeg heller!!! :rødme: Mannen lurer på hvorfor jeg går og smiler støtt og stadig men det er jo fordi hun er så pen og deilig! Skal se om jeg finner noen flere bilder jeg. Sjitt, kom på at kameraet vårt streika i sted!!!! Vi må levere det i morra. Det er jo helt nytt jo! Nei, du må ikke la de rote med medisinene nå. Viktig at du får i deg det du skal ha Lillesmile reagerer vel ikke på medisinen? Vet iss slet/sliter med akkurat det. Og joda, jeg tåler sikkert å gå ned enda et par kilo (gikk opp en del når jeg fikk p-sprøyta) Ja nå er det viktig at jeg får tatt de tablettene jeg skal ha. ER ikke så glad i antibiotika i utg.pkt. Det virker ikke som om hun reagerer på det nei. Hun skal vel egentlig ikke gjøre det heller for jeg skal kunne amme med de. Hun sover jo 4 timer i strekk så jeg klager ikke jeg Hmmm, p-sprøyta ja. Er lett å legge på seg med disse pillene og spøytene ja, dessverre! Så deilig når de sover så lenge om natta. Knerten min har begynt å våkne litt oftere, men håper det er forbigående. Ja det får vi håpe på. Det er sånn forskjell når de sover 4 timer og 2 timer i strekk! Usj, har hørt mye om den svettinga ja... synes det er ille nå jeg..så jeg lurer på hvordan det blir etterpå!! For en surrete lege da!! Du skal jo ikke ha opphold midt i kuren, det er ikke spesielt gunstig akkurat! Nei, sånn kan de jo ikke holde på! Du får gi ham en preken neste gang du ser ham!! (hormonell jeg nei?! ) Godt å lese at dere koser dere sånn, må være ei snill lita pie dere har fått... :rødme: Slitsom denne svetten men det er bare å bytte på senga, seg selv og ta en dusj flere ganger om dagen så føler en seg litt mer vel..... Virker som om det holder på å gi seg litt her nå. Skikkelig surrehode av en lege ja, og nå har han glemt å skrive hvor lenge jeg skal ta denne medisinen.... Det skal nok ikke bli noe neste gang til han for jeg var bare på legevakta så jeg holder meg til den hyggelige fastlegen min tror jeg Vi synes hun er veldig snill ja! :rødme: Så la oss håpe at det varer!! ********************* Nå har lillesmile sovet i 3 1/2 time igjen. Så jeg venter litt på at hun skal våkne så jeg får tømt meg.... og kost litt Nå har vi endelig fått mer antibiotika i hus men den dusten av en lege har ikke sagt eller skrevet hvor lenge jeg skal holde på. Sikkert 10 dager men jeg skal sjekke det opp og vil ikke holde på lenger enn jeg må. I kveld har jeg fått sydd fast det rosa underlaget til vognteppet som jeg brukte da jeg var liten. Lillesmiles oldemor (som er død) har heklet det. Det er jo veldig gøy å bruke da!!!!
Impala Skrevet 18. juni 2007 #3874 Skrevet 18. juni 2007 Så bra at du fikk medisin da, selv om har ikke skrev hvor lenge du skulle ta den. Koselig å bruke ting som en selv har brukt da Tror ikke vi har noe som vi kan bruke etter oss jeg.
Vannmelon Skrevet 19. juni 2007 #3875 Skrevet 19. juni 2007 Jeg svettet veldig mye mens jeg lå på sykehuset (dvs de to første ukene), men det har gått (nesten) over, så går seg vel til hos deg og Godt du fikk medisiner på tross av tull. Så koselig med gammelt teppe!
Petra Prøvedokke Skrevet 19. juni 2007 #3876 Skrevet 19. juni 2007 :rødme: høres ut som dere koser dere om dagen
smile Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #3877 Skrevet 19. juni 2007 Vi koser oss masse! I dag har vi vært på butikken for første gang. Jeg fikk endelig kjøpt sommerblomster også så nå er endelig blomsterkassene mine fulle av blomster og ampelen hengt opp. Mannen var med på butikken som bæremann og lillesmile sov seg gjennom hele seansen. Det gikk smertefritt selv om bekkenet ikke hadde det så godt etterpå. Da vi kom hjem sovnet jeg i hengekøya og lillesmile sov i vogna ved siden av meg! Idyll!!! Og siden har egentlig lillesmile sovet Hun bråvåknet i sted og skulle ha mat, jeg tenkte jeg skulle ta tissebleien etter amming for da pleier hun å våkne men hun sovnet jo tvert igjen og jammen meg sover hun ikke enda.... Puppene mine lengter etter å bli tømt!! Nå har jeg fått ryddet her og lagt sammen rene klær. I morgen tidlig kommer jordmor på hjemmebesøk. Blir spennende å høre hvor mye hun har lagt på seg! Synes hun har forandret seg mye allerede og kinn og hender begynner å bli litt mer lubne! :rødme: Nå skal jeg få laget meg litt kveldsmat tenkte jeg før hun våkner igjen. Blir dårlig med dagbokrunde til dere om dagen men jeg kommer nok sterkere tilbake håper jeg!
Gjest Madden Skrevet 19. juni 2007 #3878 Skrevet 19. juni 2007 Herlig lesning!! :rødme: Jeg gleder meg bare mer og mer til vi kommer så langt vi også!! Vaflene er servert forresten!!
Gjest uri Skrevet 19. juni 2007 #3879 Skrevet 19. juni 2007 åååå men jeg lengter etter en liten bebiss når jeg er her å leser :rødme: Det er herlig med store jenter altså, men det er noe heeelt eget med disse små nurka!!! Nyt det, plutselig går hun på skole..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå