Toblerone Skrevet 31. mai 2007 #3641 Skrevet 31. mai 2007 Jweg drømmer også om å kjøpe sommerplanter, men det krever kanskej litt mer enn rå-tomt. I allefall plen God tur hvertfall
smile Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #3642 Skrevet 31. mai 2007 Jeg bare MÅ ha sommerplanter. Tar det i noen kasse og en ampel så blir det bra. Må prøve å ikke stappe mer ned i blomsterbedene mine nå..... Forresten har jeg funnet ut at jeg er et offer for statistikken med å måtte vente etter at slimproppen har gått. Har søkt masse nå og ser at mange er i fødsel etter et døgn eller to. Men som jordmødrene sier kan det gå flere dager... Jeg trenger da vel ikke dra opp den statistikken!!!
smile Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #3643 Skrevet 31. mai 2007 Der har dere også vært ja! Så bare Toblerone først jeg! Bare en kjapp tur innom og sier hei Så hyggelig!!! Håper det går bra med dere!!! Fantastisk formulering Det er sant!!!!
Pi@ Skrevet 31. mai 2007 #3644 Skrevet 31. mai 2007 Men det er jo ikke før i morra lillesmile skal bli født
smile Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #3646 Skrevet 31. mai 2007 Men det er jo ikke før i morra lillesmile skal bli født Det håper jeg også Pi@!!! Hei smile! Så hyggelig at du er tilbake igjen, og som mamma!!!!! ************************************* Nå har jeg vært på butikken. Stakk innom hagesenteret også men så kom det en mann det luktet sånn sur røyk av så jeg marsjerte ut og orket ikke tanken på å finne noe blomster. Kjenner jeg ikke orker noe så det var likeså greit for da slapp jeg å stå ute og plante nå også.. Så fikk jeg byttet en jakke jeg kjøpte for en stund siden som jeg ville ha i en annen farge. Du verden som jeg gleder meg til å kjøpe noe nytt nå etter fødselen! Alt er jo fint nå jo!! Nå er det middagstid! Hjemmelagde karbonader!
Fibonacci Skrevet 31. mai 2007 #3647 Skrevet 31. mai 2007 (endret) Nam! Hjemmelagde karbisser er så godt! Lillesmile venter nok ikke så mye lengre, han skal jo ut i morgen! Endret 31. mai 2007 av La Traviata
smile Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #3648 Skrevet 31. mai 2007 Jeg håper det stemmer LaTraviata! Akkurat nå er det turneringstime så jeg håper han gnigger og knur så posen sprekker!
smile Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #3649 Skrevet 31. mai 2007 I kveld har jeg vært full av energi så det endte med å vaske bilen innvendig og utvendig!!! Så jeg håper det vil føre til noe! :rosasmil: Bekkenet har forandret seg etter at lillesmile har sunket så jeg tåler litt mer men prøver å være forsiktig selv om jeg sikkert tråkket langt over streken i kveld. Men akkurat nå gir jeg bæng!! Lei, jeg??? Næææææææh! Nå skal vi se Jericho før vi stuper oss i seng.
Fibonacci Skrevet 31. mai 2007 #3650 Skrevet 31. mai 2007 Håper bilvask fører med seg litt action snart! Så bra at du har masse energi da! *følger fortsatt spent med*
Petra Prøvedokke Skrevet 1. juni 2007 #3652 Skrevet 1. juni 2007 jippi!!!!!!!!!!! fødedag!!!!!!!!!!!!!!! *satser på at Pi@ har rett* :hoppe: :juhu: :hoppe:
smile Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3654 Skrevet 1. juni 2007 Håper bilvask fører med seg litt action snart! Så bra at du har masse energi da! *følger fortsatt spent med* Ser ikke ut til at det hjelper noe.... I dag er det fødedag , for det har jeg bestemt Ja dagen er heldigvis ikke over enda!!! jippi!!!!!!!!!!! fødedag!!!!!!!!!!!!!!! *satser på at Pi@ har rett* :hoppe: :juhu: :hoppe: Det hadde jammen meg vært noe!! Det hadde jo vært en drøm!!!!! Men det skjer usedvanlig lite. Ikke noen murringer heller nå... Kjedelig! På morran i dag var jeg veldig sløv! Orka ikke stå opp. Men det er deilig å dra seg litt da og ligge å høre på regnet. Lurer på om jeg skal dra og kjøpe stoff til mei tai og prøve å sy det. Noe må jeg finne på!
smile Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3655 Skrevet 1. juni 2007 (endret) Glemte å 40 uker Og i dag er min og legens termin! :juhu: Endret 1. juni 2007 av smile
Eeyore Skrevet 1. juni 2007 #3656 Skrevet 1. juni 2007 I kveld har jeg vært full av energi så det endte med å vaske bilen innvendig og utvendig!!! Så jeg håper det vil føre til noe! :rosasmil: Bekkenet har forandret seg etter at lillesmile har sunket så jeg tåler litt mer men prøver å være forsiktig selv om jeg sikkert tråkket langt over streken i kveld. Men akkurat nå gir jeg bæng!! Lei, jeg??? Næææææææh! Nå skal vi se Jericho før vi stuper oss i seng. Hvoran fikk du plass til magen når du styra rundt i bilen? Imponert! Ha en fin helg, forhåpentligvis med føding
smile Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3657 Skrevet 1. juni 2007 (endret) Hvoran fikk du plass til magen når du styra rundt i bilen? Imponert! Ha en fin helg, forhåpentligvis med føding Takk for det Var verst å vaske innvendig faktisk! Utvendig var det bare å spyle med høytrykkspyleren. Orka ikke gnikke og gnu der ******************************************************** Hvorfor skal alle som har termin etter meg føde før meg??? Fikk nok ei mld. av ei venninne som fikk i dag!!! Men hyggelig det!!! Men jeg blir ikke mindre utålmodig!!! Endret 1. juni 2007 av smile
Burpen Skrevet 1. juni 2007 #3658 Skrevet 1. juni 2007 Lurer på om jeg skal dra og kjøpe stoff til mei tai og prøve å sy det. Noe må jeg finne på! Ja, gjør det, smile! Mine rier starta en time etter at jeg var ferdig med å sy min mei tai Glemte å 40 uker Og i dag er min og legens termin! :juhu: Grattis
Daria Skrevet 1. juni 2007 #3659 Skrevet 1. juni 2007 Nå drar jeg på helgetur, satser på at det er store nyheter her når jeg er tilbake God (eller burde jeg si vond?) helg og lykke til
Pi@ Skrevet 1. juni 2007 #3660 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har også planer om å få sydd meg en mei tai (eller så får jeg svigermor til å gjøre det ). Jeg har prøvd å se etter stoff, men har liksom ikke funnet noe jeg synes er kraftig nok. Tips mottas med takk ang stoff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå