Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Fortsatt ingen beibi???

:ler:

Ok, lover.. Det var siste gang!! Jaffal så "lenge" før termin...

Venter til 14 dager overtid... :ler:

:kose:

:ler: Går bra det! Du har jo ikke mast så veldig da ;)

14 dager på overtid kommer ikke på tale! Det skal ikke skje! Bom basta! :ler:

Enda en symptomjeger ja :ler: Trodde vi var ferdige med det når vi var ferdige med prøvinga jeg, så feil kan man ta :ler:

Er visst ikke over nei. Men det ble jo noen måneder med pause da ;)

Jeg har lagt et sånn plastfrottelaken under lakenet i senga vår i tilfelle vannet skal gå på natta, men det er jammen klamt og ekkelt å sove på.

Håper du har hatt en strålende dag forresten :)

Usj, det er det jeg har også. Og i går la jeg et badehåndkle over det tisselakenet også. Ikke rart jeg blir varm!!! En skulle tro en bli varm nok av å bare snu på seg i senga. :trene:

Mannen mener vi må ta hver kveld nå som en lørdagskveld, derfor ble det taco til middag! :ler: Jeg er litt matlei om dagen så det gjør ikke meg noe :rosasmil:

Eyyyyy! Der hadde Madden også vært jo :vinke: Action ja... Tror jeg setter meg ned og venter sammen med deg. :popcorn: Kjedelig å vente!!!!

Men aktivitetsnivå, jeg??? Det er faktisk rimelig labert. Eller i går var det bra da. I dag har jeg ikke gjort noe lurt tror jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I kveld har vi kost oss :smile: Nå sitter jeg og broderer dåpskjole og føler meg mer og mer fødeklar. Jeg begynner å lure på om jeg skal begynne med litt kjerringråd nå... Jeg er visst litt utålmodig! Jeg har forresten litt mensmurringer her jeg sitter!! :juhu:

Skrevet

Skal jeg være pessimist og fortelle om alle de kjerringrådene som ikke fungerte for meg? ;)

Skrevet

Så flink du er som broderer. :)

Kjerringråd skader jo ikke, så bare sett i gang du. ;)

Skrevet

Vel, hvis du vil begynne med kjerringrådene så er dette er de rådene jeg har prøvd og som ikke har fungert:

- Gå lang tur

- Spise krydret mat

- Bringebærløv

- Varmt bad

- Rydding

- Se skummel/trist film (eventuelt spille et skummelt spill)

(- Stripping, men det må du jo nesten til JM/lege for)

- Kanel

- Vaske vinduer

- Gå i trapper

- Rømmegrøt

- Ananas

Disse har jeg ikke prøvd:

- Sex

- Brystvortestimulering

- Brystpumpe

- Curry (liker ikke indisk mat :forvirret: )

- Legge varm vaskeklut over brystene i 20 minutter

Du kan jo bare begynne øverst i lista og jobbe deg nedover :ler:

Jeg tror jeg skal prøve det med varm klut i kveld (ville prøvd sex, men du vet.. ekle bakterien :forvirret:), så skal jeg spille et skummelt xbox-spill i morgen ;)

Skrevet

:vinke:

alt bra med smile i dag?

Skrevet

Stimulering av brystvorten skal også være riestimmulerende...

Og så har du fødepizza, men den har vi vel nevnt før. Og rikshospitalets fødeoppskrift :ler:

Ellers så kommer nok barna når de er klare for det...

Skrevet
:klem:

:kose:

Så flink du er som broderer. :)

Kjerringråd skader jo ikke, så bare sett i gang du. ;)

Noe må jeg jo fordrive tiden med! :ler:

Nei kjerringråd skader ikke selv om jeg har vel lite tro på det, sånn egentlig!

