Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huff ja. Jeg var nok ikke psykisk forberedt på så lang åpningstid og enda kan det ta mye lengre tid visstnok.

Men mellom riene er det behagelig da! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da :troest: Håper du får slappet av litt.

Skrevet

Åå vennen!! :kose:

Det var dumt at det skulle bli sånn da.. Men det positive er jo at du er veldig veldig nær nå :-D

Slapp av så mye du bare kan nå, lade opp batteriene til the big happening ;)

:klem:

Skrevet

Bra du har det fint mellom riene da... Det er nok alfa og omega når det trekker ut i så lange drag.. Jeg hadde en rask fødsel og hadde det IKKE greit mellom riene heller :ler:

Gevinsten din er ikke langt unna da ;)

Skrevet

Så kjedelig at det skal trekke ut slik da smile :troest:

Men om det først skal trekke ut til i morgen, så er jo den en veldig "morsom" fødselsdag da: 05.06.07 :ler:

Skrevet

Næmmen, er du tilbake igjen :overrasket:

Stakkars, ikke greit når det drar sånn ut... :troest:

Skrevet

en jordmor fortalte meg at det var helt vanlig at det gikk et døgn eller mer fra riene startet til det var på tide å dra ¨på sykehuset..

men jeg skjønner at du er lei og vil ha ut lillesmile fort som bare pokker! :troest:

lykke lykke til - nå er h*n snart her!!!!!!!!!!!!! :juhu:

Skrevet

:hoppe:

Akkurat kommet ifra jobb, så måtte forte meg inn her for å se etter hva som har skjedd. Håper du snart får ut lille smile nå.

Lykke til iallefall!!! :klem:

Skrevet

Huff. Du har all min sympati. Jeg hadde 3 cm i 8 timer før de satte meg på drypp. Håper du slipper drypp :)

Skrevet

Oj kom til å tenke på at hvis lillesmile blir født etter midnatt så blir h*n født 5/6/7 ;)

Morsom fødselsdato det ;)

Skrevet

Ja vi snakket om datoen. Den hadde jo vært veldig gøy! :hoppe

Håper det blir den for jeg tviler på at det skjer noe før midnatt og jeg orker ikke tanken på å gå til 6.juni Uri!! Sorry! :ler:

Er fortsatt det samme her men har fått slumret litt mellom riene og det har vært godt. Snille mannen har laget litt mat som jeg har fått i meg litt av også.

Så jeg blir nok tråkkende her noen timer til.... :forvirret:

Gjest Madden
Skrevet

Huffameg...føler med deg Smile! Sender over masse gode tanker og håper at du har det noenlunde greit disse siste timene før det store skal skje! Flott at du får sovet og spist littegranne også....

Tenker på dere!!! Masse lykke til!! :klem:

Skrevet
tviler på at det skjer noe før midnatt og jeg orker ikke tanken på å gå til 6.juni Uri!! Sorry! :ler:

:sur:

Oki.. det får gå... Denne gangen.. :ler:

Ellers kan jeg fortelle om min søsters fødsel, som minner noe om din.. Det gikk ganske tregt, å inn på sykehus, et par cm åpning, men lite skjedde ellers.. Hun lå hele natten (det begynte om kvelden den 5 juni ;):ler: ) med rier, og våknet opp morningen etter med like treige rier.. Hun regna med at hun kom til å bli gående hjemme resten av dagen, og kanskje var heldig om der skjedde noe iløpet av natten.. Men så plutselig kom både rier og vannet gikk og ungen var ute på en og en halv time.. Så da ble det en fin 6/6 gutt...

Så der fins massevis av håp!! ;)

Godt å høre at du har fått slumret litt.. Prøv å få til det så mye som mulig.. Du trenger masse krefter!!

Mobilen følger meg over alt!! Sover med den i hånden :ler:

Stor klem med masse styrke i sendes din vei :klem:

Skrevet (endret)

:kose:

Det var kjedelig smile! Men det skjer nok snart noe mer :Nikke:

Du får sove godt og hvile deg til det som garantert kommer - 05.06.07 er jo en artig dato!

Jeg opplevde noe av det samme med min første. Da var jeg nok ikke kommet så langt som deg, men hadde rier (mest maserier), dro på sykehuset og ble kjempeskuffa over 1-2 cm åpning... og gutten lot jammen vente på seg, først 10 dager etter dette ble han født... han visste å teste tålmodigheten vår! :ler:

Endret av La Traviata
Skrevet

moro om lillesmile kommer i morgen - for da har jeg endelig tippet riktig :juhu:

lykke til :klem:

Skrevet

Huff, jeg fikk ikke med meg at noen allerede nevnte den morsomme datoen. Er det for tidlig å skylde på ammetåke tro? :sjenert:

Håper lillesmile snart kommer! :hoppe:

Skrevet

Nå går jeg ganske snart å legger meg!!

Håper på å våkne til gla melding i morgen tidlig :-D

ELLER våkne til gla melding en gang i natt.. Er helt greit det og altså :Nikke: :-D

Tenker masse på deg.. :klem:

Skrevet

Håper det er virkelig action på gang nå altså, syns synd på deg siden det drar ut :klem:

Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...