smile Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #3481 Skrevet 21. mai 2007 Nei! Hadde vel ikke forventet det heller.... Kanskje avtatt litt?? Eller?? Skal opp og gå litt nå så da gir de seg vel på ordentlig
Daria Skrevet 21. mai 2007 #3483 Skrevet 21. mai 2007 Lite action, kan du lage litt???? Gjorde du det eller Daria??? Har nemlig hatt mensmurringer siden forrige innlegg. :juhu: Skulle akkurat beklage at jeg er for trøtt til å lage action, men det er tydligvis tanken som teller i dag... *tenker mer*
smile Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #3485 Skrevet 21. mai 2007 Action avsluttet for lenge siden! Sorry! :smile: Sovna på sofaen i sted og det var godt. Ble vel sliten av alt . Rydda, kasta, satt på vask og tørka litt støv. Nå er det middagstid med nypoteter. Skal bli godt!
Toblerone Skrevet 21. mai 2007 #3486 Skrevet 21. mai 2007 (endret) Spennende med murringer da, selv om de foreløpig bare komemr og går litt vilkårlig Endret 21. mai 2007 av Toblerone
smile Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #3487 Skrevet 21. mai 2007 Det er spennende ja, selv om det ikke betyr at noe er på gang!
Toblerone Skrevet 21. mai 2007 #3488 Skrevet 21. mai 2007 Jeg vet jo bare hvordan jeg tolker graviditetsymptoner til man nesten blir gal, og vil ikke tro det er mindre med tolking av fødselsymptomer Når er terminen din igjen?
smile Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #3489 Skrevet 22. mai 2007 Jeg er nok blitt en liten symptomjeger ja... Termin er 3.juni! Neste helg faktisk!!! ********************************************************** I dag har jeg vært på kontroll og alt er i skjønneste orden! Jeg nevnte at jeg hadde mer mensmurringer og slengte på at det kan jeg vel ha en stund før det i hele tatt skjer nå. Hun bare lo og sa at det kan jo tyde på at noe er på gang. Og hun lurte på om jeg hadde mer utflod... Var det slimproppen hun tenkte på?? :klø: Jaja, må si jeg lurte litt i sted for i hele dag har jeg hatt mensmurringer som har kommet og godt og i kveld kjente jeg det godt i ryggen samtidig som jeg fikk kynnere når jeg satt helt i ro! De varte ikke lenge og kom med jevne mellomrom men nå har både murringene i ryggen og kynnere gitt seg. Jeg har også hatt MYE mer kynnere i dag men det er kanskje fordi jeg har vært så aktiv også. Tok meg en tur innom et kjøpesenter og fikk på kort tid kjøpt masse småtteri. Jeg var også innom noen venner på lunsj og der fikk jeg en vippestol og noe annet småtteri de ville bli kvitt. Jeg hadde ikke tenkt å ha vippestol men siden jeg fikk den var det jo greit! Synes vi har vært heldige og fått mye brukt. Det er helt greit spesielt når det er folk vi kjenner godt. Nå i kveld er jeg sliten så jeg får vel ta det litt med ro nå.
Frida Frosk Skrevet 22. mai 2007 #3490 Skrevet 22. mai 2007 Tenk om jordmor har rett! Da er snart knerten din her. Isåfall må du absolutt ta det med ro, så du er uthvilt og klar for fødsel.
Mrs N Skrevet 22. mai 2007 #3491 Skrevet 22. mai 2007 Nå må du ikke slite deg ut nei. Begynn med middagslur hvis du ikke allerede gjør det Og her har utfloden blitt mye mer over den siste uka, og det endte jo med at slimproppen kom. Du får følge med og se om du ser den
smile Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #3492 Skrevet 22. mai 2007 Oisann... tok det visst ikke med ro jeg. Nå har jeg vært ute i hagen og sådd og luka litt... Mannen kom også ut så det ble så rent koselig i kveldssola! Så tok vi begge en sjau på vaskerommet. La sammen klær og hengte opp så nå er så og si tomt for skittentøy og alle klær på plassen sin. Deilig!!! Men murringene har gitt seg når jeg ble aktiv da. Samme det, fikk jo gjort litt!!! Nå er det tid for frustrerte fruer. Jeg følger med slimproppen ja, jeg har visst blitt en symptomjeger... Og i morra skal jeg prøve å få tid til middagshvil også I dag skal jeg heller prøve å legge meg tidlig, i rent sengesett!
Mrs N Skrevet 22. mai 2007 #3493 Skrevet 22. mai 2007 Noe jeg lurte på i dag er om en symptomjeger er det samme som en hypokonder? :klø: Føler meg av og til som en hypokonder som driver å kjenner etter hvor det gjør vondt
Petra Prøvedokke Skrevet 23. mai 2007 #3494 Skrevet 23. mai 2007 god morgen! har du sovet godt i rent sengetøy?
smile Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #3496 Skrevet 23. mai 2007 Noe jeg lurte på i dag er om en symptomjeger er det samme som en hypokonder? :klø: Føler meg av og til som en hypokonder som driver å kjenner etter hvor det gjør vondt NEI!!! Jeg vil ikke være hypokonder! god morgen! har du sovet godt i rent sengetøy? Slett ikke verst!! God morgen Morn, morn!! ********************************* Jammen deilig å sløve om morran. Gruer meg allerede til morgener når jeg skal på jobb igjen! Nå har det ikke vært noe mer murringer eller noe spennende som har skjedd. Jeg trodde nesten vannet hadde gått i senga da jeg våkna for det var helt klamt der nede på lakenet men jammen var det ikke rompa mi som hadde blitt litt varm... Ekkelt! Nå skal jeg se om jeg får gjort litt småtteri. Ut en tur kanskje?? Ha en fin dag alle sammen!
Gjest uri Skrevet 23. mai 2007 #3497 Skrevet 23. mai 2007 Fortsatt ingen beibi??? Ok, lover.. Det var siste gang!! Jaffal så "lenge" før termin... Venter til 14 dager overtid...
angelou Skrevet 23. mai 2007 #3498 Skrevet 23. mai 2007 Enda en symptomjeger ja Trodde vi var ferdige med det når vi var ferdige med prøvinga jeg, så feil kan man ta
Frida Frosk Skrevet 23. mai 2007 #3499 Skrevet 23. mai 2007 Jeg har lagt et sånn plastfrottelaken under lakenet i senga vår i tilfelle vannet skal gå på natta, men det er jammen klamt og ekkelt å sove på. Håper du har hatt en strålende dag forresten
Gjest Madden Skrevet 23. mai 2007 #3500 Skrevet 23. mai 2007 Innom og ser etter action! De vondtene dine er virkelig spennende...jeg tror også det er fødsel rett rundt hjørnet! Må huske å hvile litt også nå da...jeg blir helt svett av all aktiviteten din jeg altså! Får ikke gjort halvparten så mye jeg for tiden..og jeg er ikke høygravid engang!! Jeg holder fortsatt en knapp på 30.mai....men det er fordi det er sånn en fin dag å ha bursdag på!! Ha en flott kveld smile-jenta!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå