Catus Skrevet 16. mai 2007 #3381 Skrevet 16. mai 2007 Jeg tror ikke du skal bekymre deg om sånt, smile. Og dersom du virkelig FÅR en stor baby, ja så takler du det også veldig bra! Men ikke bekymre deg om det du ikke vet. Det viktigste er jo at babyen ser ut til å ha det helt perfekt inni der.
smile Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #3382 Skrevet 16. mai 2007 Sant det Bippe!!! Jeg har roet meg litt angående dette altså. Men det var ei stund magen ikke så ut til å ikke stoppe å vokse... Men nå følger den kurven fint. Så jeg håper som du sier at den har det fint der
Mrs N Skrevet 16. mai 2007 #3383 Skrevet 16. mai 2007 Stor baby betyr bare mer å kose med Neida. De sjekker nok at alt er i orden med dere begge to
Frida Frosk Skrevet 16. mai 2007 #3384 Skrevet 16. mai 2007 Hadde en periode hvor jeg var livredd for å få en monsterbaby sjøl, men tror ikke det er noen vits å bekymre seg for det. Du følger jo kurven så da vokser den nok akkurat det den skal, og hverken mer eller mindre.
Catus Skrevet 16. mai 2007 #3385 Skrevet 16. mai 2007 Akkurat! Ha en fin og bekymringsløs 17.mai-feiring i morra, smile!
Gjest uri Skrevet 16. mai 2007 #3386 Skrevet 16. mai 2007 Dere snakker om store barn ja... Hvor stort er stort??? Jeg har en venninne som fikk en på 4,5 og den andre på 5,5. KG!!! Det er stort det... Hun fødte vaginalt.. Smeeeerteee!!
smile Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #3387 Skrevet 17. mai 2007 Oi-oi! 5,5 kg er stort ja!!! Men 4,5 kg er jo ikke sååååå uvanlig. Iallefall kjenner jeg flere som har fått det og det gikk helt fint. Har sovet til nå jeg! Men jeg bråvåkna og var så sulten så da måtte jeg bare stå opp. Jeg får meg kommer meg i dusjen snart. Plutselig kommer vel svigers innom og det føler jeg ikke akkuart for her jeg sitter i morgenkåpa. Så må jeg se om jeg finner noen litt pene klær som jeg kan gå ut med etterpå. SKal ut og spise så det kan bli hyggelig ellers skal jeg vel ta livet med ro. Jeg må nyte friheten på 17.mai mens jeg kan! I går fikk jeg sydd noe gardin-ting. Brukte en evighet for symaskina bare tulla med meg men jeg fikk det jo til sånn rundt midnatt. Jeg fikk også skjært til madrassen til vogga. Ha en fin dag alle sammen!!!
smile Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #3389 Skrevet 17. mai 2007 Takk det samme Mrs. N, med masssssse vondter!!!!
iss Skrevet 17. mai 2007 #3390 Skrevet 17. mai 2007 Innom og hilser på... Men har ikke tid til å lese de siste 5 sidene da, så du får si ifra hvis jeg har gått glipp av noe Jeg som lurte på hva jeg skulle ha på meg på 17. mai med stor mage Isteden ligger lille skjønningen ved siden av meg i soffaen og smelter hjertet til en nybakt mor.... Håper du får en fin 17. mai!
Frida Frosk Skrevet 17. mai 2007 #3391 Skrevet 17. mai 2007 Ha en fin 17. mai, vennen. Koselig å gå ut og spise da. Også så flink du er som har ordnet både madrass og gardiner.
smile Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #3393 Skrevet 17. mai 2007 Innom og hilser på... Men har ikke tid til å lese de siste 5 sidene da, så du får si ifra hvis jeg har gått glipp av noe Jeg som lurte på hva jeg skulle ha på meg på 17. mai med stor mage Isteden ligger lille skjønningen ved siden av meg i soffaen og smelter hjertet til en nybakt mor.... Håper du får en fin 17. mai! ← Så koselig at du stikker innom!!! Og du har nok ikke gått glipp av noe stort Jeg skulle nok heller også ønske at jeg hadde lillesmile her istedet for å gå ut men det er kanskje greit den ikke kom såååå mye før tiden. Håper du også fikk en fin 17.mai som mamma!!! Ha en fin 17. mai, vennen. Koselig å gå ut og spise da. Også så flink du er som har ordnet både madrass og gardiner. ← Takk Jeg prøver jo å få unna litt da men... Håper du har en fin 17. mai ← Takk det samme! :smile:
smile Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #3394 Skrevet 17. mai 2007 Blir ikke noe 17.mai -baby nei!!! Er litt glad for det jeg, så fra nå av er det akkurat det samme når det skjer men jeg regner med at det drøyer litt!
Frida Frosk Skrevet 17. mai 2007 #3395 Skrevet 17. mai 2007 Det samme tenkte jeg når jeg var på vei hjem i stad, men passer fryktelig dårlig med fødsel i morgen også for min del, så jubler ikke riktig ennå.
smile Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #3396 Skrevet 17. mai 2007 Puh! Ja det er en milepæl spør du meg. Jeg har jo skjønt at sjansen var stor for at jeg slapp det men det hadde vært litt kjedelig å få på 17.mai da. Det finnes jo mange andre fine datoer!!! Men nå er jeg LEI!!!! Jeg er så lei av å ikke gjøre en dritt! Jeg fikk helt panikk da vi kom hjem isted. Føler meg inneburet i leiligheten vår og at jeg ikke har gjort noe annet enn å sitte her det siste halvåret... Det verste er at det stemmer også.. nesten! Jeg har så lyst til å løpe en tur i skogen!!!! NÅ!!!! Og tenk om jeg ikke blir fornøyd med den nye tilværelsen vår... Huff! Nei nå er jeg negativ men jeg er sååååå lei!
Frida Frosk Skrevet 17. mai 2007 #3398 Skrevet 17. mai 2007 Du blir nok helt sikkert fornøyd med tilværelsen som småbarnsmamma. Tenk så deilig når lillesmile er ute, og du er kvitt alle plager som graviditeten har ført med seg. Er du i avisa? Eller hvorfor er du A-kjendis? *nyskjerrig
Kakao Skrevet 17. mai 2007 #3399 Skrevet 17. mai 2007 Grattis! Frida: se til venstre under navnet vårt. Vi er C-kjendiser!
Frida Frosk Skrevet 17. mai 2007 #3400 Skrevet 17. mai 2007 Åja... jaja, kan godt være C-kjendis jeg. Det er vel vi og alle realitydeltagerne da, kakao.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå