Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja det fosser :overrasket: Og kommer i bølger og renner og splasher :ler:

Snart din tur Smile! ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Madden
Skrevet

Bare innom og sier hei!! :hallo:

Her er det så fint vær i dag, at jeg nesten ikke kan sitte inne... :tommel: Men så blir jeg fort lei av å være i :sol: hvis jeg ikke har noe meningsfylt å holde på med...så da krøp jeg inn til KG jeg nå! :ler:

Håper du får en fin-fin lørdagskveld, og så krysser jeg fingre og tær for at lillesmile har tenkt seg ut iløpet av helga..etter at dere har spist opp all grillmaten selvsagt! :ler::klem:

Skrevet

:kose:

Hvordan er ståa hos smile i kveld da? :-D

Skrevet

Det lurer jeg også på! :)

Gjest Madden
Skrevet

Innom og speider etter smile.... :hallo:

Så fort det går noen timer uten at du logger på så stiger jo spenningen!! :sjenert:;):ler:

Håper du får en fin søndag!!! :kose:

Skrevet

Tar meg en kaffe mens jeg venter på oppdatering...

:kaffe:

Skrevet

Ikke vært her siden i går? Hmmm... ;) Nå er du så nærme at det er like spennende å stikke innom her hver gang. Titter innom selv om jeg ikke er pålogget, må vite.

*Vente litt og se om det kommer en oppdatering snart*

:lese:

Skrevet
Med mindre det er lekkasje på hinnen sånn at du har såkalt "sildrende vannavgang" så kan jeg love deg at du merker at vannet går!

Bare forestill deg at du drikker så mye vann at blæra er sprekkfull og så mister du totalt blærekontroll :ler:

Helt seriøst altså... Når vannet går så vet du at vannet går ;)

Ja de fleste sier jo det men så har jeg også hørt at det kan dryppe men at det da kommer mer når en hoster o.l. Men det var ikke vannet da!!! :(

Ja det fosser :overrasket: Og kommer i bølger og renner og splasher :ler:

Snart din tur Smile! ;)

:ler: Ja, veldig snart håper jeg!!!

Bare innom og sier hei!! :hallo:

Her er det så fint vær i dag, at jeg nesten ikke kan sitte inne... :tommel: Men så blir jeg fort lei av å være i :sol: hvis jeg ikke har noe meningsfylt å holde på med...så da krøp jeg inn til KG jeg nå! :ler:

Håper du får en fin-fin lørdagskveld, og så krysser jeg fingre og tær for at lillesmile har tenkt seg ut iløpet av helga..etter at dere har spist opp all grillmaten selvsagt! :ler::klem:

Sånn er det med meg i dag. Derfor jeg ikke har vært her. Ute er det jo knall :sol: og jeg har besøk så det er best å komme seg ut!!!

:kose:

Hvordan er ståa hos smile i kveld da? :-D

Smile har det så bra atte! ;)

Det lurer jeg også på! :)

:)

Skrevet
Innom og speider etter smile.... :hallo:

Så fort det går noen timer uten at du logger på så stiger jo spenningen!! :sjenert:;):ler:

Håper du får en fin søndag!!! :kose:

Her er jeg!!! :hoppe:

Tenkte jeg måtte logge meg på for å ikke skape bekymring. :ler:

:hallo:

:hallo:

Tar meg en kaffe mens jeg venter på oppdatering...

:kaffe:

Jeg serverer :is: til!

Ikke vært her siden i går? Hmmm... ;) Nå er du så nærme at det er like spennende å stikke innom her hver gang. Titter innom selv om jeg ikke er pålogget, må vite.

*Vente litt og se om det kommer en oppdatering snart*

:lese:

Her er jeg vettu ;) Et lite livstegn bare!!

Skrevet

Her er lite nytt altså! Har besøk og sitter ute i den deilige :sol: så KG blir bare litt nedprioritert men jeg lover å gi et pip i en eller annen form om noe skjer! I dag er det jo UL-termin også!! :juhu: :gravid:

Kommer plutselig tilbake! Ha en fin dag alle sammen! :kyss:

Skrevet

Hehe, må jo være kjedelig at vi på KG er så fryktelig utålmodige og hopper inn her og maser i tide og utide. Si ifra hvis du blir lei! Vi er bare så kjempespente! :)

Håper du har hatt en fin dag i sola! :klem:

Skrevet

Skal ikke mase paa deg, du faar bare nyte de siste timene/dagene som fri og frank, og sove saa mye du vil! :ler:

:klem:

Skrevet

*skjekker om det har skjedd noe i helgen*

Skrevet

Jeg er innom og sjekker hver dag altså, selv om jeg ikke er så flink til å legge igjen spor etter meg. ;)

Tenk at i dag har du termin!!!

Blir spennende dager fremover nå.

Håper du slipper å gå så lenge på overtid. :kose:

Skrevet

Håper det skjer noe i uka som kommer! :klem:

Skrevet

Heisann og hoppsann og fallerallera!!! :hoppe:

Så hyggelig med masse besøk! Orker ikke kommentere alle akkurat nå men....

ENDELIG SKJER DET NOE!!! :hoppe: :juhu:

Fikk sovet i nøyaktig 30 minutt før jeg våknet av en tegningsblødning som det rant litt av. Siden det var fristk blod ringte jeg føden og skal uansett inn i morra men rett etterpå startet riene.

Nå er det ca 7-8 minutt imellom hver rie. Er egentlig veldig trøtt... men får ikke sove og det er ikke så veldig deilig å ligge når det kommer en rie.

Jeg skal allikevel prøve å legge meg igjen nå og slappe av litt.

Tenk at nå kommer lillesmile som vi har ventet på i mange, mange måneder!!! :hjerter: Som jeg gleder meg! Mannen bare fnyser av meg for jeg ler og smiler når det kommer en rie! Dette er jo kjempespennende! :juhu:

Hvis jeg ikke kommer innom noe mer tar nok Uri jobben over med glans som sladris!!! :danse:

:vinke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...