Loevinna Skrevet 1. juni 2007 #3661 Skrevet 1. juni 2007 Ingen fødsel her enda?! Får håpe det kommer i løpet av helgen da litt for 40 uker :-D Ha en fin helg!
Impala Skrevet 1. juni 2007 #3662 Skrevet 1. juni 2007 Grattis med 40 uker Håper det skjer i løpet av helgen iallefall
smile Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3663 Skrevet 1. juni 2007 Ja, gjør det, smile! Mine rier starta en time etter at jeg var ferdig med å sy min mei tai Jeg fant ikke noe fint stoff så da blir vel lillesmile boende der fortsatt da??? :klø: Men nå er jeg akkurat ferdig med å sette inn et lass med bilder, kanskje det hjelper??? Nå drar jeg på helgetur, satser på at det er store nyheter her når jeg er tilbake God (eller burde jeg si vond?) helg og lykke til Takk!! Det håper jeg også Daria!!! Vond og god kanskje???? God helg til deg også!! Jeg har også planer om å få sydd meg en mei tai (eller så får jeg svigermor til å gjøre det ). Jeg har prøvd å se etter stoff, men har liksom ikke funnet noe jeg synes er kraftig nok. Tips mottas med takk ang stoff Ja jeg kan få mamma til å sy jeg også. Da vet jeg dne blir litt mer proff men noe må jo jeg bedrive tiden med også. Stoff ja... Jeg kikket på en butikk der det var som å gå inn i formingsskapet på barneskolen. Jeg ble skikkelig skuffet. Spørs om jeg ikke må til Oslo for å finne noe. Men da blir det iallefall ikke noe Mei Tai på meg nå. Så var det der der å få det kraftig nok ja. Leste også en plass at det ikke må være for stivt heller. Vanskelig!!! Ingen fødsel her enda?! Får håpe det kommer i løpet av helgen da litt for 40 uker :-D Ha en fin helg! Takk Ja, det håper vi!! Grattis med 40 uker Håper det skjer i løpet av helgen iallefall Takk! Let's hope!!!
smile Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3664 Skrevet 1. juni 2007 Nå har jeg vært og sett etter stoff men som skrevet over var det skikkelig skuffende. Ikke ett eneste stoff som var i noe barnemøsnter, ringer eller blomster! Men jeg kan se i en annen gardin-butikk. Kanskje de har noe mer moderne??? Da jeg var på dagligvare-butikken i sted fikk jeg masse murringer og kynnere igjen. På veien hjem i bilen holdt det også på men nå har det selvfølgelig gitt seg igjen. Jeg har kjøpt inn masse god grillmat til helga. Vi bør vel ta utgangspunkt i at vi blir hjemme i !!! Nå skal jeg ta meg en hvil på sofaen mens lillesmile turnerer og stikker ut beinet sitt i siden som en fin liten klump!
Gjest uri Skrevet 1. juni 2007 #3665 Skrevet 1. juni 2007 Hadde vært fint om lillesmile ventet med å komme... Syns sånn at 6/6 er en fin dato.. Men for din del er det nok best at han kommer asap!! Så da håper vi på fødsel iløpet av helgen :-D
Gjest uri Skrevet 1. juni 2007 #3667 Skrevet 1. juni 2007 Men det er jo bare få dager til 6/6 da.. Kanskje du kan knipe igjen? For min del!? Er forresten bilder av det ne familiemedlemet vårt, i både bloggen og på facebook
Fibonacci Skrevet 1. juni 2007 #3668 Skrevet 1. juni 2007 (endret) Hallo lillesmile! :-D Nå kan du bare komme, du har kost deg lenge nok i den fine boligen til mammaen din og nå er tiden moden for å komme ut i verden så vi kan få se, kjenne, snuse på og beundre deg! Verden er stor og litt skummel iblant, men du har noen veldig fine foreldre som skal passe på deg. Du trenger ikke å være redd! Endret 1. juni 2007 av La Traviata
Toblerone Skrevet 2. juni 2007 #3669 Skrevet 2. juni 2007 Hvordan står det til med smile og lillesmile i dag da?
smile Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #3670 Skrevet 2. juni 2007 Men det er jo bare få dager til 6/6 da.. Kanskje du kan knipe igjen? For min del!? Er forresten bilder av det ne familiemedlemet vårt, i både bloggen og på facebook *Tusler inn og sjekker* Hallo lillesmile! :-D Nå kan du bare komme, du har kost deg lenge nok i den fine boligen til mammaen din og nå er tiden moden for å komme ut i verden så vi kan få se, kjenne, snuse på og beundre deg! Verden er stor og litt skummel iblant, men du har noen veldig fine foreldre som skal passe på deg. Du trenger ikke å være redd! Så fint!!! Hvordan står det til med smile og lillesmile i dag da? Heisann! Lite nytt! Skriver litt under jeg. ******************************************************* I natt fikk jeg ikke sove igjen. Lillesmile var skikkelig i farta så sovnet jeg såvidt før jeg måtte opp igjen på do. Så klokka ble vel rundt 3 før jeg sovna ordentlig! Nesten godt ikke fødselen startet nå etter så lite søvn. I går kveld og i natt har det vært murringer og kynnere igjen men ikke noe mer dessverre. Nå er det endelig her så jeg får komme meg ut. Ha en fin dag alle sammen!
Catus Skrevet 2. juni 2007 #3671 Skrevet 2. juni 2007 Hei smile! Du er her fortsatt ja, men magen intakt? Jeg var spent på om du hadde født mens jeg var i Danmark. Heldigvis hadde du ikke det, for jeg vil nødig gå glipp av spenningen.
Catus Skrevet 2. juni 2007 #3673 Skrevet 2. juni 2007 Perfekt! Men nå kan du få lov å føde, altså. Jeg har ikke planer om å reise bort igjen på en stund. Så nå er det fritt frem!
Fibonacci Skrevet 2. juni 2007 #3675 Skrevet 2. juni 2007 Søren også, jeg tippa feil! Men vi får legge inn et nytt stalltips: 5. juni! Ha en fin lørdag vennen!
smile Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #3677 Skrevet 2. juni 2007 Søren også, jeg tippa feil! Men vi får legge inn et nytt stalltips: 5. juni! Ha en fin lørdag vennen! Det gjorde du men du tippa riktig på Mrs.N da Håper det ikke blir så veldig lenge for deg nå Det håper ikke jeg heller! **************************************** *lager hjemmelaget potetsalat til grillings etterpå* Jeg ringte føden i sted jeg. Ble så usikker på om vannet hadde gått eller ei for plutselig rant det litt i natt. Jeg tok egentlig det hele med ro men tenkte det var bedre med en telefon for mye. De ba meg rusle litt rundt noen timer og se om noe skjedde. Men det gjorde det ikke så vi ble begge enige om at det er tyntflytende utflod som visstnok er helt vanlig på slutten. Det kan misforståes med vannavgang sa jordmor. Så nå har jeg slått meg til ro og begynt å strikke en liten bomullslue til lillesmile! Ute er det fantastisk bra vær så det er bare å komme seg ut igjen!
Mrs N Skrevet 2. juni 2007 #3680 Skrevet 2. juni 2007 Med mindre det er lekkasje på hinnen sånn at du har såkalt "sildrende vannavgang" så kan jeg love deg at du merker at vannet går! Bare forestill deg at du drikker så mye vann at blæra er sprekkfull og så mister du totalt blærekontroll Helt seriøst altså... Når vannet går så vet du at vannet går
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå