Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Madden
Skrevet

Noterer ivrig lister bak øret for senere bruk! :tommel::ler:

:klem:

Skrevet
Innom med en torsdagsklem. :klem:

*Tar imot :klem: og :kose: tilbake!*

Varm klut på brystvortene. En av de mange formene for brystvortestimulering ;)

Vi må da få se magebilde vi og ;)

På brystene ja.... Jaja, verdt å prøve selv om det høre litt rart ut.

Megebilde ja. Skal se litt på det.

Ja, ser gjerne magebilde :) Håper det skjer noe hos deg snart. Plutselig er det der... Lurer på om det var her jeg leste noe om at du lurte på om vannet hadde gått? Tro meg - det merker du. Det blir vått. Lenge! Jeg ga opp å skifte tilslutt... Skjønner hvor mye av tyngden kommer fra.

Så hyggelig at du har tid til å stikke innom da!!! :kose:

Jeg tror nok det var i ørska på morran jeg lurte på om vannet hadde gått men jeg skjønte ganske fort at jeg bare var svett... :sjenert:

:vinke:

:kyss:

Noterer ivrig lister bak øret for senere bruk! :tommel::ler:

:klem:

:ler: Ja det kan kanskje være verdt å prøve selv om jeg ikke helt har troen!

Skrevet

Åhhh! Nå er jeg ganske så sliten! Puh!

Jeg skulle til fysio og mannen ble med for vi hadde en del små ærend. Det hyggeligste var at vi gikk ut og spiste. Vi fant ut dette ble nok siste gangen vi gikk ut sånn mens det bare er oss to!! Men det var veldig kjekt!!! :hjerter_rundt:

De siste turene med bil har heller ikke vært noe særlig. Har fått så vondt i ryggen av det. Mens vi kjørte i dag var jeg atter en gang i stuss på om noe var i gang. Jeg fikk skikkelig menssmerter både foran og bak. De kom i sånne tak men jeg hadde ikke stram mage mens de holdt på. Mannen skjønte nok at jeg hadde vondt for jeg var litt småfjern.... Men, men....atter en gang har det gått over. :roll: Uansett er det modning og vi nærmer oss hver dag for å møte vår lille skatt! :hjerter:

Vi fikk kjøpt oss videokamera i dag da! :hoppe: Så nå skal alt foreviges! :ler:

Skrevet

Hørtes ut som kroppen begynner å gjøre seg klar til fødsel nå :-D

Jeg lå med sterke menssmerter en hel lørdagnatt, og var sikker på at fødselen var igang... Hadde aldri noen gang hatt SÅ VONDT!!!

:ler:

Det var ingenting i forhold til de ekte riene.. :ler:

Fødselen var igang 5 dager etter den natten..

Kjekt med kamera :-D Vi har utrolig masse fra eldstejenta.. Unntatt fødselen, det ble litt vel mye for min del.. Men fra rett etter fødsel og til hun er 3 år har vi mange kasetter.. Veldig gøy.. Jeg er sløv med filminga nå.. Mini var vi sløve med, stakars.. Men dagene ble litt mer travle med en storesøster og en baby i hus.. Jeg tar det igjen nå :-D

Skrevet (endret)

Ikke skrem oss da, Uri... :overrasket:

:ler:

Vi kjøpte også kamera for noen uker siden. Men fødselen skal ikke filmes nei. Forresten tror jeg det er vanlig at førstemann blir viet mer tid som fotoobjekt enn yngre søsken. Det finnes hvertfall få bilder av meg i forhold til broren min, som er eldst.

Ha en fin dag, Smile. :klem:

Endret av Frida Frosk
Skrevet

:hallo:

Uri: Jeg jeg tror nok også at noe er på gang men at det nødvendigvis ikke skjer noe akkurat i dag! Men med såpass menssmerter som jeg hadde i går kan jeg ikke skjønne at det skal gå tre uker til!!! :overrasket: Hverken mamma eller søs gikk noe særlig over tiden så jeg håper jeg også slipper det! :rosasmil:

Blir gøy med kamera ja. Blir nok som du sier masse av førstemann så mindre og mindre. Heldigvis slipper vi disse kassettene for det var sånn harddisk.

Frida Frosk: Usj, fødselen skal ikke filmes nei. Mannen er så ivrig nå så han påstår at han skal flime korte glimt av da vi drar, er der og rett etterpå. Jeg blir jo så hissig av det at det sikkert kan sette i gang fødselen! Men det er visst hissigheten min som er morsom.... :sjenert:

:gravid: 39 uker :gravid:

Nå skal vi en tur på butikken og kjøpe litt digg til helga... hva nå enn det blir. Er litt matlei jeg.

Kommer sterkere tilbake! Må bare ta en kjapp runde og se om det er noe fødsel på gang noen sted! :vinke:

Skrevet
Men det er visst hissigheten min som er morsom.... :sjenert:

Pussig... :ler:

Akkurat det med å filme selve fødselen har jeg aldri skjønt -er det virkelig noe noen har interesse av å se etterpå? Være tilstede -ja, men se det i ettertid? Hvis noen hadde invitert meg på besøk for å se opptak av fødselen deres, tror jeg at jeg hadde stått over...

