Gjest Madden Skrevet 19. mai 2007 #3441 Skrevet 19. mai 2007 Spennende!!!! Jeg tror det kommer til å skje noe her snart...så nå må jeg innom og sjekke enda oftere! (Er jo bare innom KG 100 ganger daglig fra før da...) Ha en kjempeflott lørdagskveld smile!
smile Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #3442 Skrevet 19. mai 2007 Får håpe det skjer noe her snart da. At du slipper å gå like lenge som meg i alle fall Jeg håper jo det skjer noe snart ja men er så redd for å bli skuffa.... Så jeg må si at det er jo din tur først!!!!! Spennende!!!! Jeg tror det kommer til å skje noe her snart...så nå må jeg innom og sjekke enda oftere! (Er jo bare innom KG 100 ganger daglig fra før da...) Ha en kjempeflott lørdagskveld smile! Jeg har ikke helt på følelsen av at det kommer til å skje noe riktig enda altså... Det er jo 15 dager igjen til termin enda.... En fin lørdagskveld ønskes deg også!!!
smile Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #3443 Skrevet 19. mai 2007 Da jeg endelig kom meg ut hadde mannen allerede gjort en super jobb i hagen! Jeg ble såååå glad!!! :juhu: Det er ikke helt likt han akkurat. Men jeg fikk på en merkverdig måte sådd litt og plantet et par planter så nå er jeg så fornøyd!!! Nå har jeg slengt meg på sofaen FØR bekkensmertene har satte seg for alvor inn så jeg synes jeg har vært flink!!! Lillesmile har vært veldig aktiv i dag, spesielt med hodet på blæra mi og rompa stikkende ut på siden av magen så den er helt skakk!!! Gleder meg sånn til å hilse på h*n jeg!!!
smile Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #3444 Skrevet 19. mai 2007 Jammen meg får jeg ikke gjort litt i dag!!! :juhu: Nå har jeg lagt opp noen gardiner som har ventet på meg i flere måneder... Så har jeg fått sydd trekket til madrassen i vogga. Men før jeg sydde det helt igjen kom jeg på at jeg må vaske det så nå er det i vasken. Mulig jeg setter på knapper heller i det siste hullet så det kan vaskes senere også. Til nestemann kanskje??? Jeg som har tvilt på om jeg skal ha flere etter dette svangerskapet! Når jeg skulle henge opp gardinene igjen fant jeg ut at jeg ville bytte de med som hang på stua. På en måte passet de bedre her... Og de gamle stuegardinene passet iallefall på det nye soverommet vårt! Så får vi prøve det sånn en stund. Har tatt opp reker som jeg skal kose meg med i kveld!! Greit å spise noe som mannen ikke liker siden han skal ut en tur Er kjempefornøyd med alt jeg har gjort i dag!!!
Mrs N Skrevet 19. mai 2007 #3445 Skrevet 19. mai 2007 Så flittig du har vært da! Jeg som bare har støvsuget i dag Har du hørt noe om at man ikke skal spise kalde reker? Leste i en bok her at rekene må være kokt (naturlig nok), men at de også skulle være "piping hot". Liker ikke varme reker jeg
Kylling Skrevet 19. mai 2007 #3446 Skrevet 19. mai 2007 Så flink du er! Får nesten dårlig samvittighet siden jeg ikke har gjort en dritt i dag, og jeg er ikke gravid engang! Hehe. Men nå skal jeg drikke øl, og det kan ikke du, ædda bædda. Ha en super lørdagskveld, smilemor!
smile Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #3447 Skrevet 19. mai 2007 Så flittig du har vært da! Jeg som bare har støvsuget i dag Har du hørt noe om at man ikke skal spise kalde reker? Leste i en bok her at rekene må være kokt (naturlig nok), men at de også skulle være "piping hot". Liker ikke varme reker jeg Flittig ja, men jeg har maaaange dager der jeg ikke er så flittig skal jeg si deg!!! Men det er en fantastisk følelse å få gjort mye småtteri. Så for hver ting jeg er ferdig med tenker jeg at det blir enda mer tid til kos med lillesmile!! Det med reker har jeg ikke hørt noe om. Leste faktisk gjennom det "matskrivet" jeg fikk av jordmor her en dag og det stod ikke noe om det der heller. Ikke kan jeg huske jordmor nevnte det heller så jeg spiser reker før ammeperioden setter inn. Jeg tror heller man skal være forsiktig da, om jeg ikke husker feil??? :klø: Men rekene er godt tint nå så de blir vel romtempererte og det får holde! :smile: Så flink du er! Får nesten dårlig samvittighet siden jeg ikke har gjort en dritt i dag, og jeg er ikke gravid engang! Hehe. Men nå skal jeg drikke øl, og det kan ikke du, ædda bædda. Ha en super lørdagskveld, smilemor! Men du jobber i uka du! *hørte ikke det du sa om den kalde, oransje drikken*
Kakao Skrevet 19. mai 2007 #3448 Skrevet 19. mai 2007 Så koselig lesing her inne! :-D Bare en litentur innom KG i kveld. Har vært så relaxed i dag, at det går nesten ikke an. Sovet og slappet av. Kos deg med reker.
Gjest uri Skrevet 19. mai 2007 #3449 Skrevet 19. mai 2007 Det med reker må i så fall gjelde helt i slutten av svangerskapet! Jeg vet at ammende ikke skal spise reker, da det er allergifremkallende..
Frida Frosk Skrevet 19. mai 2007 #3450 Skrevet 19. mai 2007 Aldri hørt det om reker. Du har jo vært superflink og flittig i dag, Smile. Send over litt inspirasjon, så kanskje jeg får gjort litt i morgen.
Impala Skrevet 20. mai 2007 #3451 Skrevet 20. mai 2007 Imponert over alt du fikk til i går jeg Håper rekene smakte. det fikk jeg jammen meg lyst på også. Men sommeren er da enda lang
smile Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #3452 Skrevet 20. mai 2007 Så koselig lesing her inne! :-D Bare en litentur innom KG i kveld. Har vært så relaxed i dag, at det går nesten ikke an. Sovet og slappet av. Kos deg med reker. Deilig å ha sånn sløve dager også da! De har jeg egentlig mer enn nok av synes jeg... Det med reker må i så fall gjelde helt i slutten av svangerskapet! Jeg vet at ammende ikke skal spise reker, da det er allergifremkallende.. Har aldri hørt noe om det med reker i svangerskap men det med amming er vel kjent ja. Derfor jeg spiser masse jorbær og reker om dagen Aldri hørt det om reker. Du har jo vært superflink og flittig i dag, Smile. Send over litt inspirasjon, så kanskje jeg får gjort litt i morgen. Takk for skryt Godt å få gjort litt. Sender lit vibber til deg også selv om jeg har lest at du også har vært ivrig med oppgaven!!! Imponert over alt du fikk til i går jeg Håper rekene smakte. det fikk jeg jammen meg lyst på også. Men sommeren er da enda lang Jeg må si jeg er imponert selv. De dagene bekkenet er på lag går det faktisk an å få gjort litt!!! :juhu: Reker var godt ja og enda bedre blir det den dagen det blir kald hvitvin til!!!
Loevinna Skrevet 20. mai 2007 #3453 Skrevet 20. mai 2007 Innom en snartur med ønsker om en koselig søndag
smile Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #3454 Skrevet 20. mai 2007 I dag er det 14 dager til termin!!!! Tipper det vil gå unna jeg, det er jo tross alt ikke sååååå lenge selv om det er lenge nok! Jeg fant noen tall fra 2002 her om hvor mange % som fødes i hvilken uke.... uke 28-36: 7,5 % Uke 37: 6% uke 38: 14,4% uke 39: 23,1% uke 40: 26,2% uke 41: 15,9 % uke 42: 5,7 % uke 43+: 0,2 % I natt sov jeg bedre enn forrige natt. Var bare våken en time i natt! Du verden så godt det skal bli å ligge på magen og rulle rundt i senga uten å samle krefter og ta i! I dag er det lite planer. Kanskje jeg skal prøve å sy siste siden i madrasstrekket for det er vel tørt nå tenker jeg...
smile Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #3455 Skrevet 20. mai 2007 Innom en snartur med ønsker om en koselig søndag Takk i lige måde Loevinna!!!
iss Skrevet 20. mai 2007 #3456 Skrevet 20. mai 2007 Pass på å ligge på magen når du er på sykehuset.. Etter tre dager er puppene så melkefylte at du ligger på rygg med armene ut til siden
smile Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #3457 Skrevet 20. mai 2007 Tenkte akkurat at jeg skulle spørre deg om det der. I tillegg til Pamela-pupper er magen litt øm også kanskje???
Gjest uri Skrevet 20. mai 2007 #3458 Skrevet 20. mai 2007 Har aldri hørt noe om det med reker i svangerskap men det med amming er vel kjent ja. Derfor jeg spiser masse jorbær og reker om dagen Lurt!! Bli skikkelig lei det nå da, så slipper du suget i sommer! Jeg glemte meg ut, og spiste jordbær da eldstejenta var et par uker.. Ble lite søvn natten etter, skal jeg love deg.. Var helt grusomt så hun skrek.. Brus likte hun heller ikke, så det måtte jeg og styre unna de første mnd.. Det er mye å tenke på med nyfødt i hus
Gjest *kosejoker* Skrevet 20. mai 2007 #3459 Skrevet 20. mai 2007 Hei smile Hvordan er det med magen i dag?
Mrs N Skrevet 20. mai 2007 #3460 Skrevet 20. mai 2007 uke 43+: 0,2 % Der kommer sikkert jeg til å føde Neida, det skjer nok noe snart. Men jeg har en følelse av at du kommer til å føde før meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå