Gjest uri Skrevet 25. mai 2007 #3541 Skrevet 25. mai 2007 Med huset fullt av unger har jeg enda ikke fått tid til å spise selv.. Har spist litt popcorn mellom slaga da, men de metter ikke noe særlig. Nå er de i seng alle mann, men er så sløv at jeg ikke gidder å lage meg mat helt enda.. Må bare få roet nervene litt først!! Kos deg masse med tv og snop
Frida Frosk Skrevet 25. mai 2007 #3542 Skrevet 25. mai 2007 39 uker! Håper dere har hatt en koselig kveld. Jeg spiste opp sjokoladen i går jeg...
smile Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #3544 Skrevet 26. mai 2007 Nå skal vi spise også, og kose oss med tv i kveld. Men glemt å kjøpe sjokolade da.. *slenger over litt twist-rester* Med huset fullt av unger har jeg enda ikke fått tid til å spise selv.. Har spist litt popcorn mellom slaga da, men de metter ikke noe særlig. Nå er de i seng alle mann, men er så sløv at jeg ikke gidder å lage meg mat helt enda.. Må bare få roet nervene litt først!! Kos deg masse med tv og snop Uvant å være tre-barnsmor? 39 uker! Håper dere har hatt en koselig kveld. Jeg spiste opp sjokoladen i går jeg... Kvelden ble koselig den Fikk brodert enda mer så nå er jeg nesten ferdig. Innom og titter... Håper det er greit! Det er bare hyggelig det! :rosasmil: ********************************** I dag er det så jeg må nok ut og sitte på verandaen nå. Har akkurat begynt på ei ny bok også så jeg får kose meg med den. :lese: Snakket med mamma i tlf. i går og hun var rimelig stresset hver gang mobilen ga lyd fra seg for jeg har lovet henne å gi et pip når noe er på gang. Jeg har funnet ut at jeg må være ganske langt ut i fødselen før hun får beskjed for ellers tror jeg hun får det verre enn meg. Kanskje jeg skal kose meg med en ute også??? Kjøpte sukkerfri is fra isbilen!
Mrs N Skrevet 26. mai 2007 #3545 Skrevet 26. mai 2007 Godt det ikke bare er jeg som har slektninger/venner som konstant sjekker mobilen Kos deg med isen!
smile Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #3546 Skrevet 26. mai 2007 Isen ga jeg visst bort så ble det ikke noe is på meg, men jeg tar det igjen senere i kveld tror jeg! Mannen har ordnet til grillings etterpå. Kjekt noen tar initiativ!
Kylling Skrevet 26. mai 2007 #3547 Skrevet 26. mai 2007 Innom for å ønske deg en god pinse! Er visst tida for grilling nå, merker jeg (etter å ha lest i diverse dagbøker) .
Gjest uri Skrevet 26. mai 2007 #3548 Skrevet 26. mai 2007 Uvant å være tre-barnsmor? MMMHM.. Frista ikke med fler, skal jeg love deg.. Nå er han levert, og jeg prøver å senke skuldrene Han var utrolig kul å ha med på sopping da.. Fant både det ene og det andre, til både meg og jentene.. Og til lillebroren sin.. Grillings hørte utrolig godt ut Men etter å ha stappet i meg både komler og rømmegrøt i dag, gadd vi ikke styre på med noe voldsomt til kvelds.. Enkelt og greit med en Dolly.. Fikk bare i meg et stykke da.. *mett* Og vi som har kjøpt oss lørdagsgodt og greier, evigheter siden vi har hatt masse snop en lørdag.. Tipper den står samme plass neste helg.. Men men.. Vi skal nok få den vekk, sånn etterhvert! Kos deg i kveld
smile Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #3550 Skrevet 26. mai 2007 Innom for å ønske deg en god pinse! Er visst tida for grilling nå, merker jeg (etter å ha lest i diverse dagbøker) . Takk i lige måde kylling! Det er vel en stor grillhelg nå ja!! MMMHM.. Frista ikke med fler, skal jeg love deg.. Nå er han levert, og jeg prøver å senke skuldrene Han var utrolig kul å ha med på sopping da.. Fant både det ene og det andre, til både meg og jentene.. Og til lillebroren sin.. Grillings hørte utrolig godt ut Men etter å ha stappet i meg både komler og rømmegrøt i dag, gadd vi ikke styre på med noe voldsomt til kvelds.. Enkelt og greit med en Dolly.. Fikk bare i meg et stykke da.. *mett* Og vi som har kjøpt oss lørdagsgodt og greier, evigheter siden vi har hatt masse snop en lørdag.. Tipper den står samme plass neste helg.. Men men.. Vi skal nok få den vekk, sånn etterhvert! Kos deg i kveld Kult med ivrige smågutter på shopping da!! Det kan vi jenter like! Komler og rømmegrøt! DET hørtes godt ut det! Fillern heller, nå fikk jeg skikkelig lyst på det! Tror du lørdagsgodtet holder til neste lørdag??? Jeg har faktisk skjært opp litt vannmelon og litt annen frukt som alternativ godis... Har faktisk ikke lyst på så mye digg... tilbake og god pinse! ******************************* :kaffe:
smile Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #3551 Skrevet 27. mai 2007 I går kveld stakk noen venner innom. Det var beldig hyggelig. Heldigvis (!) ble de ikke veldig sene selv om de kom sent for jeg er jo stuptrøtt om kveldene. I dag ser det ut til å bli nok en fantastisk dag ute!! Så jeg må komme meg ut. Har funnet ut at jeg må nyte disse solstrålene nå så jeg slipper å se ut som en bleikfis resten av sommeren. Tipper at det ikke blir tid til å ligge i steiken hele dagen da. Så blir jeg jo fortere brun nå mens jeg er gravid også og det må utnyttes!!! :juhu: Nå håper jeg at det skjer noe/ vi får høre noe fra Mrs. N snart!!! Ha en fin 1. pinsedag alle sammen!