Vel, hvis du vil begynne med kjerringrådene så er dette er de rådene jeg har prøvd og som ikke har fungert:

- Gå lang tur

- Spise krydret mat

- Bringebærløv

- Varmt bad

- Rydding

- Se skummel/trist film (eventuelt spille et skummelt spill)

(- Stripping, men det må du jo nesten til JM/lege for)

- Kanel

- Vaske vinduer

- Gå i trapper

- Rømmegrøt

- Ananas

Disse har jeg ikke prøvd:

- Sex

- Brystvortestimulering

- Brystpumpe

- Curry (liker ikke indisk mat :forvirret: )

- Legge varm vaskeklut over brystene i 20 minutter

Du kan jo bare begynne øverst i lista og jobbe deg nedover :ler:

Jeg tror jeg skal prøve det med varm klut i kveld (ville prøvd sex, men du vet.. ekle bakterien :forvirret:), så skal jeg spille et skummelt xbox-spill i morgen ;)

Jaja, da er det bare å sette i gang da skjønner jeg. Vi begynte øverst på lista over ting du ikke har gjort vi da, så får vi se! :danser:

:vinke:

alt bra med smile i dag?

:hallo: Her er alt bra og som før! :klem:

Stimulering av brystvorten skal også være riestimmulerende...

Og så har du fødepizza, men den har vi vel nevnt før. Og rikshospitalets fødeoppskrift :ler:

Ellers så kommer nok barna når de er klare for det...

Ja det skal visst det men jeg hørte nettopp at en skal være forsiktig med det... Ikke vet jeg. Den kommer når den kommer sier jeg også. Selv om jeg virkelig skulle ønske den ville komme snart!!! :hoppe:

Skrevet

Ny dag igjen. Jeg har sovet litt bedre disse nettene nå og jeg må jo innrømme at det er deilig å våkne og føle seg uthvilt istedet for å spekulere og traske rundt og lure på om det er noe på gang.

Venninne mi som hadde termin noen dager etter meg har fått sin lille baby!! :babysmokk: Hun har jo tulla med det hele tiden at hun kom til å føde før meg og jammen meg greide hun det gitt! Bare litt misunnelig! :ler:

I dag skal jeg til fysio. Skal bli godt å få løsnet på litt for jeg kjenner det ikke er helt bra. Samtidig så murrer det også en del innimellom nå så av og til blir jeg litt i stuss på om det er bekkenløsninga eller murringene jeg kjenner. Jeg tror faktisk det er mest murringer.

Jeg tok forresten nytt magebilde i dag! :sjokk: Magen har jo vokst MYE på et par-tre uker jo!!! Eller så var det bare vinkelen på bildet! :ler:

Nå skal jeg surfe litt før jeg skal gjøre bittelitt :husarbeid:

Skrevet

Spennende altså med alle disse murringene. Tydelig at kroppern forbereder seg på den store oppgaven. :tommel:

Skrevet

Ja det er tydelig det er en forberedelse og det er jeg veldig glad for! Jo mer den ordner seg til fødsel jo bedre!!! :juhu:

Bra med deg?

Skrevet
Ja det er tydelig det er en forberedelse og det er jeg veldig glad for! Jo mer den ordner seg til fødsel jo bedre!!! :juhu:

Bra med deg?

Ja takk. Ser frem mot langfri og en helg med mye kos. :tommelsmil:

Skrevet

Det er bra! Stemmer, det er jo langehelg også nå. Går visst litt i surr for en stakkar som bare går hjemme! :ler:

Nå må jeg henge opp klær!

Skrevet

Varm klut fungerte ikke ;)

Hvor er det nye magebildet? :)

Skrevet

Varm klut, hvor skulle den legges da???

Ehhh, magebildet er kommet seg på pc'n min bare. Skal se om jeg får lagt ut etterhvert.

Skrevet

Varm klut på brystvortene. En av de mange formene for brystvortestimulering ;)

Vi må da få se magebilde vi og ;)

Skrevet

Ja, ser gjerne magebilde :) Håper det skjer noe hos deg snart. Plutselig er det der... Lurer på om det var her jeg leste noe om at du lurte på om vannet hadde gått? Tro meg - det merker du. Det blir vått. Lenge! Jeg ga opp å skifte tilslutt... Skjønner hvor mye av tyngden kommer fra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...