Generelt sett (nå tenker jeg ikke bare på fødsler) har jeg inntrykk av at enkelte har blitt så opptatt av å filme og ta bilder at de ikke helt er til stede i det som skjer når det faktisk skjer. Jeg ble mobbet av ei venninne etter at vi var på hvalsafari -hun hadde masse bilder og filmsnutter av hvalene på nært hold, mens jeg bare hadde noen få avstandsbilder. Jeg ble altfor opptatt med å se på dem til å ta bilder når de kom nærmere... :ler:

Spennende med masse murringer :hoppe: Skjønner jeg må sjekke jevnlig i helgen... ;)

Skrevet

Hvis mannen prøver å ta med seg videokameraet inn på fødestua så skal jeg lempe både han og kameraet ut, uansett hvor sterke rier er :ler:

Her skal det ikke filmes noe som helst ;)

Gratulerer med 39 uker! :hoppe:

Gjest Madden
Skrevet

Grattis med 39 uker!!! :tommel:

Her går det unna!! Digghandling...nå fikk jeg også lyst på digg...er så VANNVITTIG lettpåvirkelig for tiden...!! :ler: Men det rare er at når jeg får tak i det jeg har lyst på..så smaker jeg på det, og så har jeg ikke lyst på det lenger!! :ler: Merkelige greier...lagde krydderkake i går fordi jeg bare MÅTTE ha det...men da jeg var ferdig måtte jeg presse ned et stykke for syns skyld...hadde overhodet ikke lyst på det lenger! :ler:

Nyt helga!!! kanskje den aller siste som gravid i denne omgang?! ;) Stoor :klem: fra Madden

Skrevet

Sambo kan bare prøve seg med et videokamera i nærheten av meg når jeg skal føde, da blir det månelyst :frustrert: Men, skal ha videokamera ja, for må jo filme babyen etter at h*n er stelt og sende rundt til det langstrakte land til beste/oldeforeldre, tanter og onkler.

Tenk, 39 uker :tommel:

Skrevet

Tror ikke fedrene har kamera i tankene når dere ligger der og banner og skriker og hyler.. De blir nok heller satt ut :ler:

Men kamera inn på fødestuen må dere ha! Må ta bilde av nurket på vekta og når h*n blir målt og sånn.. Det blir pappans jobb.. Så kamera må med, men kun brukes etter fødsel :ler:

Skrevet

Heisann alle sammen! :kyss:

Jeg er så enig, så enig i det kamera-greiene! Det er nettopp derfor jeg blir hissig også. Så lurer jeg på hvem han skal vise det til hvis han skal filme, "nei jeg skal ikke vise det til noen bare ha det" :sinna::frustrert::kjempesinna:

Men det blir nok som jeg vil!!!! Hvis ikke vet han det ikke blir greit å være han!

Men jeg håper det blir som du sier Daria, at han kan nyte tiden istedet for å være klistret bak et kamera. Jeg tror nok innerst inne at han vil legge de litt bort!

Madden: Jeg er nok litt sånn i matveien selv om dagen... Litt lei og ubestemmelig på en måte...

Vi var på butikken en veldig kjapp tur i sted men når jeg kom hjem var jeg stuptrøtt så jeg la meg i senga. Utrolig nok sovna jeg godt og lenge selv om jeg sov godt i natt også.

Så dagen i dag har vært SVÆRT lite effektiv. Har rett og slett ikke gjort noe. Ikke at jeg skal gjøre noe heller da men....

Skrevet
:sinna::frustrert::kjempesinna:

Innom og leser!!

Tantegutten sitter her og kommenterer disse her... "ååååhå..

pppbbbrr... (masse rare guttelyder)

Tror noen er i fyr og flamme"

:legrine:

Skrevet

:ler: Det stemmer jo det!!! :ler:

Han har jo med ei lei, gravid kjerring å gjøre!!! :ler:

Skrevet

Sjitt, np kom jeg på at det er jo langhelg... Har vi nok mat??? Tenkte ikke på det da vi var på butikken men vi kan jo kanskje prøve å tømme fryseren... :sjenert: Det er ikke lurt å ha stor fryser har jeg funnet ut!

Nå har jeg laget litt mat som vi skal kose oss med. :spise: Bare mannen kommer inn nå så. :rosasmil:

Så har jeg allerede begynt på helgens sjokoladeskål! :sikle:

Skrevet

Butikkene er åpne i morgen formiddag også ;)

Skrevet

Sant det men jeg orker ikke på butikken om jeg ikke må og nå har jeg tenkt litt og vi har mer enn nok i fryseren tror jeg ;)

Nå har vi spist et deilig måltid så nå er det tid for TV og digg! :sikle:

:popcorn:

Skrevet

Nå skal vi spise også, og kose oss med tv i kveld. Men glemt å kjøpe sjokolade da.. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...