Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huff, joda, jeg håper jo og tror jo jeg blir fornøyd med det... Er bare så møkkalei nå. Egentlig ikke det å være gravid men alt det fører med seg... Men de erfarne sier det er verdt det så jeg får vel smøre meg med tålmodighet jeg ikke har akkurat nå... :roll:

Tror jeg skal gå og legge meg jeg. Har litt hodepine igjen!

Natta! :Gjesp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Heldigvis ikke så lenge igjen nå smile så hold ut. :kose:

Håper du hadde en koselig dag i går.

Hilsen fra en skravlebøtte :klem:

Endret av Havfrua
Skrevet

Sov du godt?

Ikke lenge igjen nei, og da er bekkenløsning og alt annet som er slitsomt glemt. :klem:

Skrevet

:klem: til alle dere hyggelige KG-jentene mine!!!

I dag har jeg det litt bedre til sinns... :-D

Heldigvis ikke så lenge igjen nei og da håper jeg virkelig bekkensmertene er glemt... Eller kanskje ikke for jeg er ikke så gira på et nytt svangerskap med bekkenløsning! :ler:

I dag sov jeg lenge. Godt det! Jeg sov hele natta uten å gå på do faktisk!

Siden KG var nede i dag fikk jeg gjort litt på formiddagen.. Litt skremmende hvor mye tid jeg bruker her inne. Iallefall fikk jeg skrevet diverse brev og søknader til kommunen og jeg har skrevet ønskebrev til jordmor. Alt dette har ligget på meg lenge så det var veldig deilig å få det gjort.

I ettermiddag har jeg hatt hushjelp her! Det er bare såååå luksus synes jeg.

Oi-jeg glemte nesten:

:gravid: 38 uker :gravid: Nå er det bare 16 dager til termin!!! :hoppe:

Hmmmm, må visst bli litt kjent med det nye KG også jeg.. Synes skriften har blitt mindre så jeg sitter her og myser. Kanskje :briller: er tingen??? :klø:

Skrevet

Gratulerer med 38 uker! :hoppe:

Deilig å få unnagjort en del ting ja. Det blir nok ikke mye tid til sånt når lillesmile kommer :)

Skrevet

Takk ;) Nei og uansett blir det ikke priorietert tenker jeg. Da vil jeg helt sikkert heller kose med lillesmile!!! :hoppe:

Jeg fikk hushjelpa til å vaske/skrubbe vogga så nå er den også klar. Håper jeg får sydd trekket i løpet av helga nå! :hoppe:

Skrevet (endret)

38 uker :hoppe:

Jeg gleder meg sååå til å sladre :legrine:

:ler:

Du er vel så og si klar med det meste nå?!?

wææ.. hoppinga funker ikke :(

Endret av uri
Skrevet

Bare sjekker at du ikke føder... Håper dere sladrer i boka mi hvis det skulle skje noe med noen av dere altså!

Skrevet
38 uker :hoppe:

Jeg gleder meg sååå til å sladre :legrine:

Du er vel så og si klar med det meste nå?!?

wææ.. hoppinga funker ikke :(

:ler: Så bra du gleder deg! Jeg håper jo at jeg klarer å oppdatere litt også da men det får vi se!!!

Jeg er klar ja!!! :hjerter: Skal sy trekket til vogga nå og da er det ikke noe mer å ordne såvidt jeg vet... bare å føde!! :legrine:

Bare sjekker at du ikke føder... Håper dere sladrer i boka mi hvis det skulle skje noe med noen av dere altså!

Jeg kan iallefal prøve å sladre hvis jeg hører at andre føder men jeg kan ikke love å huske det hvis det er meg som er i gang. ;

Gratulerer med 38 uker :) Ha ei fin helg

Takk, det samme angelou!! :klem:

Skrevet

:popcorn: :lykkelig: :5: :slåss: :kaffe: :tannverk::hallo::danser::ball: :dåne: :lol::sjokk::tellesauer: :juhu: :jepp: :py:

Sånn!!! Da var alle ny smilieser prøvd ut!! Morsomt!!

Nå har jeg forresten ligget i badekaret og lest blad!!! Deilig!

Nå venter hjemmelaget pizza på oss igjen. Lurer jammen meg på om det har blitt den nye favoritten hos oss jeg?? I mange år har det vært taco. :sikle:

Skrevet
... bare å føde!! :legrine:

Nuvel..

jeghaddeenkommentarmentrorjeggjørbestiåikkesinoemer

:danser:

Skrevet
:popcorn: :lykkelig: :5: :slåss: :kaffe: :tannverk::hallo::danser::ball: :dåne: :lol::sjokk::tellesauer: :juhu: :jepp: :py:

Sånn!!! Da var alle ny smilieser prøvd ut!! Morsomt!!

Nå har jeg forresten ligget i badekaret og lest blad!!! Deilig!

Nå venter hjemmelaget pizza på oss igjen. Lurer jammen meg på om det har blitt den nye favoritten hos oss jeg?? I mange år har det vært taco. :sikle:

Prøvd fødepizza da?

Gjest Madden
Skrevet

Ååååå...nå fikk jeg så sinnsykt lyst på hjemmelagd pizza! Men jeg orker simpelthen ikke lage i kveld!! WHAT TO DO!??! :roll::vetikke::ler:

Godt å høre at du føler deg bedre i dag!!

Riktig god helg! :klem:

Skrevet

Jeg skal prøve fødepizza neste uke hvis det ikke har skjedd noe før da ;)

Håper pizzaen smaker godt! :)

Skrevet

Hva er fødepizza?

Og jeg misunner deg ikke det badekaret i det hele tatt, Smile... :sjenert:

Håper pizzaen ble god, og at du har en fin fredagskveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...