Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hjalp med vibber! :hoppe:

:husarbeid: Jeg og froskemannen har både vasket og ryddet i dag. I tillegg til at jeg har fått gjot litt på oppgaven.

Ha en fin søndag, vennen. :rosasmil:

Skrevet
Lurt!! Bli skikkelig lei det nå da, så slipper du suget i sommer!

Jeg glemte meg ut, og spiste jordbær da eldstejenta var et par uker.. Ble lite søvn natten etter, skal jeg love deg.. Var helt grusomt så hun skrek..

Brus likte hun heller ikke, så det måtte jeg og styre unna de første mnd..

Det er mye å tenke på med nyfødt i hus :)

Såpass! Så hun reagerte sånn??? Trodde bare det var allergifremkallende jeg.. Brus er jeg ikke så glad i så det kan jeg nok fint stå over ;) Verre med det andre......

Blir nok noen tenkerunder med en nyfødt i hus ja, men spennende også!!

Hei smile :)

Hvordan er det med magen i dag? :kose:

Så hyggelig du er innom! :klem:

Babyen tror jeg har det alldeles utmerket, verre med mora som føler seg litt øm i ribbeina og er litt tung. Men alt i alt har vi det bra altså, begynner bare å bli litt lei.... :gravid:

Der kommer sikkert jeg til å føde :grine:

Neida, det skjer nok noe snart. Men jeg har en følelse av at du kommer til å føde før meg ;)

:ler: Det tror ikke jeg!!! Du slipper nok å gå til uke 43....

Jeg har ikke en følelse av at det kommer til å skje noe her på en stund selv om jeg skulle ønske det....

Søndags :klem:

Mandags :klem: tilbake!!! ;)

Det hjalp med vibber! :hoppe:

:husarbeid: Jeg og froskemannen har både vasket og ryddet i dag. I tillegg til at jeg har fått gjot litt på oppgaven.

Ha en fin søndag, vennen. :rosasmil:

:tommelsmil: Så bra!! I går gjorde ikke jeg noe fornuftig egentlig... Men så var det søndag da! :ler:

En fin mandag ønskes deg! :klem:

Skrevet

Tenk om jeg kunne.... :Gjesp:

Fillern heller altså, nå begynner jeg å bli lei. Lillesmile holdt meg våken i over en time før jeg fikk sove i natt pga av turnering av ribbein og rompevrikking. Så fikk jeg sove i drøye to timer før det var på'n igjen. Etter en times våking i senga igjen måtte jeg bare stå opp.

Jeg begynner visst å bli skikkelig klar for at lillesmile skal komme ut. :hjerter: Det er nesten så jeg tror jeg skal få sove bedre da tross amming, men det gjenstår jo å se. Jeg synes det er litt tidlig å begynne å bli lei og bli en symptomjeger enda også, jeg burde iallefall drøye det i to uker til.... :roll: Men, men....

Tror jeg skal prøve å liste meg i seng igjen nå, :lese: i ei bok kanskje. Det ser jo forresten ut til å bli en fantastisk fin dag også! :tommel:

Skrevet

Her kommer jeg slengende med puppen ute :ler:

Skrevet
:tunge1: Jeg også har den slengende ut av morgenkåpa.... Kanskje ikke helt det samme?? :ler:
Skrevet

Den lille i magen min har også holdt meg våken på morgenen idag :)

Maken til aktivitet og snuing har jeg ikke vært borti altså :ler:

Lurer fælt på hva det er de gjør inni der :klø:

Skrevet

Slenger meg på lista over kommende mødre som blir holdt våken av poden i magen. Er våken hver natt og kjenner på spark og romstering, men så har jeg et Troll i magen også da og ikke en vanlig unge som dere :ler:.

:klem:

Skrevet
:ler: Oppe tidlig altså :klem: Håper du fikk sove igjen da
Skrevet

Hatt våkennatt, jeg og. Tror vi får prøve å ta tipset fra jordmødrene om å sove når vi får til. Vet jo aldri når babyene vil ut. :-) Jeg har gitt opp å prøve å beholde døgnrytmen min. Den blir sikkert litt crushed med en nyfødt i hus, allikevel. :ler:

Håper du får en fin dag, smile! :klem:

Skrevet (endret)

lille sprett er fornuftig nok til å være i ro om natten, men hun hadde fest i går kveld. magen tok bølgen og det var ikke veldig behagelig... :ler:

i dag er det full rulle igjen! nå gleder jeg meg til hun kommer ut, altså!

ha en suuuuper mandag! :klem:

Endret av Petra Prøvedokke
Skrevet

Jeg sover så tungt jeg, at det har ikke vært noe problem med en aktiv tass i magen. Håper jeg våkner når h*n er ute da. Hvis ikke får Froskemannen koble h*n på så det blir litt amming, også kan jeg snorke videre. :legrine:

Ha en fin mandag, vennen. Og du har absolutt lov til å være lei, med det svangerskapet du har hatt. :klem:

Skrevet

Impala, Pi@, Angelou, Kakao, Petra Prøvedokke og Frida Frosk: :kose:

Det er vel som mannen sier, det er sånn det skal være og det er jo herlig at det er liv der! :hjerter_rundt:

Kakao: Jeg tror også jeg bør begynne med å sove når jeg må og ikke prøve å holde døgnrytmen min.... Det virker ganske håpløst nå.

Nå har jeg tatt meg en god :dusje: og spist frokost.

Vet egentlig ikke helt hva jeg skal ta meg til nå men noe skal jeg vel finne på! :tommel:

Skrevet

Innom og ser etter action :ler:

Skrevet

Lite action, kan du lage litt????

Skrevet

Gjorde du det eller Daria??? Har nemlig hatt mensmurringer siden forrige innlegg. :juhu:

Skrevet

innom og :juhu: litt for murringer!!!

Skrevet

Er det bare jeg som har en sånn veloppdratt magebeboer som roer seg hvis man nynner til han? :klø:

Skrevet

Neida, h*n roet seg i natt når jeg sang nattasanger! :ler:

Skrevet

:ler:

Ja, det pleier å hjelpe på det ;)

Skjer det noe mer med disse murringene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...