smile Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #3421 Skrevet 18. mai 2007 (endret) Nuvel.. jeghaddeenkommentarmentrorjeggjørbestiåikkesinoemer Du gjør nok best i det ja!!! Prøvd fødepizza da? Fødepizza??? Må være pizzafyll av kanel og bringebær det da! Ååååå...nå fikk jeg så sinnsykt lyst på hjemmelagd pizza! Men jeg orker simpelthen ikke lage i kveld!! WHAT TO DO!??! Godt å høre at du føler deg bedre i dag!! Riktig god helg! Du kan komme hit og spise rester!!! :juhu: Jeg skal prøve fødepizza neste uke hvis det ikke har skjedd noe før da Håper pizzaen smaker godt! Pizzaen var veldig god!!! Hva er fødepizza? Og jeg misunner deg ikke det badekaret i det hele tatt, Smile... Håper pizzaen ble god, og at du har en fin fredagskveld. Jeg aner ikke hva fødepizza er jeg Frida Frosk, men min tolkning er at det er av kanel og bringebærkapsler. Frister det?? Pizzaen var veldig god og vi koser oss ***************** Sitter forresten og spiser jordbær nå, noe mer jeg kan friste med???? Endret 18. mai 2007 av smile
Frida Frosk Skrevet 18. mai 2007 #3422 Skrevet 18. mai 2007 (endret) Lagde meg en jordbærsmoothie i stad, og har mer jordbær i kjøleskapet. Vi får nyte det nå når vo kan, selv om det ikke smaker riktig som norsk jordbær. Endret 18. mai 2007 av Frida Frosk
smile Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #3423 Skrevet 18. mai 2007 Akkurat det jeg tenker også! Siden det er litt allergi i familien tar jeg nok ikke sjansen på det i sommer, men du verden så godt det er med jordbær!!! -med vaniljesaus!!!
Mrs N Skrevet 18. mai 2007 #3424 Skrevet 18. mai 2007 Jeg tror det står oppskrift på denne fødepizzaen her inne på KG en plass. Det var mye rart i den, men ikke akkurat kanel og bringebærløv
Gjest Madden Skrevet 18. mai 2007 #3426 Skrevet 18. mai 2007 ÅÅÅÅ!!! Du må slutte å snakke om god mat! Jeg får helt spader altså!! Du setter jo griller i hodet på en stakkars gravid dame!!! Jeg har jo hverken jordbær eller pizza tilgjengelig jo!!! Sier ja takk til rester jeg altså! Men pizza med bringebærblad og kanel?!
smile Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #3427 Skrevet 18. mai 2007 Sorry!!! Men jeg har jo sagt at det bare er å ta seg en tur!!!
smile Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #3428 Skrevet 18. mai 2007 :katt: Flere nyankomne smilieser som må prøves!!!
iss Skrevet 18. mai 2007 #3429 Skrevet 18. mai 2007 http://www.krakle.com/magesiden/m_pizza.html Der er fødepizzaer!
smile Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #3430 Skrevet 18. mai 2007 Takk iss, det var jo mange fine tips der jo!! Men det stod at hvitløk skal starte fødselen.... Da får vi se om det hjelper da for det var et i pizzaen vi laget.
smile Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #3431 Skrevet 19. mai 2007 BLING!!!!! Jeg er iallefall lys våken og har vært det en stund..... So what to do???? Orker ikke ligge i senga for det er ikke noe godt, så kan mannen få sove i fred heller. Har våknet flere ganger i natt og vært sikker på at det har hagla, men jeg aner egentlig ikke om det har det. Det har iallefall kommet noe fryktelig med regn. Tror jeg må lage meg litt frokost. Sulten igjen... Og enda en ny smiley: Håper jeg får brutk den masssssse!!!!
smile Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #3432 Skrevet 19. mai 2007 Mensmurringer!!! :juhu: Blir litt småkvalm og lett svett når de holder på jeg...
smile Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #3433 Skrevet 19. mai 2007 Da er en brødskive fortært og mensmurringene over for denne gang. Får vel prøveå litt igjen.
Frida Frosk Skrevet 19. mai 2007 #3435 Skrevet 19. mai 2007 Mensmurringer! Synes ikke det er lenge siden vi holdt på å tolke graviditetssymptomer hos hverandre, og nå er det plutselig fødselssymptomer på gang!
smile Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #3439 Skrevet 19. mai 2007 Eeyore, Frida Frosk, iss, Impala og Mrs. N til alle!!! Neida her skjer det ikke noe, annet enn at jeg fikk sove da. Leeeeenge! Har faktisk hatt mensmurring nå når jeg står opp også men det er nok ikke noe, iallefall orker jeg ikke tro det engang. Det er vel litt tidlig enda :klø: Frida Frosk, det er sant det. Det er ikke sååååå lenge siden vi tydet og tolket graviditetstegn og var ivrig med å sjekke om noen hadde testet og nå er vi rimelig høygravide og fødeklare!!! Men dere som har termin før meg må få føde først nå synes jeg Lurer på om jeg skal få snurret mannen litt rundt fingeren og få litt hjelp i hagen. Skulle så gjerne ha fått plantet noen planter, sådd litt og nappet opp noen løvetann. Jeg får vel bestikke han med noe!
Mrs N Skrevet 19. mai 2007 #3440 Skrevet 19. mai 2007 Får håpe det skjer noe her snart da. At du slipper å gå like lenge som meg i alle fall
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå