Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

:hoppe:

*vil ha smile hjem igjen*

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:juhu:

Håper dere har kommet dere hjem nå :)

:klem:

Endret av Daria
Skrevet

TUSEN TAKK ALLE SAMMEN!!! :kyss:

Og en kjempestor :klem: til uri som har vært en utmerket sladris!!! :klem:

I går kom vi altså oss endelig hjem og det var helt fantastisk deilig. Ikke minst å få sove i sin egen seng!!!

Og tenk at det ble ei jente!!! :overrasket: Må si vi ble rimelig overrasket men det var gledelig. Det er så lenge siden det har vært jente i slekta at dette var supert.

I tillegg til at hun er verdens peneste jente selvfølgelig!!! :hjerter_rundt: Synes hun var pen fra det øyeblikket hun endelig ble lagt på magen min! :hjerter: Deilig følelse!!!

Nå er det masse kos!! Hun er ei snill jente må jeg si. Sov 4 timer i strekk i natt og ei natt tidligere sov hun 6 timer!!! Ble nesten litt urolig jeg men hun spiser så godt og legger fint på seg så nå har mor roet seg med det.

Bekkenet er verre ja... Det verste med hele fødselen var nok bekkenet. Fant aldri noen stilling der jeg fikk slappa av. Til slutt fikk jeg epidural men den tålte jeg jo ikke så jeg ble helt lam og fjern. Jeg syntes jo det var superdeilig for jeg ble jo så sløv men det var visst ikke så vakkert syn der hele ansiktet mitt var lammet og skeivt... Men de fikk koblet det raskt fra igjen.

... :sjenert: Nå har jeg kanskje brukt en time på dette innlegget. :ler: Noen andre som krever sitt innimellom her men det er bare kos det!

Nå er det straks middagstid! :spise:

Skrevet

Smile! :juhu: :hoppe::klem:

Godt å ha deg tilbake, og å høre at dere har det bra :) Håper bekkenet går seg til snart.

:kose:

Skrevet

Koselig å høre! :klem:

Digger å være tilbake også!!! :juhu:

Skrevet

Fjerne meg har ikke engang faatt med seg at du har blitt mamma allerede. :sjenert: Saa beklager mitt fravaer her inne!

Gratulerer masse med en liten jente, saa koselig! :blomst: Gleder meg til aa hoere mer om hvordan dere har det, men du faar bortprioritere oss her inne en liten stund, kanskje! ;) Kos dere masse fremover!

Skrevet

Så godt å høre at du er hjemme igjen, og at alt står bra til!

Har kikka på bildene av lillesmile på Facebook, og jeg må bare si at det er en utrolig vakker liten jente dere har fått! Helt herlig! :rødme:

Skrevet

Gleder meg utrolig mye til å lese om dagene deres fremover!!!! :juhu:

Skrevet

Velkommen hjem smile - så koselig med en liten oppdatering fra deg. :kose:

Kjedelig at du sliter sånn med bekkenet, håper det går seg til etter hvert.

Skrevet

Hellandussen altså!!! Nå har jeg sittet og stirra på den lille snuppa i en evighet... smile!!! Du har fått ei UTROLIG nydelig jente!! :rødme: Hun er bare så utrolig fin.. Nydelig.. Herlig.. Hun smelta meg totalt!!! Hun er bare så nydelig!! åårhh.. Nå fikk jeg lyst på beibi altså....

*titte litt til :sjenert: *

Skrevet

Så koselig å høre fra deg, og å lese om smilejenta deres! Så moro at det ble jente, når det er lenge siden det har blitt født inn noen jenter :)

Leit å lese om at bkkenet krangler... Håper det snart går seg til :kose:

Kos dere masse alle tre! Tida går så altfor fort...

Skrevet

velkommen hjem :juhu:

kan tenke meg at hun er nydelig, ja :rødme:

Skrevet

Velkommen hjem! :hoppe:

Så satser vi på at bekkenet ditt blir bedre rimelig fort, så kan du trille lange turer og bare kose deg med vesla i sommer. :rødme:

Skrevet

:klem: til alle sammen!!!

:hjerter_rundt: Ja vi synes jo hun er fantastisk pen!!! :hjerter: Fatter ikke at det går an jeg!

Bekkenet har blitt ørlitt bedre etter jeg kom hjem. Merker det er bedre å ligge i senga vår iallefall. Men jeg sliter fortsatt med å bære henne noe særlig men det kommer seg nok. Mannen er kjempeflink og hjelper til og det er så deilig.

I dag tok vi oss en liten tur til ei venninne der det var bare spedbarn. Jeg var bare en kjapp tur men var dødssliten da jeg kom hjem. Overrasket over hvor sliten jeg er men når jeg kom hjem ammet jeg og mannen passet på henne så jeg sov godt en stund.

Hun er veldig snill også. Sover flere timer i strekk og spiser bra. Amminga går også mye bedre nå så det er lite å klage på! :hjerter:

Gjest Madden
Skrevet

:juhu: Så herlig å ha deg tilbake igjen!!! :klem:

Utrolig koselig å lese om hvordan dere har det...et helt nytt liv som har begynt!! :tommel:

Flott at bekkenet er på bedringens vei, for det hørtes ikke noe godt ut at du skulle bli så plaget etterpå!!

Blir kjekt å følge med, og jeg er sikker på at hun er verdens skjønneste baby!!! :rødme:

Skrevet

Velkommen hjem igjen, og herlig å lese om lille smilejenta! :hjerter_rundt:

Håper bekkenet gradvis bedrer seg, du får ta det pent og rolig for det kan ta litt tid det der.

Koooos deg videre! :kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...