smile Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #3621 Skrevet 30. mai 2007 Må innrømme jeg er litt små-skuffet hver gang jeg våkner og det ikke skjer noe... Bare hører regnet som trommer ned på taket.... Men jeg nærmer meg jo for hver time som går!!! Det har vært litt roligere med murringer også nå. Jaja, jeg får vel smøre meg med tålmodighet jeg ikke har.
Burpen Skrevet 30. mai 2007 #3622 Skrevet 30. mai 2007 SKjønner godt det med skuffelsen din, altså Men en eller annen gang MÅ det jo skje! Og det er ikke lenge til :kys_2: på tålmodige smile
smile Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #3624 Skrevet 30. mai 2007 SKjønner godt det med skuffelsen din, altså Men en eller annen gang MÅ det jo skje! Og det er ikke lenge til :kys_2: på tålmodige smile Hmmm, ja det er jo uansett ikke mange dagene igjen men.... Rart med den ventinga. Blir jo så vanvittig sløv!! Innom og sjekker ståa Hyggelig det men her er det lite nytt!
Gjest uri Skrevet 30. mai 2007 #3625 Skrevet 30. mai 2007 Det skjer når du minst venter det! Og du er fryktelig nær nå
Eeyore Skrevet 30. mai 2007 #3626 Skrevet 30. mai 2007 LILLESMILE DU MÅ KOMME UT! VI VENTER PÅ DEG! *sånn hvis h*n skulle høre det...*
Kylling Skrevet 30. mai 2007 #3627 Skrevet 30. mai 2007 Innom og oppdaterer meg. Det blir noen spennende dager her framover! Det er bare å benke seg ned, og fram med popcornen. For her blir det snart action!
Fibonacci Skrevet 30. mai 2007 #3628 Skrevet 30. mai 2007 Stille før stormen? Ikke lenge igjen nå, uansett!
Impala Skrevet 31. mai 2007 #3629 Skrevet 31. mai 2007 Så gøy å høre at ting er på gang Har tenkt på deg, og om du hadde født mens jeg var på ferie skjønner du Nå skal du se at lillemsile komemr om ikke lenge
smile Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #3633 Skrevet 31. mai 2007 Det skjer når du minst venter det! Og du er fryktelig nær nå Ja jeg håper det! Jeg prøvde å ikke håpe at det skulle skje i natt men det hjalp ikke! LILLESMILE DU MÅ KOMME UT! VI VENTER PÅ DEG! *sånn hvis h*n skulle høre det...* H*n er visst ikke så lydig... Innom og oppdaterer meg. Det blir noen spennende dager her framover! Det er bare å benke seg ned, og fram med popcornen. For her blir det snart action! Ja jeg håper virkelig det blir action snart! Det bør bli det iallefall!!! Stille før stormen? Ikke lenge igjen nå, uansett! Håper det!!! Så gøy å høre at ting er på gang Har tenkt på deg, og om du hadde født mens jeg var på ferie skjønner du Nå skal du se at lillemsile komemr om ikke lenge Så hyggelig at du er tilbake! Nei nå kan det ikke være lenge igjen!!! Innom med varme tanker og en god Takk! hvordan står det til med deg i dag? Jo takk, her er alt som før.....
smile Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #3634 Skrevet 31. mai 2007 (endret) Lurer på om noen putter sovemedisin i maten min jeg??? Jeg sover jo noe sykt mye om dagen.... Men det er godt da!!! :smile: Her skjer det lite... Hadde litt murringer i går igjen men ikke så mye som jeg hadde her om dagen. Nå får vi se om kvinnelisten min har hjulpet! Jeg vil så gjerne møte lillesmile snart!!!!! Det føles som om jeg skal på en date, men jeg vet ikke når og med hvem og det er ganske så spennende!!! Endret 31. mai 2007 av smile
Daria Skrevet 31. mai 2007 #3635 Skrevet 31. mai 2007 Sover og samler krefter? Du skal på date? For en herlig formulering
smile Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #3636 Skrevet 31. mai 2007 Håper jeg samler krefter ja!! Date! :hoppe:
smile Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #3638 Skrevet 31. mai 2007 **************** Lurer på om jeg skal kjøre til et hagesenter og kjøpe litt sommerblomster. Har ikke gjort det enda og nå er det meldt bedre vær også.
Eeyore Skrevet 31. mai 2007 #3640 Skrevet 31. mai 2007 Jeg vil så gjerne møte lillesmile snart!!!!! Det føles som om jeg skal på en date, men jeg vet ikke når og med hvem og det er ganske så spennende!!! Fantastisk formulering
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå