Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette kan bli en spennende natt!!! :hoppe:

Med min første starta fødselen på kvelden etter at slimproppen gikk om formiddagen. Og med veslejenta gikk proppen i løpet av en helg, og så starta det natt til tirsdag ...

Veldig lurt å sove og samle masse krefter som nok kommer godt med :kose:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
weeheeee... :juhu:

Tenk om ting skjer allerede i natt...

Djiiises.. Blir nesten nervøs her jeg sitter..

:ler:

Hos meg gikk det bare et par timer fra slimproppen kom ut og til aktive rier var i gang!!

Det var med mini.. Med eldstejenta kom der aldri noen slimprop.. Tror jeg.. :forvirret: Er så mange år siden, man glemmer litt og litt hele tiden.. :sjenert:

*setter mobilen til lading, og volumet på fult*

:klem:

:ler: Du er herlig!! :ler: Så jeg skal sende melding i nattens timer mener du?

Jeg tror proppen gikk i 14-tida i dag så det har uansett gått noen timer nå da selv om det murrer og driver på. Men som sagt ikke noe system.... Så vi får se....

Egentlig synes jeg jo da kan knipe igjen litt til, ettersom jeg blir nettløs i morgen, men hvis Lillesmile insisterer får du bare trykke til ;)

Skal prøve å knipe igjen for din del! :ironi:

*********************'

Men nå MÅ jeg legge meg.... Natta! :Gjesp:

Skrevet
Dette kan bli en spennende natt!!! :hoppe:

Med min første starta fødselen på kvelden etter at slimproppen gikk om formiddagen. Og med veslejenta gikk proppen i løpet av en helg, og så starta det natt til tirsdag ...

Veldig lurt å sove og samle masse krefter som nok kommer godt med :kose:

Heisann, der var du også ja! :klem:

Ja nå har lest litt og hos maaaange starter visst fødselen et døgn etterpå men noen går jo noen dager også da....

Men hvor mye skal det kommer egentlig?? Har vel kommet en spiseskje her tror jeg. Trodde det var en megaklump jeg! :ler:

Natta til deg også! :kose:

Skrevet

:ler: Man ber jo ikke en fødende om å knipe igjen!!! :ler:

JA!!!! Du skal sende melding uansett NÅR på døgnet!! Er bare jeg som kommer til å våkne av det uansett.. Mannen er jo så opptatt av å snorke :ler:

Lite med system på sakene ja :sur: Men håper lillesmile finner ut at du skal sove nå, og vil da heller holde deg våken med fødsel :sjarmor:

:kose:

Skrevet
Skal prøve å knipe igjen for din del! :ironi:

Så snilt :ler: Men jeg kommer gjerne hjem til melding om at Lillesmile har kommet altså :)

Skrevet
:ler: Man ber jo ikke en fødende om å knipe igjen!!! :ler:

JA!!!! Du skal sende melding uansett NÅR på døgnet!! Er bare jeg som kommer til å våkne av det uansett.. Mannen er jo så opptatt av å snorke :ler:

Lite med system på sakene ja :sur: Men håper lillesmile finner ut at du skal sove nå, og vil da heller holde deg våken med fødsel :sjarmor:

:kose:

:ler: Tviler på at jeg kommer til å tenke altfor mye på å knipe igjen altså.... Men fy søren som det murrer her nå... Kjennes ut som om mensen er skikkelig på tur! Kan det ikke bare sette i gang da???? :klø:

Vi snakkes i en eller annen form... orker ikke sitte i ro her lenger....

:vinke:

Gjest Madden
Skrevet

Kjempespennende!!!! :enig::jepp: :juhu: :)

Jeg holder fortsatt en knapp på 30. mai da.... ;) Men det kan jo gjerne gå fortere for din del da!! :ler: En ting er sikkert...det nærmer seg med stormskritt!!! Og jeg følger spent med!! :popcorn:

Er forresten utrolig irriterende at vi ikke kan skrive med bitteliten skrift lenger... :sur: DET savner jeg!!

Ha en fin natt smile...jeg krysser fingre og tær for både rier og andre vondter!! ;):ler::klem:

Skrevet

Murringer er bra :juhu:

Fader nå blir jeg helt hyper jeg jo... :ler:

Jeg har dårlig erfaring mtp å vente under fødsler.. Skulle helst vært med.. :ler:

Masse lykke til om der skjer noe i natt!!! :kose:

Skrevet

Følger spent med, disse murringene dine høres seriøse ut! :Nikke:

Det du skrev om at du ikke orka å sitte i ro lengre kjente jeg meg veldig igjen i forresten... sånn hadde jeg det da det starta ;)

Skrevet

Så spennende :juhu:

Håper dette betyr at lillesmile er på vei. Med rier er det vanskelig å sitte rolig, så håper murringene dine er rier, eller at du får noen snart i hvertfall. Følger spent med, og håper på godt nytt i morgen tidlig. Lykke til hvis noe er på gang!

Skrevet

Propp, murringer, og vanskelig å sitte i ro...!? :overrasket:

Jeg tror jammen meg det er din tur, jeg, smile :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Gled deg,- det er en fantastisk opplevelse! ;)

Skrevet

Her kommer jeg rett inn til spennende saker skjønner jeg :hoppe:. Spent på å høre enten fra deg eller uri om hvordan natta har gått.

og så et lite eksperiment med liten skrift

Setninga over fikk litt mindre skrift? :klø:

Skrevet

Oioioioioi, her er det spennende :juhu:

Å, håper lille-Smile kommer snart!

Skrevet

:juhu:

hvordan har natten vært???

Skrevet (endret)

Heisann! Jeg er jo her jeg... :roll:

Og såååå mange som har vært her da gitt!! :kyss: til alle sammen!

Har vært en urolig natt med kynnere og litt murringer/stikkinger men ikke noe system i det hele tatt. :tellesauer: Nå på morran har det avtatt så jeg fikk sove litt også. Det var godt for jeg har ligget litt på ank egentlig...

Så får vi se hva det neste døgnet bringer! :tommelsmile: Kroppen gjør seg iallefall klar til at vi skal få møte lillesmile!! :hjerter:

Det at jeg ikke orker å sitte i ro har jeg forresten hatt før også men ikke som i går, jeg bare må skifte stilling, så går det over.... Så det er vel ikke akkurat det som typisk rier skjønner jeg.

Men nå skal jeg til jordmor så får vi høre hva hun vil si. Tipper hun bare sier at det kan gå leeeeenge enda. Nuvel!

:reise:

Pi@: hvordan fikk du liten skrift forresten?? :klø:

Endret av smile
Skrevet

er nok ikke lenge igjen nå.... :juhu:

Skrevet (endret)

:hoppe: Her er det spennende i dag :hoppe:

Og jeg deler gladelig bursdag med lillesmile altså :Nikke:

Endret av Toblerone
Skrevet

Høres ut som det er rett rundt hjørnet i hvert fall!

Lykke til hos jordmor! :klem:

Skrevet

Lykke til hos jordmor, venter spent på hva hun sier jeg :tommel:

Skrevet

Jeg bytta ut 1 med 0.0001, men jeg synes ikke det ble så veldig lite...

Spent på å høre hva jm sider :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...