Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare innom en tur for å sjekke ståa. Ikke noe nytt her, ser det ut til. Håper fødselen går fort og greit!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk litt fødeangst nå, for det er så skrekkelig vondt.. Men så er resultatet helt vidunderlig da! :legrine:

:juhu:

Skrevet

Endelig er lilleSmile på vei! :hoppe:

Venter spent på oppdatering...

Skrevet

Venter og venter!!

Håper du har lillesmile i armene dine nå :-D

Skrevet

Å, nå fikk jeg helt hjertet i halsen når jeg så Uri hadde posta nytt innlegg her :ler:

Skrevet

Jeg må kanskje holde meg borte herfra til jeg har gode nyheter å komme med! :ler:

Skrevet

Nå fikk jeg også hjertet i halsen... :ler: Du har en utrolig makt for øyeblikket, Uri :ler:

Skrevet

:sjarmor:

:ler:

Tenker jeg sender henne en mld om jeg ikke hører noe før..... skal vi si kl 15?? :ler:

Skrevet

Kl er snart 15 :sjarmor:

Hun svarer vel ikke om hun er travelt opptatt tenker jeg ;)

Skrevet

Vet ikke om jeg tør forstyrre henne.. :sjenert:

Men det hadde vært sabla gøy å vite om det virkelig skjer noe, eller om hun bare holder oss på pinebenken!

Skrevet

*synes ikke det er noe morsomt å sitte på pinebenken*

Skrevet

Tror smile er gjennom verre pine enn oss for øyeblikket, så jeg lider meg igjennom det jeg :ler:

Skrevet

Send en sms du, føder hun i øyeblikket så svarer hun når hun er ferdig :ler:

Skrevet

Utrolig spennende her inne altså! Håper smile er ferdig nå og ligger og koser seg med den lille :hjerter_rundt:

Skrevet

:cry: Hjemme igjen akkurat nå. Riene har på en måte dabbet av i intensitet selv om de er der og jeg har bare 2-3 cm. Er utrolig sliten og trøtt etter å ha knapt sovet en time tilsammen...

Usj-der kommer det en igjen....

snakkes

Skrevet

Ikke mist motet og prøv å samle litt krefter innimellom slagene. Snaaart er lillesmile i armene dine. :kose:

Skrevet

Huff, så lang fødsel du skulle få da.. Men om ikke lenge så har du lille-smile i armene dine og alt dette er glemt...

Prøv å hvile mest mulig, selv om jeg VET det er vanskelig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...