Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Velkommen hjem :juhu:

Høres jo ut som dere koser dere fælt, så deilig :)

Håper du får orden på bekkenet nå da, slik at det ikke plager deg :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre at bekkenet er på bedringens vei og at dere koser dere :juhu:.

Kan mannen din få være lengre hjemme hvis bekkenplagene går utover de to ukene han har permisjon? Hvis du trenger mere hjelp tenker jeg på.

:klem:

Skrevet

:hallo:

Håper alt står bra til med deg og den nydelige snuppa!! Og mannen har kommet seg etter fødselen!?

:ler:

:kose:

Skrevet

Jeg er helt sjuk på å se bildet av snuppa.. Får jeg lov? :kyss:

Skrevet

jeg vil også veldig gjerne se bilde... :sjenert:

Skrevet

Sent, men godt - velkommen hjem! Koselig å se deg her igjen. Morsomt å lese om dagene deres - fint at bekkenet er på bedringens vei. Håper det ikke tar for lang tid før du er helt fin igjen.

Ser også veldig gjerne bilde, hvis jeg får lov :)

Skrevet
Ser også veldig gjerne bilde, hvis jeg får lov :)

Samme her..... :sjenert:

Håper alle har det bare bra og at dere koser dere skikkelig om dagen :klem:

Skrevet

Jeghar også lyst å se bilde :sjenert:

Håper du får ei fin helg :klem:

Gjest Madden
Skrevet

Samme her også!! :ler: Vi er bare såååå nysjerrige alle sammen!! :klem:

Skrevet

Jeg har ikke så lyst til å legge ut bilder av henne på nettet selv om hun er så pen atte :hjerter: ... Sorry! :(

Vi kommer oss litt etter litt hver dag og får oss noen trøkker innimellom. I går ringte de fra sykehuset fro de hadde funnet streptokokker i melka mi. Og den prøven var det JEG som ba om før jeg dro hjem, bare sånn i tilfelle tenkte jeg siden jeg har tullet sånn, vært rød, hatt stikkinger og feber som jeg følte de ikke brydde seg nok om. Så var det altså bakterier... :sur:

Så ba de meg av en eller annen grunn stoppe å amme og kaste all melk og gi MME. Heldigvis tok hun flaske med en gang men det har vært et styr uansett med koking, varming og pumping og ting ikke har gått fort nok for henne så det har vært endel grinig og da vrir jo hjertet mitt seg... :(

Men nå har jeg fått lov til å amme igjen... Huff, litt motstridende beskjeder men iallefall funker ting mye bedre når jeg kan amme. :hoppe:

Nå har tulla akkurat sovnet så det er vel best jeg finner senga også. :Gjesp: Heldigvis sover hun en 3-5 timer før hun våkner og det er gode timer. Snille jenta vår!!! ::kys_2:

I helga får vi litt besøk. Har ikke hatt besøk enda men nå må jeg prøve litt. Vi gleder jo oss sånn til å vise henne frem også!!! :babyjente:

Men nå er det sengetid! Har ikke rukket dagbokrunde på lenge men har såvidt rukket innom noen og lest selv om det ikke har blitt noen spor!

Sov godt alle sammen!!! :vinke:

Skrevet

Så godt å høre at det går bra med smilejenta hjemme hos dere og at du alikevel får lov til å amme henne igjen. Må jo være tusen ganger enklere enn å drive på med MME og flasker.

Kos dere med besøk i helgen.

Skrevet

Håper du får antibiotika?? For du vil ikke ha en slik verkebyll som jeg har....

Skrevet

kan godt forstå at du ikke vil legge ut bilder, altså.... :)

godt at ting ser ut til å være bra med dere - til tross for dumme streptokokker.

ha en super helg - og kos dere med lillesmile :rødme:

Skrevet

Så koselig å lese om hvordan dere har det. :klem:

Ville ikke ha besøk i starten jeg heller, men samtidig vil man jo at hele verden skal komme å se på den lille. :rødme:

Skrevet

:hallo: og :klem: til dere!

Fått antibiotika ja. Greit nok selv om det er på kanten at jeg trengte det. Hller innpå med biola nå så får vi håpe sopp og drit holder seg unna!!!

I dag har vi kost oss masse. Lillesmile har sovet lenge ute i vogna og jeg har sittet litt ute. Har hatt noen korte besøk i dag og det har vært hyggelig men nå er jeg sliten.

Lillesmile trives så godt med å få amme igjen og ting går lettere og letter for hver dag!! Hun er bare såååå god!!! :hjerter: Vil stoppe tiden jeg!!! :hjerter_rundt: Sukk!.......

Nå tenker jeg å krype i loppekassa. I morra får vi mye besøk men jeg gleder meg sånn til å vise henne frem til familien min!!! :hoppe:

Skrevet

Så koselig at ammingen fungerer for noen av oss i alle fall :)

Håper du har det fint :klem:

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Så koselig å lese om Lillesmile og smilemammmaen :) Godt å høre at det er bra med dere begge :juhu:

God :klem: fra meg!

Skrevet

Så koselig å høre at dere har det så fint :)

Gjest Madden
Skrevet

Herlig å lese at dere har det så bra, og koser dere med lillesnuppa!!! :rødme: :legrine:

Har full forståelse for at du ikke vil legge ut bilder! Jeg er nok litt for slurvete der...og må nok ta noen standpunkt når vår tid kommer! :ler:

Håper helgen ikke har vært altfor travel! Ikke så greit med mye besøk sikkert..selv om det helt klart må være et stolt øyeblikk å få vise frem mirakelet til sine nærmeste... :legrine:

God :klem: fra meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...