Burpen Skrevet 27. mai 2007 #3552 Skrevet 27. mai 2007 Tenk, nå er det ikke lenge igjen!! Jeg syns ærlig talt ikke det er lenge siden jeg var innom, men det er jo tydligvis noen uker siden... Det sier vel kanskje litt om hvor fort tida flyr etter at mageboerne har kommi ut Grilling hørtes utrolig godt ut!! Tror jammen meg vi skal grille litt idag Takk for fristing! Hvordan går det med smile-vennen da? Er du lei? Sliten? Åååååå, du har så masse å glede deg til!! Jeg blir nesten litt misunnelig på alt du har foran deg... Diger fra Burpelurpen
Burpen Skrevet 27. mai 2007 #3553 Skrevet 27. mai 2007 ...må bare si at jeg fødte fem dager før termin, å kanskje det er mye nærmere enn du tror!? En ting er hertfall sikkert,- du har aldri vært så nærme før!
smile Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #3554 Skrevet 27. mai 2007 Tenk, nå er det ikke lenge igjen!! Jeg syns ærlig talt ikke det er lenge siden jeg var innom, men det er jo tydligvis noen uker siden... Det sier vel kanskje litt om hvor fort tida flyr etter at mageboerne har kommi ut Grilling hørtes utrolig godt ut!! Tror jammen meg vi skal grille litt idag Takk for fristing! Hvordan går det med smile-vennen da? Er du lei? Sliten? Åååååå, du har så masse å glede deg til!! Jeg blir nesten litt misunnelig på alt du har foran deg... Diger fra Burpelurpen Så hyggelig du er innom!!! Blir ikke så ofte som før nei! Pussig! Nei nå er det virkelig ikke lenge igjen!!! Selv om det i verste fall er nøyyaktig 3 uker, og DET kan føles lenge!!! Men du verden som jeg gleder meg og lengter!!!! Smil-vennen har det ganske bra men er sliten og lei ja. SYnes svangerskapet har vært veldig langt!!! Og nå på slutten synes jeg dagene går enda senere.... bare venter på lillesmile! :rødme: Men det er jo litt spennende også da. En aner jo ikke når det skjer! Kos deg med grilling! ...må bare si at jeg fødte fem dager før termin, å kanskje det er mye nærmere enn du tror!? En ting er hertfall sikkert,- du har aldri vært så nærme før! Nei, det er sant! Jeg har aldri vært så nærme før!! Har ikke tenkt sånn men den var ikke dum! 5 dager før termin er jo flott da. Synes jeg hører om så mange som føder før termin jeg, så jeg blir vel den som drar snittet litt opp andre veien! Vi får se! Håper alt er bra med dere også. Skal ta meg en tur innom dagboka di nå tenker jeg! ************************************************************************ Nå har jeg kost meg ute i sola! Utrolig deilig! Er litt redd for å få vondt i puppen igjen som jeg fikk sist etter jeg satt i sola så nå er de godt innpakket i ull! :rosasmil: I sted fikk jeg mannen til å løfte fram kjøkkenmaskinen til meg og jammen ble det ikke 4 store, grove brød på oss gitt! Jeg orker ikke det tørre kjøp-brødet lenger. Men bekkenet har overlevd det hele bra!
Gjest Madden Skrevet 27. mai 2007 #3555 Skrevet 27. mai 2007 Så flink du er!!! Jeg har ikke bakt brød på evigheter!! Har skikkelig dårlig samvittighet for akkurat det... Men nå er det sånn at naboen driver et lite bakeri..og alt hun lager smaker hjembakt...og både boller og brød er ENORME! Det koster 30 kroner for et brød..men duverden så godt det er! Så da har jeg ikke giddet på en stund..men burde kanskje! Så deilig å få solt seg litt!! Jeg har ikke turt..det blåser så kaldt at jeg droppet hele greia! Ha en flott søndagskveld!!
smile Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #3556 Skrevet 27. mai 2007 Takk Madden! Så lenge en har noe godt alternativ for hjemmebakt går det jo an men det finner jeg ikke her. I tillegg har jeg ikke funnet noe godt hos bakeren og da blir det litt dyrt i lengden. Hjemmebakt er bare best!!! Det har blåst mange dager her også men i dag gikk det da an å sitte ut litt. ************************************************************ Usj.... Det skjer forferdelig lite på fødselsfronten. Nå har jeg vært flere dager uten menssmerter også. Kynnerne er heller ikke på den mest aktive fronten, men det varierer da. Jeg vil ha ordentlig vondt!!!! NÅÅÅÅÅ!!!!
smile Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #3557 Skrevet 27. mai 2007 Heyyyy! Nå går det ikke lenger å sprenge siden på KG! Bare det ene innnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnlllllllleeeeeeeeegggggggggggggggggggeeeeeeeeeeeeeettttttttttttt!!!!!!!!!!!!!
smile Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #3558 Skrevet 27. mai 2007 Ja jeg kjeder meg...... hvis noen lurte!
Daria Skrevet 27. mai 2007 #3559 Skrevet 27. mai 2007 Jeg vil ha ordentlig vondt!!!! NÅÅÅÅÅ!!!! Enkelte utsagn er forbeholdt høygravide
smile Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #3560 Skrevet 27. mai 2007 Enkelte utsagn er forbeholdt høygravide Ja, og det føles ganske snålt men deilig å si det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå