Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jweg drømmer også om å kjøpe sommerplanter, men det krever kanskej litt mer enn rå-tomt. I allefall plen :ler:

God tur hvertfall :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bare MÅ ha sommerplanter. Tar det i noen kasse og en ampel så blir det bra. Må prøve å ikke stappe mer ned i blomsterbedene mine nå.....

Forresten har jeg funnet ut at jeg er et offer for statistikken med å måtte vente etter at slimproppen har gått. Har søkt masse nå og ser at mange er i fødsel etter et døgn eller to. Men som jordmødrene sier kan det gå flere dager... Jeg trenger da vel ikke dra opp den statistikken!!! :sur:

Skrevet

Der har dere også vært ja! :klem: Så bare Toblerone først jeg! :kose:

Bare en kjapp tur innom og sier hei :klem:

Så hyggelig!!! :klem: Håper det går bra med dere!!!

Fantastisk formulering :ler:

:hjerter: Det er sant!!!! :hoppe:

Skrevet

Men det er jo ikke før i morra lillesmile skal bli født ;)

:klem:

Skrevet
Men det er jo ikke før i morra lillesmile skal bli født ;)

Det håper jeg også Pi@!!! :hoppe:

Hei smile! :vinke:

:kose: Så hyggelig at du er tilbake igjen, og som mamma!!!!! :klem:

Nå har jeg vært på butikken. Stakk innom hagesenteret også men så kom det en mann det luktet sånn sur røyk av så jeg marsjerte ut og orket ikke tanken på å finne noe blomster. :ler: Kjenner jeg ikke orker noe så det var likeså greit for da slapp jeg å stå ute og plante nå også.. :ler:

Så fikk jeg byttet en jakke jeg kjøpte for en stund siden som jeg ville ha i en annen farge. Du verden som jeg gleder meg til å kjøpe noe nytt nå etter fødselen! Alt er jo fint nå jo!! :ler:

Nå er det middagstid! Hjemmelagde karbonader! :sikle:

Skrevet (endret)

Nam! Hjemmelagde karbisser er så godt! :spise:

Lillesmile venter nok ikke så mye lengre, han skal jo ut i morgen! ;)

Endret av La Traviata
Skrevet

Jeg håper det stemmer LaTraviata! Akkurat nå er det turneringstime så jeg håper han gnigger og knur så posen sprekker! :ler:

Skrevet

I kveld har jeg vært full av energi så det endte med å vaske bilen innvendig og utvendig!!! :overrasket: Så jeg håper det vil føre til noe! :rosasmil: Bekkenet har forandret seg etter at lillesmile har sunket så jeg tåler litt mer men prøver å være forsiktig selv om jeg sikkert tråkket langt over streken i kveld. Men akkurat nå gir jeg bæng!! :ler: Lei, jeg??? Næææææææh!

Nå skal vi se Jericho før vi stuper oss i seng.

Skrevet

Håper bilvask fører med seg litt action snart! Så bra at du har masse energi da! :kose:

*følger fortsatt spent med*

Skrevet

jippi!!!!!!!!!!! fødedag!!!!!!!!!!!!!!!

*satser på at Pi@ har rett*

:hoppe: :hoppe: :juhu: :hoppe: :hoppe:

Skrevet
Håper bilvask fører med seg litt action snart! Så bra at du har masse energi da! :kose:

*følger fortsatt spent med*

Ser ikke ut til at det hjelper noe.... :sjenert:

I dag er det fødedag :hoppe:, for det har jeg bestemt :ler:

Ja dagen er heldigvis ikke over enda!!!

jippi!!!!!!!!!!! fødedag!!!!!!!!!!!!!!!

*satser på at Pi@ har rett*

:hoppe: :hoppe: :juhu: :hoppe: :hoppe:

:ler:

Det hadde jammen meg vært noe!! :hoppe:

Det hadde jo vært en drøm!!!!! :hoppe: Men det skjer usedvanlig lite. Ikke noen murringer heller nå... Kjedelig!

På morran i dag var jeg veldig sløv! Orka ikke stå opp. Men det er deilig å dra seg litt da og ligge å høre på regnet.

Lurer på om jeg skal dra og kjøpe stoff til mei tai og prøve å sy det. Noe må jeg finne på! :ler:

Skrevet (endret)

Glemte å :gravid: 40 uker :gravid:

Og i dag er min og legens termin! :juhu:

Endret av smile
Skrevet
I kveld har jeg vært full av energi så det endte med å vaske bilen innvendig og utvendig!!! :overrasket: Så jeg håper det vil føre til noe! :rosasmil: Bekkenet har forandret seg etter at lillesmile har sunket så jeg tåler litt mer men prøver å være forsiktig selv om jeg sikkert tråkket langt over streken i kveld. Men akkurat nå gir jeg bæng!! :ler: Lei, jeg??? Næææææææh!

Nå skal vi se Jericho før vi stuper oss i seng.

Hvoran fikk du plass til magen når du styra rundt i bilen? Imponert!

Ha en fin helg, forhåpentligvis med føding :klem:

Skrevet (endret)
Hvoran fikk du plass til magen når du styra rundt i bilen? Imponert!

Ha en fin helg, forhåpentligvis med føding :klem:

Takk for det ;)

Var verst å vaske innvendig faktisk! Utvendig var det bare å spyle med høytrykkspyleren. Orka ikke gnikke og gnu der ;)

Hvorfor skal alle som har termin etter meg føde før meg??? :grine: Fikk nok ei mld. av ei venninne som fikk i dag!!! Men hyggelig det!!! :babyjente:

Men jeg blir ikke mindre utålmodig!!! :sur:

Endret av smile
Skrevet
Lurer på om jeg skal dra og kjøpe stoff til mei tai og prøve å sy det. Noe må jeg finne på! :ler:

Ja, gjør det, smile! Mine rier starta en time etter at jeg var ferdig med å sy min mei tai ;)

Glemte å :gravid: 40 uker :gravid:

Og i dag er min og legens termin! :juhu:

:hoppe: Grattis :hoppe:

Skrevet

Nå drar jeg på helgetur, satser på at det er store nyheter her når jeg er tilbake ;)

God (eller burde jeg si vond?) helg og lykke til :)

Skrevet

Jeg har også planer om å få sydd meg en mei tai (eller så får jeg svigermor til å gjøre det ;)). Jeg har prøvd å se etter stoff, men har liksom ikke funnet noe jeg synes er kraftig nok. Tips mottas med takk ang stoff :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...